Feláras fagyi az influenszereknek

Egy Los Angeles-i fagylaltozó tulajdonosa megelégelte, hogy standjánál rendre megjelennek az önjelölt Instagram-influenszerek, ingyen fagylaltot követelve.

A CVT Soft Serve tulajdonosa, Joe Nicchi eddig határozottan visszautasította az efféle kéréseket, ám most betelt nála a pohár, és ezúttal nyilvánosan küldte el őket – írja a The Guardian. Az Instagramon közzétett posztban ezt írta: „Elhatároztuk, hogy ezt immár hivatalosan is jelezzük. Nem érdekel, ha Influenszer vagy, sem a követőid száma. Soha nem kapsz tőlünk ingyen fagylaltot a közösségi médiában elhelyezett posztodért cserébe. Ez egy 4 dolláros termék – de neked 8 dollárodba kerül.”

Az #InfluencersAreGross taggel megjelent poszt persze gyorsan elterjedt, és már mémek is készültek belőle, miközben Nicchi standjánál sorban állnak azok, akik egyetértenek álláspontjával.

„Mi vagyunk az anti-influenszer influenszerek. Furcsa, de szerintem vicces. Remélem, mindez inspirál majd más kisvállalkozásokat is, hogy álljanak ki magukért, és küldjék el az embereket a francba” – mondta a The Guardiannak adott nyilatkozatában. Ugyanakkor persze megérti a promóció fontosságát, hiszen az alapvetően színészként dolgozó vállalkozó 2014-ben jövedelem-kiegészítési céllal nyitotta meg fagylaltozóját, és első food truckját egy reklámfilm forgatásáért kapott honoráriumából vette. A CVT neve egyébként az általa kínált három ízre – csokoládé, vanília és twist, vagyis a csavaros verzióra – utal, és a retro-jármű kimondottan fotogén, amivel az influenszerek érdeklődését is felkeltette. Eleinte csak néhány megkeresést kapott, majd számuk rohamosan nőtt, és végül már személyesen jelentkeztek nála. Egyszer egy színész asszisztense kért fagylaltot az egész stábnak, cserébe felajánlotta, hogy a híresség készítene egy fotót a truckról. Erre Nicchi azt válaszolta, hogy bár megtisztelő lenne, de nem biztos, hogy a fia iskolájában örülnének, ha a tandíjat celeb-fotókkal váltaná ki.

Szerinte a jelenségnek csak akkor lesz vége, ha az érintettek nyíltan nemet mondanak. Mindenesetre a poszt megjelenése óta a forgalom megduplázódott, Nicchi számos interjút adott, és instagramos követőinek száma is jelentősen megnőtt. A The Guardian újságírója is kipróbálhatta fagylaltját – de persze fizetett érte.


Falstaff: egri bor Közép-Európa legjobbjai között

Falstaff: egri bor Közép-Európa legjobbjai között 

Most került be először, és rögtön 96 ponttal értékelte a St. Andrea Szőlőbirtok egyik csúcsborát az osztrák Falstaff magazin.
Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől

Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől 

Évtizedes hagyományokkal rendelkezik a Kisfaludy-ház a balatoni vendéglátás területén, most mégis bezárt.
Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra

Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra 

A rangos elismerést a vendéglátó szakma legjobbjai kaphatják, évente legfeljebb hárman.
Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten

Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten 

A budapesti Récsei Centerben lévő felújított élelmiszerbolt több mint 100 négyzetméteren kínál termékeket.
Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban

Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban 

A Rovinjban található Agli Amici megtartotta két Michelin-csillagát, az egycsillagos éttermek száma pedig tízről tizenkettőre emelkedett Horvátországban.
Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség

Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség 

A villányi borvidék szőlőfajtáinak nagy része fogékony a kórokozóra, a terjedés csak hatékony megelőző intézkedésekkel akadályozható meg.
Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen

Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen  

Egy igazán egyedülálló, országos jelentőségű boros eseményre készül a Badacsonyi borvidék.
Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon

Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon  

Magyarországon is egyre többen keresik a könnyed, mégis gazdag ízélményeket nyáron – és ebben a sashimi kultúrája kulcsszerepet játszik.
Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban

Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban 

Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése, de a klímaváltozás jelentős károkat okozhat az ültetvényekben.
Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány 

Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.