Az Y-generációt célozza meg a TUI

A TUI vezérigazgatója szerint az utazási szakma jövője az új célközönségen, az Y-generáción és a technikai újítások alkalmazásán fog múlni. 

Európa egyik legnagyobb utazási irodája, a TUI az Y generációt veszi célba az új digitális marketing kampányával.

Fritz Joussen, a TUI vezérigazgatója szerint, az utazásszervezőknek és közvetítőknek is új célközönséget kell megnyernie, ez pedig az Y generáció. A foglalási szokások átalakulásával, a digitalizáció térnyerésével, nekik is fel kell venni a versenyt. Alkalmazni kell a többcsatornás értékesítést és kihasználni a fejlett technológia előnyeit, például a blockchaint – mondta az igazgató a kölni előadásában.

A blockchain egy elosztott adatbázis, amely egy folyamatosan növekvő, adatblokkokból álló listát tart nyilván, a hamisítást és módosítást kizáró módon. Egy blokk tranzakciók listáját és benne tárolt programok által végzett műveletek eredményeit tartalmazza.

A blockchaint a Bitcoin legfőbb technológiai újításának tartják, ami egy nyilvános főkönyvként működik, amely rögzíti az összes bitcoin tranzakciót.

Joussen előadásában kitért arra is, hogy óriási lehetőséget lát a blockchain, alternatív fizetési módban, mely tökéletes az utaztatási szakma számára. Ezzel csökkenthető a kockázat és később még az árak is. 

"Az Y generáció tagjai különböznek a szüleiktől és a nagyszüleiktől, ők ha utaznak elsősorban az élményeket keresik és gyűjtik, e felé a trend felé kell nekünk is elmozdulni. A márkaépítést is nagyon fontosnak tartjuk és úgy gondoljuk az új célközönséget ezzel tudjuk megnyerni.

Az online foglalások is egyre nagyobb teret nyernek, ezért kiemelt figyelmet szentelünk annak, hogy minden csatornán jelen legyünk. A mobil stratégia most a legfontosabb, hogy mindig, mindenhol megtaláljanak minket." 

Ha Önt is érdekli az Y-generáció utazási szokásai akkor jelentkezzen októberi konferenciánkra, ahol téma lesz többek között a célcsoportképzés, szegmentáció és a generációelmélet is. 

Forrás: FVW


Hétvégén nagyívben kerülje el Zágrábot és környékét!

Hétvégén nagyívben kerülje el Zágrábot és környékét!  

A Horvát Köztársaság Turisztikai és Sportminisztériuma, valamint a Horvát Idegenforgalmi Közösség óriási forgalomra figyelmeztet július 4-én, 5-én és 6-án.
Új pályázat zöld üzenettel: szakmai verseny a turisztikai reklámágazatnak

Új pályázat zöld üzenettel: szakmai verseny a turisztikai reklámágazatnak 

Egy új, most elindított nemzetközi kezdeményezés új szintre emeli a turisztikai promóciót.
Új díszkivilágításban pompázik Traianus császár római piaca

Új díszkivilágításban pompázik Traianus császár római piaca 

Az olasz főváros nevezetességei egymás után kapnak új díszkivilágítást.
Egy fiatalokkal teli ősi bajor város – felfedeztük Regensburgot

Egy fiatalokkal teli ősi bajor város – felfedeztük Regensburgot 

Bajorország szíve, ahol a sétahajót Keplernek hívják, és ahol XVI. Benedek pápának három bronzszobra is van a városban.
Együttműködés a MUISZ és a német-magyar kamara között

Együttműködés a MUISZ és a német-magyar kamara között 

A Német Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) és a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) stratégiai együttműködésről állapodott meg.
Nyár, szünidő és Dubaj

Nyár, szünidő és Dubaj 

A városban számos lehetőség van kulturális, aktív, sőt akár extrém programok kipróbálására.
Listán Prága leglátogatottabb turisztikai célpontjai

Listán Prága leglátogatottabb turisztikai célpontjai 

Az első tíz legnépszerűbb csehországi idegenforgalmi célpont az utóbbi években nem nagyon módosul.
Megújította Travelife Partner minősítését az OTP Travel

Megújította Travelife Partner minősítését az OTP Travel 

Az utazásszervező először 2023-ban, első magyarországi székhelyű utazási irodaként kapta meg a minősítést, amelyet idén, 2025-ben sikeresen megújított.
Ausztria újra felfedezve – Sport, ízek és élmények karnyújtásnyira

Ausztria újra felfedezve – Sport, ízek és élmények karnyújtásnyira 

Ausztria 2025-ben is izgalmas célpont a magyar utazók számára.
Hőségriadó Olaszországban

Hőségriadó Olaszországban 

A szerdai napra tizenhárom városban közepes szintű, úgynevezett narancssárga riasztást rendeltek el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.