hirdetés
hirdetés

Három új üzlet nyílt a budapesti reptéren

A napokban ünnepélyes keretek között hivatalosan is megnyitottak a Pier 1-ben, azaz a tavaly átadott több mint 11 ezer négyzetméteres 1. utasmólóban lévő üzletek. Az új épületrész több ezer négyzetméterrel növelte meg a 2A Terminál kapacitását, minden elvárást kielégítő, kényelmes várakozást és beszállást biztosítva az utasok számára, akik nyár óta már a Relay, a Heinemann Duty Free és a Cafe Frei termékeit is élvezhetik - tájékoztatta lapunkat a Budapest Airport.


hirdetés

A napokban hivatalosan is átvágták a szalagot az 1. utasmóló új üzleteinek bejáratánál, ünnepélyesen megnyitva és átadva ezzel az utasoknak a Relay és Heinemann Duty Free üzleteket valamint a Cafe Frei kávézóját. A móló 11 500 négyzetméteres utasforgalmi területén az induló és érkező utasok kényelmét 2500 ülőhely, nagyszámú vizesblokk és ivókutak mellett három, már meglévő bérlő egy-egy újabb kereskedelmi egysége biztosítja, tovább emelve ezzel a repülőtéri kínálat színvonalát. Az új boltokban nem csak az induló, hanem a schengeni övezetből az 1. mólóra érkező utasoknak is van lehetőségük vásárolni terminálról kivezető útjuk során.

A repülőtér üzemeltetője kiemelten fontosnak tartja, hogy partnereinek, bérlőinek megfelelő környezetet, együttműködést, valamint beruházási és fejlődési lehetőségeket biztosítson. Az eseményen Dr. Patrick Bohl, a Budapest Airport kereskedelem és ingatlan menedzsment vezetője elmondta: „A repülőtér menedzsmentje elkötelezett a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér területén lévő létesítmények, üzletek és éttermek fejlesztése, valamint az utasélmény folyamatos növelése mellett, annak érdekében, hogy a régiós versenyképességünket megőrizzük és erősítsük. Idén nyolcadjára nyertük el „Kelet-Európa legjobb repülőtere” kategóriában a Skytrax-díjat, ami az egyik legrangosabb, az utasok szavazatán alapuló légiközlekedési elismerés. Azonban ahhoz, hogy ezt a jövőben is megtartsuk, a repülőtéri üzletek kínálatát és szolgáltatásait is folyamatosan szem előtt kell tartanunk.” Hozzátette: „Bérlőink támogatására a járvány legnehezebb hónapjai alatt is kiemelt figyelmet fordítottunk, hiszen az utasélmény emelése közös érdekünk, közös erőfeszítésünk és közös sikerünk.”



A Lapker Zrt. által üzemeltetett hat repülőtéri Relay üzletben napilapok, magazinok és könyvek széles választéka fogadja az utasokat. A Heinemann összesen hat üzlettel van jelen a budapesti repülőtéren, így a SkyCourt, a 2A és a 2B Terminál mellett most már az 1. utasmólón található Duty Free üzletben is elérhetővé váltak a prémium minőségű delikátesz termékek, kozmetikai cikkek, kiegészítők és játékok az utazóközönség számára. A Cafe Frei által kínált minőségi kávékon keresztül mind az öt kontinens különleges kávékultúrája megtalálható a kínálatukban. A kávékülönlegességek mellett teák, desszertek és szendvicsek széles választéka várja a vásárlókat. 


hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai