hirdetés

Új ételszállító a hazai piacon

A vállalkozás nemzetközi szinten LifeBox néven vált ismertté, hazánkban FrissBox néven kerül bevezetésre, és egészséges ételeket szállít - értesült testvérlapunk, a Kreatív.

hirdetés

„A FrissBox az egészség és a finom ízek szeretetéből született. Többféle menüt kínálnak, így megfelelve a különböző igényeknek és életmódnak. Az ételek kizárólag friss alapanyagokból készülnek, a menük 28 napig nem ismétlődnek, egész napra 5 különböző fogást biztosítva (reggeli, snack1, ebéd, snack2, vacsora).  Emellett nagy hangsúlyt fektetnek a környezettudatosságra is, csomagolásaiktól például a védett fák, erdők biztonságban is maradnak” – mondta Sass Dani, gasztroszakértő, egyben a cég bevezető kampányáért felelős Armadillo kreatív igazgatója, az influencer üzletág vezetője.



A márka magyarországi (jelenleg budapesti) bevezetését az Armadillo influencer tevékenységgel 2021. június óta segíti, amióta megkezdték az ételkiszállítást Budapesten.

Az elmúlt 4 hónapban mikro és makro influencerek követőit célozták Instagram és Facebook posztokkal,  storykkal, amelyeket Youtube videókkal támogattak, szeptembertől pedig 8 ismert magyarországi influencerrel folytatódik a FrissBox influencer kampánya.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Hogy látja az idei év hátralévő részét?

Kiadónk társoldalai