Fut a LOT új kampánya a budapesti HUB-bővítés kapcsán

A LOT Polish Airlines kulcsfontosságú piacnak tekinti Magyarországot, mivel a társaság itt építi ki második bázisát. A lengyel légitársaság által kínált járatokkal 12 célállomás érhető el, ideértve a hosszú távú csatlakozásokat az Amerikai Egyesült Államokba és Dél-Koreába. A LOT marketingkampányának frissített változatával rukkolt elő. Az új reklámokat szeptember elejétől sugározzák a televízióban.

A „Legyen a vendégünk!”-kampány Effie-díjjal elismert első változata a LOT-személyzet professzionalizmusának bemutatására összpontosított, nagy figyelmet fordítva a biztonságra, komfortra, és az utasok kényelmére a repülőutak során. A LOT jelenlegi kampányában az utazással kapcsolatos preferenciákat vizsgáló, a Kantar Polska által megvalósított kérdőívet vette alapul. Az eredmények alapos vizsgálatának eredményeként kerültek kiválasztásra a TV-reklám főszereplői, akik három különböző ügyfélcsoportot mutatnak be. Ezek az alábbiakat foglalják magukba: az Egyesült Államokba utazó kétgyermekes család; egy Ázsiába, illetve Ausztráliába szingapúri átszállással tartó fiatal pár, továbbá egy üzletember, aki számára a repülés a munkába való utazás szokásos módja.

- A legfrissebb reklámok szolgáltatásaink népszerűsítésére fókuszálnak, különösképp kihangsúlyozva az utasok által a légitársaság kiválasztásakor, és a jegy megvásárlásakor fontosnak tartott szempontokat, nevezetesen a termékhez kapcsolódó tulajdonságokat, és az átlátható kínálatot – mondja Dorota Bratowska-Świacka, a LOT Polish Airlines marketingigazgatója. A hosszú távú repülőutak esetében az ügyfelek elsősorban az alábbiakra koncentrálnak: a jegy ára tartalmazza a csomagot, meleg étkezések, a repülőút során kínált italok és harapnivalók, valamint a fedélzeti szórakoztató rendszer. Az európai utazások során a figyelem középpontjában többek között a repterek központi elhelyezkedése áll – amely az üzleti úton lévők számára lehetővé teszi belvárosi úti céljuk gyors és kényelmes elérését. Az elérhető árak és az átlátható kínálat ösztönzi leginkább az utasokat, hogy egy adott légitársaságtól vásároljanak jegyet (a válaszadók 94%-a szerint). Az utasokat elriasztják a rejtett vagy extra díjak, amelyek számos esetben jelentősen növelik a jegyárat.

- Nemzetközi vállalatként jelenleg több mint 60 piacon értékesítünk jegyeket világszerte. Marketingtevékenységünk főként ezen értékesítések támogatására fókuszál. E célt a LOT márkanevet külföldön népszerűsítő, és a magáncélokból, valamint üzleti célokból kifolyólag utazók igényeire szabott kínálatokat bemutató kampányok által értük el – teszi hozzá Dorota Bratowska-Świacka.

A LOT szeptember 22-én indít közvetlen járatot Budapestről Szöulba. 2020. március 30-tól kezdődően a magyar főváros hat új várossal kerül összeköttetésbe: Szófia, Prága, Belgrád, Stuttgart, Bukarest és Brüsszel. A Magyarországról induló új nemzetközi járatok újabb mérföldkövet jelentenek a közép- és kelet-európai piac megszilárdításának folyamatában, amelyben a LOT megerősíti vezető szerepét. Az egy évvel ezelőtt bejelentett, budapesti csomópont bővítésére épülő stratégia megvalósul.

Mivel a Budapestről induló járatok száma növekedett, a LOT Polish Airlines úgy döntött, folytatja a LOT márkanév arculatának a helyi piacon való erősítését célzó erőfeszítéseit, valamint továbbra is a termékekhez kapcsolódó egyedi terméktulajdonságokat illető és az utasok igényeire szabott ajánlatokat érintő kommunikációra összpontosít.

Az új reklámok kreatív ötletét a Grey Group Poland felügyelte. A Natalia Jakubowska és Łukasz Gronowski által rendezett reklámokat a Graffiti Films stúdió készítette. A médiavásárlás és tervezés a Fullsix Media (Havas Media Group) feladata volt, a közösségi médiában való tevékenységeket a They.pl kezeli.

Forrás: Turizmus Online


Megvan az év legmenőbb kerékpáros útvonala

Megvan az év legmenőbb kerékpáros útvonala 

Magyarország keleti részébe vezet az idei év kedvenc kerékpáros útvonala.
Járatnyitás Budapest és egy újabb kínai nagyváros között

Járatnyitás Budapest és egy újabb kínai nagyváros között 

Újabb légijárat indul Magyarország és Kína között, így idén júniustól immár egy hetedik kínai nagyváros, Sencsen is közvetlenül elérhető lesz Budapestről.
A kollektív utazás lehet a megoldás a fenntartható jövő felé

A kollektív utazás lehet a megoldás a fenntartható jövő felé 

2023-ban több mint 1 millió tonna szén-dioxidot kibocsátását előzték meg az utazók azzal, ha buszos utazást választottak más közlekedési módok, például autó vagy repülő helyett.
Az Emirates elnöke bocsánatot kért utasaiktól a héten történt fennakadások miatt

Az Emirates elnöke bocsánatot kért utasaiktól a héten történt fennakadások miatt 

Sir Tim Clark a következő levelet fogalmazta meg, és juttatta el - többek közt rajtunk keresztül - ügyfeleiknek.
Európa legjobbja lett a budapesti légikikötő

Európa legjobbja lett a budapesti légikikötő 

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom. 
Hétfőtől ismét időrabló lezárások a ferihegyi reptér felé vezető úton

Hétfőtől ismét időrabló lezárások a ferihegyi reptér felé vezető úton 

Április 22-én kezdődik az útfelújítás negyedik üteme a a budapesti Liszt Ferenc-repülőtérhez vezető utakon.
Visszatér az Uber Magyarországra

Visszatér az Uber Magyarországra 

Április 16-án hivatalosan lezárult a jóváhagyási folyamat.
Májusban indul a világ első kutyabarát légitársasága

Májusban indul a világ első kutyabarát légitársasága 

Beszállás előtt a BARK Air egyik légiutaskísérője a kapuban fogadja a kutyákat, hogy segítsen nekik nyugodtan venni az előttük álló akadályokat.
Hatalmas vihar Dubajban, törlik a járatokat

Hatalmas vihar Dubajban, törlik a járatokat 

Mennydörgésre és villámlásra ébredtek szerda reggel az Egyesült Arab Emírségek lakosai.
Új és újrainduló járatok a bécsi reptérről

Új és újrainduló járatok a bécsi reptérről 

Bővül az osztrák légiátrsaság kínálata.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?