hirdetés
hirdetés

Hiányzik a napsütés és a turista

Lassan indul a főszezon Ausztriában, ezért rendhagyó turisztikai kampányt indított az Österreich Werbung többek között hazánkban, a magyar lakosság szomszédba csalogatására.

hirdetés

Ausztria nemzeti turisztikai marketingszervezete rendhagyó kampányba kezdett, amelynek célja a szolidaritás erősítése Európa országai között. A marketingszervezet legújabb közösségi média kampánya elsőre meglepő módon nem osztrák helyszíneken játszódik, hanem azokban az országokban, ahonnan Ausztria a vendégeket várja. A nemzetközi kampány képkockáin olyan közismert látványosságok köszönnek vissza, mint Budapest Duna-menti panorámája, a prágai Károly-híd vagy a pozsonyi Öreg-híd. A tervek szerint a kampányt 15 országra terjesztik ki. A magyarországi aktivitás június 15-én indult a Facebook és az Instagram felületein. A promóciós film főszereplője egy osztrák turista Grazból, aki végre újra Magyarországra utazhatott. Az Erzsébet-hídon átkelve egy pillanatra megáll és megcsodálja Budapestet. Az ő gondolatait halljuk a szpotban: „Olyan jó, újra Magyarországon lenni, s milyen jó lesz Téged is vendégül látnunk Ausztriában.”

 

(forrás: Turizmus Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai