hirdetés
hirdetés

Negédes országimázsfilm Thaiföldről

A thaiföldi turisztikai hatóság „Utálom Thaiföldet” címmel országimázsfilmet forgatott. Ennek oka, hogy az elmúlt években Thaiföld turisztikai imázsa jelentősen megromlott, köszönhetően többek között a 2014. májusában lezajlott katonai puccsnak, ezáltal nagy mértékben csökkent a turisták száma is.

hirdetés

A thai országimázsfilmben egy brit turista története látható, aki, miután észreveszi, hogy ellopták a táskáját, elkeseredett, dühös, kijelenti azt is, hogy utálja az országot.

Hamarosan azonban megismeri a thai emberek kedvességét, segítőkészségét és megváltozik a véleménye. Azt nem áruljuk el, hogy meglesz-e a táska, hogy mi lesz a brittel, de annyi sejthető, hogy happy end következik a végén.

A L’ADN című francia nyelvű innovációs magazin beszámolója szerint Thaiföldön kritikával fogadták a szpotot, mert a brit találkozása egy helyi lánnyal túlságosan valószerűtlen és negédes, és félnek attól, hogy a letelepedő külföldiek ki akarják majd használni a helyiek rossz életkörülményeit. A turisztikai hatóság vezetője úgy nyilatkozott, hogy ezt a reklámformátumot egy előtanulmány hatására választották, mely szerint ez hatásosabb lesz, mint a klasszikus hirdetések. A vezető szerint a szpot belföldi célközönségét emlékeztetni kell arra, hogy milyen fontos a turisták barátságos fogadása, a külföldiek figyelmét pedig a helyiek kedvességére és vendégszeretetére akarják felhívni. A Youtube-on persze más kritikák olvashatók főleg a videó alatt, ugyanis azt elfelejtették feltüntetni a leírásban, hogy ez egy reklámfilm. Mindensetre már majd kétmillióan nézték meg és egyelőre főként lájkolják a filmet.

A hírt a Médianéző nemzetközi tematikus hírfigyelő szolgáltatásának köszönhetjük! Forrás: L’ADN.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai