Három légitársaság reklámját betiltották a britek

Három légitársaság reklámját betiltották a britek 

Félrevezette a közvéleményt reklámjaival a három légitársaság, ugyanis olyan kifejezéseket használt, amelyek egyszerűen nem felelnek meg a valóságnak, írja a BBC híre nyomán a kreativ.hu szakmai portál.
Na ne túlozzunk, kérem!

Na ne túlozzunk, kérem! 

Megtévesztő reklámért marasztalták el az Austriant. Az osztrák légitársaság azt hirdette, hogy „nem nagy kunszt karbonsemlegesen a velencei biennáléra repüli.”
Patinás magyar szállodát ajánl egy nemzetközi luxusmagazin

Patinás magyar szállodát ajánl egy nemzetközi luxusmagazin 

Méltatják, hogy a hotel olyan kulturális élményeket kínál, amelyek Magyarország jellegzetes művészeti és kézműves örökségét idézik meg.
40 milliós bírság egy panamai cégnek

40 milliós bírság egy panamai cégnek 

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 40 milliós bírságot szabott ki egy panamai vállalkozásra, amiért nem igazolta megfelelően, hogy eleget tett a versenyhatóság korábbi határozatának. A Versenyhivatal – ahogy minden esetben – ezúttal is biztosította a fogyasztókat megtévesztő gyakorlat felszámolását, a cég együttműködésének hiányától függetlenül. 
A sok panasz miatt elkaszálták a Ryanair utazásra buzdító reklámjait

A sok panasz miatt elkaszálták a Ryanair utazásra buzdító reklámjait 

Ez minden idők harmadik leginkább kifogásolt reklámja a briteknél.
A Burger King a McDonald'snak kampányol

A Burger King a McDonald'snak kampányol 

A járvány miatt félő, hogy a konkurencia dolgozói is utcára kerülnek, a Burger King ezért arra kéri a vásárlókat, hogy rendeljenek mástól is - írja a hvg.hu.
17 hirdetési megoldást von vissza a Facebook

17 hirdetési megoldást von vissza a Facebook 

Szeptember 15-től a Facebook visszavon 17 hirdetési megoldást, amelyek a közösségi kapcsolattartást segítették elő a hirdetők oldalán - írja a Campaign.
Jönnek a reklámok a Facebook-videókba

Jönnek a reklámok a Facebook-videókba 

Zuckerberg több bevételt remél a műveletből. Ezzel együtt meg is újítva a formát, mert a reklámok nem a videók elejére, hanem a közepére kerülnek majd a tervek szerint.
Reklámkatasztrófa: a másfél millió lufi, ami a légiforgalmat is megbénította

Reklámkatasztrófa: a másfél millió lufi, ami a légiforgalmat is megbénította 

Gigantikus, költséges és rendkívül látványos mutatvány volt másfél millió léggömböt egyszerre az égbe repíteni, ám tragikus következményekkel járt. Harminc éve volt a Balloonfest '86. A Kreatív Online cikke.
Extra gyorsan reagált Jolie-ék válására a Norwegian Airlines

Extra gyorsan reagált Jolie-ék válására a Norwegian Airlines 

A légitársaság nagyon érzi a valós idejű marketinget. 

Széles vászon, nagy haszon 

Mennyibe kerül és mennyit hoz egy úti cél számára, ha az utcáin filmeket, sorozatokat forgatnak? Budapest egyre népszerűbb a filmes producerek körében, ugyanakkor a filmvásznon leggyakrabban a magyar főváros még Berlint, Párizst vagy Moszkvát „helyettesíti”.

Idén már az online hirdetések uralhatják a reklámpiacot 

A harmadik negyedévben kétszámjegyű növekedést produkált a hazai digitális reklámpiac - közölte tagjainak bevallása alapján az MTI-vel az ágazatot összefogó IAB Hungary.

Ismét szexre buzdít a dán utazási iroda kampánya 

Tavaly peteérési kedvezménnyel kampányolt a dán Spies Rejser, idén az anyukákat szólítja fel arra, hogy a népességcsökkenés megakadályozása érdekében küldjék el fenőtt gyerekeiket nyaralni.

A barátok és rokonok ajánlása a leghitelesebb reklám 

Utána a márkák weboldalaiban bíznak legtöbben.

WC-t pucolnak a világutazó reklámosok 

Egy Johannesburgból kiugrott pár világkörüli útját néha pokolként éli meg.

