hirdetés
hirdetés

Remek kampány a JetBlue légitársaságtól

A Mullen reklámügynökség készítette a JetBlue légitársaság legújabb kampányát, amelyben egy Shoo nevű galamb a főszereplő (a shoo az angolban az elhessegetés hangutánzó szava) - írja az Adweek.

hirdetés

A reklámszpotban Shoo elmeséli, milyen egy galamb élete: folyamatosan tülekedni kell a tömegnyomorban, csak morzsákat kapnak, amiről az emberek azt hiszik, hogy fejedelmi étek, és úgy általában az idő nagy részében úgy tesznek az emberek, mintha ott sem lennének - természetesen az összes a zsúfolt repülőjáratok kellemetlenségeinek metaforája.

A kampány során Shoo-val több vicces kisfilm is készült, amelyben a galamb megértően viszonyul a furcsa emberekhez, például amikor a padon ülő férfi leejti a perecét a földre, Shoo rögtön bátorítólag mondja neki, hogy tökéletesen elfogadható az 5 másodperces szabály, vagy amikor a fura nő a kiskutyájával puszizkodik, és gügyög neki, akkor rögtön megemlíti, hogy a kutyák agyi fejlődésének jót tesz, ha az emberek beszélnek hozzájuk. A videókat a Funny or Die készítette.

Innen.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai