A két szervezet együttműködése először a SIA weboldalán található mesterséges intelligenciával működő virtuális asszisztens fejlesztésére irányul. A továbbfejlesztett virtuális asszisztens pontosabb, személyre szabottabb támogatást tud majd nyújtani, segítve az utasokat a megfelelő úti célok felfedezésében és megalapozott döntések meghozatalában, mivel időszerű és releváns információkhoz juthatnak hozzá.
Fotó: Depositphotos
Továbbá a szinpapúriak célja az is, hogy optimalizálja működési folyamatait az OpenAI fejlett, problémamegoldó képességekkel rendelkező mesterséges intelligencia-modelljeit integrálva a meglévő eszközeibe. Ez segíteni fogja a döntéshozatalt az olyan összetett feladatokban, mint például a személyzet beosztása, miközben figyelembe veszi a szabályozási követelményeket, a működési korlátozásokat és a munkaerő rendelkezésre állását.
George Wang, a Singapore Airlines informatikai alelnöke:
A legmodernebb mesterséges intelligencia megoldások kihasználásával növelni fogjuk a működési hatékonyságot és a személyzet termelékenységét, valamint a teljes körű ügyfélélményt.
Oliver Jay, az OpenAI nemzetközi ügyvezető igazgatója ehhez hozzátette:
Izgatottan várjuk, hogy felfedezhessük, hogyan javíthatja a fejlett mesterséges intelligencia az utazási élményt, hogyan növelheti az alkalmazottak felhatalmazását és hogyan optimalizálhatja az összetett műveleteket.