Magyarországon is lehet hirdetni a Twitteren 

Magyarország mellett még 4 közép-európai piacon kezdte el értékesíteni a Twitter-hirdetéseket a Httpool.

Aláírták az új reklámetikai kódexet 

Az eddiginél is hangsúlyosabb szerepet kapott a szabályozásban a gyerekek védelme, és változott a kozmetikai szerek reklámozásának megújult szabályozása is.

Lázár János: a reklámadó marad 

A reklámadó marad, a kormány legfontosabb célkitűzése, hogy a különadók rendszere megmaradjon - mondta Lázár János, Miniszterelnökséget vezető miniszter a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában kedden reggel.

Zseniális Snickers-reklám Danny Trejóval 

A BBDO és a Snickers óriásit húzott idén a Super Bowlra készült szpotjukkal, vitán felül eddig ez a legeredetibb és legviccesebb reklám, amit kidobtak a nagy meccsre szabva.

A 21. század legjobb reklámjai - az AdAge szerint 

Tizenötödik éve írjuk a 21. századot, az Advertising Age amerikai reklámos szaklap pedig ennek alkalámból megválasztotta a 21. század szerintük tizenöt legjobb reklámkampányát. 

Az Airbnb miniversumos reklámot csinált 

Parányi makettek között suhog a mozdony. 70 másodperces vágatlan videó hat miniemberrel. 

110%-kal nőtt az utazási iroda forgalma a kisfilmjük után 

Nem kellett hozzá más, mint szűk piros ruha és egy kis humor. Van, aki szerint a film olyan rossz, hogy már jó, egy azonban biztos: a reklám sikeresnek bizonyult.

Itt a Turkish Airlines legújabb reklámvideója 

Sokan egy új török film előzetesének gondolták, pedig valójában a Turkish Airlines egyik legújabb reklámja.

Remek kampány a JetBlue légitársaságtól 

A Mullen reklámügynökség készítette a JetBlue légitársaság legújabb kampányát, amelyben egy Shoo nevű galamb a főszereplő (a shoo az angolban az elhessegetés hangutánzó szava) - írja az Adweek.

25 Michelin-csillagos étterem és egy óriási T-Rex 

Idén Chicagóban rendezték meg a legnagyobb nemzetközi, az amerikai turizmus népszerűsítésére rendezett vásárt, az International Pow Wow-t (IPW). Kollégánk is részt vett az eseményen, amelyről korábban mi is beszámoltunk. Itt most egy könnyed képes beszámoló következik a Pow Wow-ról és Chicagóról, az eseményt bemutató bővebb cikk a Turizmus Trend májusi lapszámában jelenik majd meg.

Közlekedési reklámok a világban 

A négyes metró pénteki indulásának alkalmából összegyűjtöttünk néhány közösségi közlekedési reklámot minden műfajból: van vicces, nagyon vicces, giccses, animált és díjnyertes alkotás is közöttük.

Jön az élelmiszeripari termékoffenzíva 

A SIRHA szakkiállítás első napján, Horváth Imre, a METRO Magyarország vezérigazgatója bemutatta a nemzetközi áruházlánc legújabb kommunikációs stratégiáját.

Ez volt az online- és mobilpiac 2013-ban 

Hétfőn a televíziós piaccal, kedden a nyomtatott sajtóval, most pedig az online- és mobilpiac tavalyi évének értékelésével és az idei lehetőségekkel foglalkozunk. A Kreatív magazin cikke. 

Ezeket a reklámokat osztották meg a legtöbbször 

Az Unruly Media elkészítette a 2013-ban leggyakrabban megosztott reklámok listáját - írja a Mashable.

Az új magyar imázsfilm leszámolna a sztereotípiákkal 

Think Hungary – More than expected (Magyarország – több, mint amit várt) – ez a szlogen mostantól sokszor lesz hallható. És remélhetőleg nemcsak idehaza, hanem a világban sokfelé mások is megismerik majd. Hiszen e jelmondattal, és a hozzá tartozó imázs filmmel debütál a hétfőn kezdődő londoni WTM-en (Word Travel Market), a világ egyik legjelentősebb szakmai kiállításán a Magyar Turizmus Zrt.(MT Zrt).

Milyen lenne egy őszinte szlogen? 

Milyen lenne egy őszinte szlogen?

