hirdetés
hirdetés

Indul Málta új turizmus stratégiája

Amely a 2021-től 2030-ig tartó időszakra szól.

hirdetés

A helyi idegenforgalmi minisztérium hétfőn elindította az új stratégiai tervet, amelynek célja, hogy az idegenforgalom központi helyre kerüljön Máltában a COVID-19 után.



A tízéves terv három pillérre épít, úgymint helyreállítás, újratervezés és új életre keltés (Recover, Rethink, Revitalise) Clayton Bartolo Málta, a szaktárca minisztere hangsúlyozta, hogy a  turizmusnak olyan ágazatnak kell lennie, amely nem fél a változásoktól, áttekinti az elért eredményeket, és fenntarthatóvá teszi a jövőt. A kormány továbbra is támogatja az iparágat, különösen a fellendülési időszakban. Ekkor Málta a légi összeköttetések helyreállítására törekszik, újraindítja főbb küldő piacait, ha azok a pandémiát követően végre megnyílhatnak. Át kellett gondolni azt is, hová akar eljutni az ágazat. És prioritás a stratégiájukban a minőség.

A stratégia az ágazat túlzott kapacitásainak problémáival is foglalkozik, amelyek jelezhetik a beruházások átirányításának szükségességét. Mindemellett különös figyelmet szentelnek az adatok felhasználásának és a modern digitalizálási technikáknak az új piacok megismerésére. Jelentős fejlesztések során az új stratégia a környezetvédelem biztosítására törekszik, és hangsúlyozza a szén-dioxid-semlegességi célok teljesítésének szükségességét. 

A tervben összesen 22 stratégiai célt jelöltek meg. Ez magában foglalja az ország GDP-jéhez való gazdasági hozzájárulás, Gozo, a marketing, valamint a turisztikai piac új és fejlődő szegmenseinek (például az oktatás, az egészségügy és a filmipar) stratégiai céljait is. Ezenkívül terveket tartalmaz a szigetek márkanevének pozícionálására, a turisztikai márka lábnyomára (környezetre és éghajlatra vonatkozó hatását tekintve), az idegenforgalmi szálláshelyekre, a sziget, mint minőségi úti cél népszerűsítésére, az ágazat emberi-erőforrásaira, az eseményekre és rendezvényekre, valamint az irányításra és végrehajtásra vonatkozóan. 

A hatóságok az elkövetkező időszakot a szakmai szervezetekkel és a szektor szereplőivel való konzultációkra és közös gondolkodásra szánják. A cél az, hogy a stratégia 2021. márciusáig véglegessé váljon; és a második negyedév elején el lehessen indulni a legfontosabb tervekkel és programokkal.

A tájékoztató teljes video anyaga (angolul) itt elérhető: https://fb.watch/3fB_dH1TKk/

(forrás: www.visitmalta.com)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai