Iris Gleicke, a német kormány turizmusért felelős megbízottja és a Gazdasági és energiaügyi minisztérium parlamenti államtitkára így nyilatkozott: „A németországi beutazás évek óta folyamatosan növekszik. A DZT a kormány megbízásából nagy sikerrel hirdeti Németországot. Petra Hedorfer vezetésével a DZT nemzetközileg vonzó úti célként pozícionálta Németországot, illetve megerősítette helyzetét a nemzetközi versenyben. A szerződés meghosszabbításával biztosítjuk a DZT igazgatóságának és egész csapatának további sikeres munkáját és Németország marketingtevékenységének további új ötleteire építünk.”
Klaus Laepple, a DZT igazgatási tanácsának elnöke szerint: „A DZT marketingszervezetként régen az utazási szakma klasszikus értékesítési csatornáin pozícionálta Németországot. Petra Hedorfer jelentősen hozzájárult ahhoz, hogy a DZT felkészülten vegye a digitalizáció akadályait. Az online média célzott bevetésével Németország több millió potenciális németországi utazót szólított meg felhasználói márkaként. Az igazgatási tanács köszöni Petra Hedorfernek sikeres munkáját, és sok sikert kíván a következő évekre.”
Petra Hedorfer kereskedelmi és kulturális menedzsmentben elfoglalt pozíciói után 1998-ban vette át a DZT nemzetközi marketingjének vezetését, 2000 óta marketingigazgatóként dolgozik. 2003. novemberben az igazgatótanács elnökévé választották.
Forrás: Turizmus Online