A reklám 820 milliárdot hoz Magyarországnak 

A Magyar Reklámszövetség megbízta a Pwc-t, hogy vizsgálja meg, mennyit tesz hozzá a magyar gazdasághoz a reklám.

A hely, ahol a boldogság rád talál 

Van egy hely a világon, ahol nem kell keresni a boldogságot. Erről szól a Fidzsi-szigetek új reklámszpotja. 

A Sziget volt a Sziget legjobb márkája 

A Dreher mellett pénzügyi cégek és szórakozóhelyek voltak a Sziget legfontosabb márkái. A fesztivál mindeközben kevesebb érdeklődőt vonzott, a zenei felhozatal gyengébb volt, de ez a mostani Sziget-arc nagyon tetszett.

Hordható film a Coca-Colától 

Az Ogilvy & Mather New York készítette a Coca-Cola nyári "Put on a smile" című kampányát, amely során egy rövid rajzfilm minden egyes képkockáját egy külön pólóra nyomtatták, majd elküldték azokat a rajongóknak az egész világon.

Csodálatos japán reklámok Schwarzival 

Arnold Schwarzenegger július 30-án ünnepli 66. születésnapját. Az osztrák születésű amerikai testépítő, színész, üzletember az USA Kalifornia államának 38. kormányzója volt. 

Neked is 800 millió Coca-Cola 

800 millió személyre szóló címke készült a Coca-Cola kampányában. A HP digitális nyomdagépei három hónapig napi 24 órában üzemelve értek el a teljesítményt.

Nézzünk együtt hazafias amerikai filmeket! 

Az amerikai függetlenség napja alkalmából július 4-én igazi patrióta reklámokból készített összeállítást a Kreatív Online.

Folytatódik a Szállás.hu köpős reklámja 

A Szállás.hu nemrég megjelent köpős reklámja most egy közösségi kampánnyal folytatódik, amely során az ízléstelen reklámért lehet megbüntetni a cég vezérigazgatóját, írja a Kreatív.

Elindult a Magyar Turizmus nyári kampánya 

Elkezdődött a Magyar Turizmus Zrt. által indított nyári reklámkampány. A kreatívanyagok július végéig láthatók országszerte közterületi és járműreklámokon, napi- heti- és havilapokban, valamint internetes felületeken.

Reflektor a csüggedt lelkekbe 

Gyorsírói feljegyzések alapján részletes beszámolót közöl a Nyugat 1931-es lapszáma a Nyugat-Barátok Köre januári eseményéről. Az ankétot azt követően hívták össze, hogy a Budapesti Nemzetközi Vásár vezetősége a lap szerkesztőségétől kérte: „mondjon véleményt, elképzelhető-e, hogy az írók olyanformán álljanak a magyar industria mellé, ahogy a képzőművészek már régen teszik.” A 82 évvel ezelőtti hozzászólásokból szemezgettünk, az akkori helyesíráson nem változtattunk.

Banánon reklámozza magát Ecuador 

24 millió tonnás exportjával Ecuador a világ egyik legjelentősebb banánnagyhatalma. 

Nem sokat GPS-eznek a nők 

A nők fotóznak az okostelefonjukkal, a férfiak a GPS-t nyomogatják – többek között ez is kiderül a Vatera házi kutatásából.

120 millió dollárt költ reklámra idén a Turkish Airlines 

A török légitársaság vezére, Temel Kotil bejelentette, hogy idén 120 millió dollárt terveznek reklámra költeni.

Óriás japán ételek a reptéri csomagkiadó szalagokon 

A poggyászkiadó szalagokon futó hatalmas műanyag szusikkal és egyéb ételreplikákkal, valamint képregényfigurákkal hirdetik a helyi konyhát és nevezetességeket egyes japán repülőterek - írta kedden az Aszahi Simbun japán napilap.

Szabadszájú reklámmal hódít az USA-ban a Booking.com 

Vadonatúj kampánnyal népszerűsíti magát az online foglalási oldal, a Booking.com az USA-ban.

A fagyi legyőzte Kobe Bryantet és Messit 

Igazi vírusvideóvá vált a YouTube-on a Turkish Airlines legutóbbi reklámfilmje, amelyet olyan neves sportolókkal forgatott, mint Kobe Bryant és Leo Messi. 

Antireklámot készített a British Airways 

Kedden indította el új kampányát a British Airways, amelyet egészen a kampánynapig sikerült teljesen titokban tartania.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!