hirdetés
hirdetés

A TAP Portugal és az Amadeus megvalósítja a 20 másodperces poggyászfeladást

Utazáskor az egyik legutálatosabb dolog az, amikor egy gyors online vagy kioszkon keresztüli check-in után egy örökkévalóságnak tűnő poggyászfeladással töltjük az időnket. De mi lenne, ha ez az idegőrlő művelet kevesebb, mint 20 másodpercig tartana? Az Amadeus, a SITA, az ANA és a TAP Portugal összeállt, hogy a 20 másodperces álomból valóság legyen.

hirdetés

A vezető portugál légitársaság, a TAP Portugal a következő vízióval kereste meg az Amadeust: az utasok először kinyomtatják a poggyász címkéket egy automatánál, utána leadják a csomagjaikat az önkiszolgáló pultnál. Az Amadeus erre válaszolva két alkalmazást fejlesztett ki, amelynek kipróbálására a lisszaboni repülőteret választották helyszínül: az egyik az önkiszolgáló check-in-t teszi lehetővé csomag címke nyomtatással egybekötve, a másik pedig az önkiszolgálást oldja meg.

Jelenleg, az Amadeus Self-Service Bag Drop alkalmazás SITA/BCS, ICM és IER hardvereken üzemel, de az IT cég tovább tesztel más, CUSS (Common Use Self Service) kompatibilis eszközöket. Mindkét alkalmazás ugyanazt a vékony kliensű keretrendszert használja, így a TAP könnyedén bevezetheti az újítást több repülőtéren is. Az Amadeus ezen fejlesztései a IATA ún. „csomag-kész-mehet” kezdeményezésének részét képezik, amely egy átfogóbb projekt, a Fast Travel Program egyik eleme.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai