Amerikai utazási oldalt vásárolt az otthoncsere-program

Ezzel 3000 új hirdetéssel bővült a HomeExchange.com közössége az Amerikai Egyesült Államokban, Kanadában, Mexikóban és a Karib-szigeteken.

A HomeExchange.com - magyar nyelven CsereOtthon.com- csereotthon közösség folytatja az Észak-amerikai tagság növelését – és ezzel a cserelakások kínálatának a bővítését - a San Francisco központú Only in America Home Exchange (OIA) megvásárlásával. Így 3000 ingatlannal bővült az állandóan növekvő, mára több mint 55000 hirdetéssel rendelkező hálózat, és ezzel szélesíti a választékot az USA, Kanada, Mexikó és Karibi-szigetek, tehát az OIA tagok földrajzi elhelyezkedésével.

A vásárlás része a HomeExchange.com csapat stratégiájának, mely szerint tovább növelik a tagjaik cserelehetőségét, így az OIA tagok hirdetései azonnal megjelennek a HomeExchange.com hirdetései között, ezzel megnövelve az amerikai kulcshelyek forgalmát például Kaliforniában, New York-ban és Floridában.

“Az Only in America egy területre koncentrálva született meg, de amikor a tagok tengeren túlra is szerettek volna utazni, nyilvánvaló lett, hogy nyitnunk kell Észak-Amerika felé” - mondja Helen Salem, aki 2002-ben alapította a céget, miután családjával kipróbálta az otthoncserét. “A HomeExchange.com dinamikus üzleti növekedési tervvel rendelkezik, egyedülálló ügyfélszolgálattal bír és megvan a biztos kiszolgáló alapja a cserékhez több mint 150 országban, így biztos helyre kerülnek a tagjaink – tudom, hogy a legjobb bánásmódban részesülnek majd.”

Az átállás zavartalan lesz, az OIA tagok megtarthatják az otthoncsere profiljukat és fényképeiket, mialatt automatikusan átkerülnek a HomeExchange.com oldalra. A HomeExchange azzal jutalmazza az aktív OIA tagokat, hogy a mostani tagsági díjukat fizethetik; az összes többi OIA tag 1 éves ingyen tagságot kap.

A 2014. januári Aha! Go otthoncsere cég megvásárlása után ez a második vételrésze a HomeExchange.com növekedési tervének: bővíteni az aktív tagok közösségét és egyben szélesebb utazási lehetőséget kínálni nekik az évente 2-4 internetes csereotthon cég felvásárlásával.



A HomeExchange.com
2013-ban a HomeExchange.com, magyar nyelven CsereOtthon.com vállalatot a leggyorsabban növekvő magán vállalatok közé sorolták 3 egymást követő évben Amerikában az Inc. 500 / 5000 kiadványában. 1992-ben a kaliforniai Ed Kushins alapította a HomeExchange.com céget, mely mára a világon a leggyorsabban fejlődő, nemzetközi otthoncsere online utazási ügynökséggé vált. Idén az 55,000+ tag várhatóan több mint 130,000 cserét bonyolít majd le több mint 150 országban. A HomeExchange.com világszerte azt kínálja a családoknak, hogy otthont cserélhetnek biztonságosan, élvezetesen utazhatnak szinte bármelyik országba, városba vagy érdekes területre és ott helyiként élve felejthetetlen, autentikus élményben lehet részük. Az oldal 15 nyelven érhető el.

Kiderült, mikor érdemes repülőjegyet venni

Kiderült, mikor érdemes repülőjegyet venni 

Ha tavasszal szeretnénk utazni, akkor közeli úti célra még vehetünk kedvező árú repülőjegyet.
Ausztria 2024-es turisztikai eredményei

Ausztria 2024-es turisztikai eredményei 

Ausztria számára 2024 különösen sikeres év volt a közép-kelet-európai piacokon.
Utazás Kiállítás 2025: Ciprus, ahol a kultúra és a természet találkozik

Utazás Kiállítás 2025: Ciprus, ahol a kultúra és a természet találkozik 

Mutatós vendégszámok, az igazi profik ősszel indulnak a szigetre.
Járatlan utakon: felfedezésre váró úti célok Franciaországban

Járatlan utakon: felfedezésre váró úti célok Franciaországban 

Vajon szüksége van marketingre a világ egyik leglátogatottabb országának, amely több esetben az overtourismmal is küzd?
Túlzsúfoltság a velencei karneválon

Túlzsúfoltság a velencei karneválon 

Valentin nap hétvégéjén hatalmas tömegű turista áradat lepte el a velencei utcákat és hidakat újabb aggodalmakat keltve a helyiekben.
Jelentős vásárok Brnó-ban a világ szakembereinek

Jelentős vásárok Brnó-ban a világ szakembereinek 

A 2025-ös év ismét gazdagá vásárprogramot hoz a brnó-i vásárterületre, tele nagy jelentőségű eseményekkel különöző iparágak és egyéb szakterületek számára.
Kultúrális központ lehet a spanyol festő szülőháza Sevillában

Kultúrális központ lehet a spanyol festő szülőháza Sevillában 

Kulturális központtá alakítaná Diego Velázquez (1599-1660) világhírű spanyol festő sevillai szülőházát az épületet megvásároló befektetői csoport.
Melyik a jó választás? –10 °C-ban fagyoskodni vagy +16 °C-ban napfürdőzni?

Melyik a jó választás? –10 °C-ban fagyoskodni vagy +16 °C-ban napfürdőzni? 

Az elsőt Budapesten mérik, a második pedig Málta szigetén a most jellemző hőmérséklet.
A jövő fesztiválja Bécsben

A jövő fesztiválja Bécsben 

Áprilisban Bécs ad otthont Európa legnagyobb, a jövő munkahelyeivel foglalkozó rendezvényének.
Rakonczay Gábor 1300 kilométerre a céltól az óceán-átkenuzáson

Rakonczay Gábor 1300 kilométerre a céltól az óceán-átkenuzáson 

A 44 éves magyar sportoló közösségi oldalán ad mindennap helyzetjelentést, de az érdeklődők online is nyomon tudják követni a hajóját.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.