Reklám cikkek
![Három légitársaság reklámját betiltották a britek](https://turizmusonline.hu/i/7/9/c/b/2/1/f/2/2/9/5/5/6/e/3/4/7/1/d/9/harom-legitarsasag-reklamjat-betiltottak-a-britek_md.jpg)
Három légitársaság reklámját betiltották a britek
Félrevezette a közvéleményt reklámjaival a három légitársaság, ugyanis olyan kifejezéseket használt, amelyek egyszerűen nem felelnek meg a valóságnak, írja a BBC híre nyomán a kreativ.hu szakmai portál.
![Na ne túlozzunk, kérem!](https://turizmusonline.hu/i/3/1/e/4/b/b/e/b/f/3/c/e/9/9/3/d/7/b/7/f/na-ne-tulozzunk-kerem_md.jpg)
Na ne túlozzunk, kérem!
Megtévesztő reklámért marasztalták el az Austriant. Az osztrák légitársaság azt hirdette, hogy „nem nagy kunszt karbonsemlegesen a velencei biennáléra repüli.”
![Patinás magyar szállodát ajánl egy nemzetközi luxusmagazin](https://turizmusonline.hu/i/8/d/6/b/a/e/5/5/a/b/5/b/8/9/2/b/f/6/1/3/patinas-magyar-szallodat-ajanl-egy-nemzetkozi-luxusmagazin_md.jpg)
Patinás magyar szállodát ajánl egy nemzetközi luxusmagazin
Méltatják, hogy a hotel olyan kulturális élményeket kínál, amelyek Magyarország jellegzetes művészeti és kézműves örökségét idézik meg.
![40 milliós bírság egy panamai cégnek](https://turizmusonline.hu/i/d/3/6/6/c/b/2/c/3/5/2/f/c/d/b/5/3/1/7/1/40-millios-birsag-egy-panamai-cegnek_md.jpg)
40 milliós bírság egy panamai cégnek
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 40 milliós bírságot szabott ki egy panamai vállalkozásra, amiért nem igazolta megfelelően, hogy eleget tett a versenyhatóság korábbi határozatának. A Versenyhivatal – ahogy minden esetben – ezúttal is biztosította a fogyasztókat megtévesztő gyakorlat felszámolását, a cég együttműködésének hiányától függetlenül.
![A sok panasz miatt elkaszálták a Ryanair utazásra buzdító reklámjait](https://turizmusonline.hu/i/b/8/e/3/7/7/4/a/6/6/d/0/6/6/f/e/3/3/e/0/a-sok-panasz-miatt-elkaszaltak-a-ryanair-utazasra-buzdito-reklamjait_md.jpg)
A sok panasz miatt elkaszálták a Ryanair utazásra buzdító reklámjait
Ez minden idők harmadik leginkább kifogásolt reklámja a briteknél.
![A Burger King a McDonald'snak kampányol](https://turizmusonline.hu/i/8/e/1/0/3/3/8/1/b/2/6/a/1/b/8/f/2/3/8/c/a-burger-king-a-mcdonaldsnak-kampanyol_md.jpg)
A Burger King a McDonald'snak kampányol
A járvány miatt félő, hogy a konkurencia dolgozói is utcára kerülnek, a Burger King ezért arra kéri a vásárlókat, hogy rendeljenek mástól is - írja a hvg.hu.
![17 hirdetési megoldást von vissza a Facebook](https://turizmusonline.hu/i/c/8/f/1/e/b/5/5/9/e/6/1/d/f/3/2/6/6/4/7/17-hirdetesi-megoldast-von-vissza-a-facebook_md.jpg)
17 hirdetési megoldást von vissza a Facebook
Szeptember 15-től a Facebook visszavon 17 hirdetési megoldást, amelyek a közösségi kapcsolattartást segítették elő a hirdetők oldalán - írja a Campaign.
![Jönnek a reklámok a Facebook-videókba](https://turizmusonline.hu/i/5/1/7/6/3/3/6/1/f/2/0/2/4/0/4/8/7/0/7/d/jonnek-a-reklamok-a-facebook-videokba_md.jpg)
Jönnek a reklámok a Facebook-videókba
Zuckerberg több bevételt remél a műveletből. Ezzel együtt meg is újítva a formát, mert a reklámok nem a videók elejére, hanem a közepére kerülnek majd a tervek szerint.
![Reklámkatasztrófa: a másfél millió lufi, ami a légiforgalmat is megbénította](https://turizmusonline.hu/i/d/9/1/a/e/5/3/a/f/d/e/c/8/c/8/0/2/6/d/0/reklamkatasztrofa-a-masfel-millio-lufi-ami-a-legiforgalmat-is-megbenitotta_md.jpg)
Reklámkatasztrófa: a másfél millió lufi, ami a légiforgalmat is megbénította
Gigantikus, költséges és rendkívül látványos mutatvány volt másfél millió léggömböt egyszerre az égbe repíteni, ám tragikus következményekkel járt. Harminc éve volt a Balloonfest '86. A Kreatív Online cikke.
![Extra gyorsan reagált Jolie-ék válására a Norwegian Airlines](https://turizmusonline.hu/i/7/5/d/8/2/7/d/a/0/9/0/2/d/e/1/2/6/b/6/0/extra-gyorsan-reagalt-jolie-ek-valasara-a-norwegian-airlines_md.jpg)
Extra gyorsan reagált Jolie-ék válására a Norwegian Airlines
A légitársaság nagyon érzi a valós idejű marketinget.
Széles vászon, nagy haszon
Mennyibe kerül és mennyit hoz egy úti cél számára, ha az utcáin filmeket, sorozatokat forgatnak? Budapest egyre népszerűbb a filmes producerek körében, ugyanakkor a filmvásznon leggyakrabban a magyar főváros még Berlint, Párizst vagy Moszkvát „helyettesíti”.
Idén már az online hirdetések uralhatják a reklámpiacot
A harmadik negyedévben kétszámjegyű növekedést produkált a hazai digitális reklámpiac - közölte tagjainak bevallása alapján az MTI-vel az ágazatot összefogó IAB Hungary.
Ismét szexre buzdít a dán utazási iroda kampánya
Tavaly peteérési kedvezménnyel kampányolt a dán Spies Rejser, idén az anyukákat szólítja fel arra, hogy a népességcsökkenés megakadályozása érdekében küldjék el fenőtt gyerekeiket nyaralni.
A barátok és rokonok ajánlása a leghitelesebb reklám
Utána a márkák weboldalaiban bíznak legtöbben.
WC-t pucolnak a világutazó reklámosok
Egy Johannesburgból kiugrott pár világkörüli útját néha pokolként éli meg.
Magyarországon is lehet hirdetni a Twitteren
Magyarország mellett még 4 közép-európai piacon kezdte el értékesíteni a Twitter-hirdetéseket a Httpool.
Aláírták az új reklámetikai kódexet
Az eddiginél is hangsúlyosabb szerepet kapott a szabályozásban a gyerekek védelme, és változott a kozmetikai szerek reklámozásának megújult szabályozása is.
Lázár János: a reklámadó marad
A reklámadó marad, a kormány legfontosabb célkitűzése, hogy a különadók rendszere megmaradjon - mondta Lázár János, Miniszterelnökséget vezető miniszter a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában kedden reggel.
Zseniális Snickers-reklám Danny Trejóval
A BBDO és a Snickers óriásit húzott idén a Super Bowlra készült szpotjukkal, vitán felül eddig ez a legeredetibb és legviccesebb reklám, amit kidobtak a nagy meccsre szabva.
A 21. század legjobb reklámjai - az AdAge szerint
Tizenötödik éve írjuk a 21. századot, az Advertising Age amerikai reklámos szaklap pedig ennek alkalámból megválasztotta a 21. század szerintük tizenöt legjobb reklámkampányát.
Az Airbnb miniversumos reklámot csinált
Parányi makettek között suhog a mozdony. 70 másodperces vágatlan videó hat miniemberrel.
110%-kal nőtt az utazási iroda forgalma a kisfilmjük után
Nem kellett hozzá más, mint szűk piros ruha és egy kis humor. Van, aki szerint a film olyan rossz, hogy már jó, egy azonban biztos: a reklám sikeresnek bizonyult.
Itt a Turkish Airlines legújabb reklámvideója
Sokan egy új török film előzetesének gondolták, pedig valójában a Turkish Airlines egyik legújabb reklámja.
Remek kampány a JetBlue légitársaságtól
A Mullen reklámügynökség készítette a JetBlue légitársaság legújabb kampányát, amelyben egy Shoo nevű galamb a főszereplő (a shoo az angolban az elhessegetés hangutánzó szava) - írja az Adweek.
25 Michelin-csillagos étterem és egy óriási T-Rex
Idén Chicagóban rendezték meg a legnagyobb nemzetközi, az amerikai turizmus népszerűsítésére rendezett vásárt, az International Pow Wow-t (IPW). Kollégánk is részt vett az eseményen, amelyről korábban mi is beszámoltunk. Itt most egy könnyed képes beszámoló következik a Pow Wow-ról és Chicagóról, az eseményt bemutató bővebb cikk a Turizmus Trend májusi lapszámában jelenik majd meg.
Közlekedési reklámok a világban
A négyes metró pénteki indulásának alkalmából összegyűjtöttünk néhány közösségi közlekedési reklámot minden műfajból: van vicces, nagyon vicces, giccses, animált és díjnyertes alkotás is közöttük.
Jön az élelmiszeripari termékoffenzíva
A SIRHA szakkiállítás első napján, Horváth Imre, a METRO Magyarország vezérigazgatója bemutatta a nemzetközi áruházlánc legújabb kommunikációs stratégiáját.
Ez volt az online- és mobilpiac 2013-ban
Hétfőn a televíziós piaccal, kedden a nyomtatott sajtóval, most pedig az online- és mobilpiac tavalyi évének értékelésével és az idei lehetőségekkel foglalkozunk. A Kreatív magazin cikke.
Ezeket a reklámokat osztották meg a legtöbbször
Az Unruly Media elkészítette a 2013-ban leggyakrabban megosztott reklámok listáját - írja a Mashable.
