Elegáns szívószálakat alkotott a Tiffany

Mindenki másképp próbál befurakodni a műanyag szívószálak mögött éppen kialakuló piaci résbe.

Miközben világszerte zajlik a környezetszennyezés fontos szimbólumaiként számon tartott, műanyag szívószálak módszeres kiiktatása, a piacon sorra bukkannak fel a fenntarthatóbb változatok. Ilyenek például az ehető, illetve a bambuszból, üvegből vagy éppenséggel szalmából készült típusok is. Egy híres ékszergyártó cég emeli a tétet, amikor is a folyadéktovábbító funkciójuk mellett az elegáns kiegészítő szerepével is felruházza őket. Egy szó, mint száz

arany, illetve rózsaarany bevonatú, sterling ezüst szívószálakat

bocsátott forgalomba a Tiffany.


Az egyik végük közelében a tervezők még egy csavarintást is megejtettek a sikkes eszközökön. Az áruk 375 dollár, vagyis pillanatnyilag nagyjából 100 000 forint. Hozzá kell tenni, hogy 275 dollárért (kb. 75 000 forintért) egy pusztán ezüst verziót is meg lehet vásárolni. A termékeken az ún. Tiffany-kék zománcozott szakaszok a vállalatot szimbolizálják. A szortimentben helyett kapott még egy visszafogottabb formájú, csupán enyhén meghajlítgatott, kizárólag ezüst szívószál is. Az ára 425 dollár (kb. 120 000 forint). Azért kerül ilyen sokba, mert az alkotók egy kis katicabogár-szobrocskával is feldíszítették.

A divatos eszközöket a Tiffany ezen a weboldalon forgalmazza.

Forrás: Élelmiszer Online


Megvan, ki kapta 2024-ben az Év Vendéglőse címet

Megvan, ki kapta 2024-ben az Év Vendéglőse címet 

A díjat 2001-ben alapította az MVI, a győztes kiválasztásakor az általa végzett munka minősége, szakmai magatartása és közéleti tevékenysége számít.
Újult elemekkel gazdagítva rendezik idén a derecskei disznótort

Újult elemekkel gazdagítva rendezik idén a derecskei disznótort 

Főleg az „új elemek” hangzik izgalmasnak ebben a hírben.
Beszáll a Coca-Cola a személyzet nélküli boltnyitásos üzletágba

Beszáll a Coca-Cola a személyzet nélküli boltnyitásos üzletágba 

Mintegy 250 millió forintot fordítanak erre Magyarországon. A bolt működésében az MI kiemelt szerephez jut.
Ha február, akkor Kávébár Bazár

Ha február, akkor Kávébár Bazár 

A jubileumi, tizenötödik KávéBár Bazár rendezvénynek a Millenáris B épülete, a nagycsarnok ad otthont.
Üdítőket hív vissza a multicég Európában

Üdítőket hív vissza a multicég Európában 

Európa néhány országában visszahívott bizonyos üdítőitalokat a Coca-Cola, mert „magasabb szintű” klórátot tartalmaznak.
A Lidl csökkenti a tojás árát

A Lidl csökkenti a tojás árát 

A lépés nem meglepő.
Gasztrorendezvény Szlovákiában

Gasztrorendezvény Szlovákiában 

Új ételek, élő főzés és technológiák a HoReCa szegmens számára – ételek és italok széles választéka Szlovákiából és külföldről, technológiák és konyhai berendezések.
Van az az étel, ami még a koreai influenszeren is kifog

Van az az étel, ami még a koreai influenszeren is kifog 

A dél-koreai mokpang influenszer, aki napjainkban Budapesten hódít hatalmas étvágyával, úgy tűnik, legyőzőre talált néhány kolbász és hurka képében.
Magyar siker a Bocuse d'Or-on

Magyar siker a Bocuse d'Or-on 

Ismét bizonyított a magyar csapat a gasztronómiai világbajnokságon.
 Nagy Szabolcs: Egy szalontüdő és egy töltött káposzta is lehet izgalmas

Nagy Szabolcs: Egy szalontüdő és egy töltött káposzta is lehet izgalmas 

A tradíciók tisztelete és a kreativitás ötvözése áll Nagy Szabolcs séf konyhájának középpontjában.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.