hirdetés

Kézműves sör az ételkiszállító cégtől

A vállalat már a márkaváltás bejelentésekor jelezte, hogy az új név új lehetőségeket, illetve fejlesztéseket is tartogat. Ennek egyik eleme az az együttműködés a MONYO Brewinggal, amelynek eredményeként elérhetővé vált a panda marketekben egy könnyed limitált kiadású Session IPA, a Panda Manna.

hirdetés

A cég mára túlnőtt az étel házhozszállítási piacon: a vállalat létrehozta saját élelmiszerüzlet-hálózatát, az elmúlt időszakban pedig erős vidéki terjeszkedésbe kezdtek és már 12 raktárból szállítanak ki a cég futárpartnerei. Budapest mellett Debrecenben, Szegeden, Pécsett, Kecskeméten, Székesfehérváron, valamint Szolnokon is házhoz jönnek az élelmiszerek, illetve háztartási cikkek, év végéig pedig további városokban nyit a szolgáltatással a cég.

A sört szereti a magyar

A rendelői statisztikák azt mutatják, hogy ha azonnali élelmiszer rendelésről van szó, akkor a sör a legnépszerűbb termék, ezt követi a víz és a kóla,valamint a tej, a zsemle, illetve a banán. A sör olyannyira közkedvelt, hogy hónapról hónapra tartja magát a képzeletbeli dobogón, a hét második felében és ünnepnapokon pedig még inkább a csúcsra tör. Ezért is jött az ötlet a foodpanda részéről a co-branded sör megalkotására. Hiszen, bár átlagosan több, mint 60 féle sör közül választhatnak a panda market vásárlói - köztük számos kézműves sörből - , mégis más egy igazi limitált kiadású hazai sör, amit kimondottan csak az üzlethálózat rendelői számára készítettek. Így született meg a Panda Manna, amely mindegyik panda marketben elérhető, illetve, hogy minél többen megismerkedjenek az új termékkel, az első időszakban néhány kiemelt vendéglátóhelyen is megkóstolhatják a fogyasztók.

Mandarinos és sárgadinnyés ízjegyek

Ez egy könnyed Session IPA, amely minden tulajdonsággal rendelkezik, ami miatt az IPA-kat szeretjük, és session sörhöz illően alacsonyabb az alkoholtartalma (4,8%). Könnyű, friss és üde sör, amihez amerikai (Centennial), valamint újhullámos német (Huell Melon) komlókat használtak fel. Ezeknek és a hidegkomlózásnak köszönhetően illatban és ízben is egyaránt a mandarinos, sárgadinnyés ízjegyek dominálnak. Aranyló szín, száraz kortyérzet, illetve moderált keserűség jellemzi, ami miatt könnyen újra és újra elcsábulhatunk.

Közös pont az innováció

A foodpanda a MONYO-val fogott össze, ez egy olyan márka, amely egyike volt 2014-ben az ország első újhullámos sörfőzdéinek, elsődleges céljuk pedig azóta sem változott: kompromisszummentes söröket szeretnének gyártani a fogyasztóknak. 

(forrás: foodpanda)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Az eddigi foglalási adatok alapján hogy látják az idei évet?

Kiadónk társoldalai