Az új magyar imázsfilm leszámolna a sztereotípiákkal
Think Hungary – More than expected (Magyarország – több, mint amit várt) – ez a szlogen mostantól sokszor lesz hallható. És remélhetőleg nemcsak idehaza, hanem a világban sokfelé mások is megismerik majd. Hiszen e jelmondattal, és a hozzá tartozó imázs filmmel debütál a hétfőn kezdődő londoni WTM-en (Word Travel Market), a világ egyik legjelentősebb szakmai kiállításán a Magyar Turizmus Zrt.(MT Zrt).
Milyen lenne egy őszinte szlogen?
Milyen lenne egy őszinte szlogen?
A reklám 820 milliárdot hoz Magyarországnak
A Magyar Reklámszövetség megbízta a Pwc-t, hogy vizsgálja meg, mennyit tesz hozzá a magyar gazdasághoz a reklám.
A hely, ahol a boldogság rád talál
Van egy hely a világon, ahol nem kell keresni a boldogságot. Erről szól a Fidzsi-szigetek új reklámszpotja.
A Sziget volt a Sziget legjobb márkája
A Dreher mellett pénzügyi cégek és szórakozóhelyek voltak a Sziget legfontosabb márkái. A fesztivál mindeközben kevesebb érdeklődőt vonzott, a zenei felhozatal gyengébb volt, de ez a mostani Sziget-arc nagyon tetszett.
Hordható film a Coca-Colától
Az Ogilvy & Mather New York készítette a Coca-Cola nyári "Put on a smile" című kampányát, amely során egy rövid rajzfilm minden egyes képkockáját egy külön pólóra nyomtatták, majd elküldték azokat a rajongóknak az egész világon.
Csodálatos japán reklámok Schwarzival
Arnold Schwarzenegger július 30-án ünnepli 66. születésnapját. Az osztrák születésű amerikai testépítő, színész, üzletember az USA Kalifornia államának 38. kormányzója volt.
Neked is 800 millió Coca-Cola
800 millió személyre szóló címke készült a Coca-Cola kampányában. A HP digitális nyomdagépei három hónapig napi 24 órában üzemelve értek el a teljesítményt.
Nézzünk együtt hazafias amerikai filmeket!
Az amerikai függetlenség napja alkalmából július 4-én igazi patrióta reklámokból készített összeállítást a Kreatív Online.
Folytatódik a Szállás.hu köpős reklámja
A Szállás.hu nemrég megjelent köpős reklámja most egy közösségi kampánnyal folytatódik, amely során az ízléstelen reklámért lehet megbüntetni a cég vezérigazgatóját, írja a Kreatív.
Elindult a Magyar Turizmus nyári kampánya
Elkezdődött a Magyar Turizmus Zrt. által indított nyári reklámkampány. A kreatívanyagok július végéig láthatók országszerte közterületi és járműreklámokon, napi- heti- és havilapokban, valamint internetes felületeken.
Reflektor a csüggedt lelkekbe
Gyorsírói feljegyzések alapján részletes beszámolót közöl a Nyugat 1931-es lapszáma a Nyugat-Barátok Köre januári eseményéről. Az ankétot azt követően hívták össze, hogy a Budapesti Nemzetközi Vásár vezetősége a lap szerkesztőségétől kérte: „mondjon véleményt, elképzelhető-e, hogy az írók olyanformán álljanak a magyar industria mellé, ahogy a képzőművészek már régen teszik.” A 82 évvel ezelőtti hozzászólásokból szemezgettünk, az akkori helyesíráson nem változtattunk.
Banánon reklámozza magát Ecuador
24 millió tonnás exportjával Ecuador a világ egyik legjelentősebb banánnagyhatalma.
Nem sokat GPS-eznek a nők
A nők fotóznak az okostelefonjukkal, a férfiak a GPS-t nyomogatják – többek között ez is kiderül a Vatera házi kutatásából.
120 millió dollárt költ reklámra idén a Turkish Airlines
A török légitársaság vezére, Temel Kotil bejelentette, hogy idén 120 millió dollárt terveznek reklámra költeni.
Óriás japán ételek a reptéri csomagkiadó szalagokon
A poggyászkiadó szalagokon futó hatalmas műanyag szusikkal és egyéb ételreplikákkal, valamint képregényfigurákkal hirdetik a helyi konyhát és nevezetességeket egyes japán repülőterek - írta kedden az Aszahi Simbun japán napilap.
Szabadszájú reklámmal hódít az USA-ban a Booking.com
Vadonatúj kampánnyal népszerűsíti magát az online foglalási oldal, a Booking.com az USA-ban.
A fagyi legyőzte Kobe Bryantet és Messit
Igazi vírusvideóvá vált a YouTube-on a Turkish Airlines legutóbbi reklámfilmje, amelyet olyan neves sportolókkal forgatott, mint Kobe Bryant és Leo Messi.
Antireklámot készített a British Airways
Kedden indította el új kampányát a British Airways, amelyet egészen a kampánynapig sikerült teljesen titokban tartania.