„A vállalat új megjelenésével, valamint egy erős kommunikációval szeretnénk mostantól még inkább világossá tenni azt, amiben hiszünk. Azt gondoljuk, hogy az Amadeus új megjelenése egy olyan modern vállalatot tükröz, amely erős történelmi gyökerekkel, értékekkel rendelkezik, de mindemellett megalapozója lehet az utazás jövőjének is” – adta közzé az Amadeus a változások kapcsán.
Nemcsak megújult logóval, de friss és színesebb megjelenéssel is tükrözi személyiségét az Amadeus. Az új design könnyen alkalmazható grafikus elemei a vállalat ügyfeleivel, partnereivel fenntartott dinamikus kapcsolatára reflektálnak.
A sokoldalú kampány a vizuális megjelenés mellett egyéb kommunikációs elemekkel is új oldaláról mutatja be az Amadeust, emellett pedig megerősíti eddigi értékeit: a vállalati blogbejegyzések, közösségi média aktivitások, valamint a vállalat széleskörű szolgáltatásait bemutató megújult fogyasztói honlap is a 2014-es kampányt támogatják, az utazás jövőjéről készült videó pedig megmutatja a vállalat szolgáltatásainak lényegét.
A friss videóban az Amadeus minden olyan területet érint, amelyek meghatározhatják az utazás jövőjét: ezek pedig az üzleti és magán utazások vegyítése, a helyi szakértők megjelenése, személyre szabott szolgáltatások a repülőtéren, social media információk alapján kiválasztott ülőhelyek, zökkenőmentes és fenntartható kapcsolat a légitársaságok, földi közlekedés és szállások között.
Ráadásul lehet annál jobb módszer egy vállalat felfrissítésére és igazán 21. századivá tételére, mint az utazás jövőjének központjaként pozícionálni? Mindez kiderül a lenti videóból: