Nemcsak megújult logóval, de friss és színesebb megjelenéssel is tükrözi személyiségét az Amadeus. Az új design könnyen alkalmazható grafikus elemei a vállalat ügyfeleivel, partnereivel fenntartott dinamikus kapcsolatára reflektálnak.
A sokoldalú kampány a vizuális megjelenés mellett egyéb kommunikációs elemekkel is új oldaláról mutatja be az Amadeust, emellett pedig megerősíti eddigi értékeit: a vállalati blogbejegyzések, közösségi média aktivitások, valamint a vállalat széleskörű szolgáltatásait bemutató megújult fogyasztói honlap is a 2014-es kampányt támogatják, az utazás jövőjéről készült videó pedig megmutatja a vállalat szolgáltatásainak lényegét.
A friss videóban az Amadeus minden olyan területet érint, amelyek meghatározhatják az utazás jövőjét: ezek pedig az üzleti és magán utazások vegyítése, a helyi szakértők megjelenése, személyre szabott szolgáltatások a repülőtéren, social media információk alapján kiválasztott ülőhelyek, zökkenőmentes és fenntartható kapcsolat a légitársaságok, földi közlekedés és szállások között.
Ráadásul lehet annál jobb módszer egy vállalat felfrissítésére és igazán 21. századivá tételére, mint az utazás jövőjének központjaként pozícionálni? Mindez kiderül a lenti videóból: