hirdetés
hirdetés

Ha el akar merülni a hedonizmusban, menjen Gyulára!

Közös országos marketingkampányt indít a Gyulai Várfürdő és a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. a fürdőváros turisztikai célú népszerűsítése érdekében – jelentette be kedden sajtótájékoztatón Görgényi Ernő (Fidesz) polgármester.

hirdetés

A városvezető kifejtette: a kampány a "Be hedonist” (legyél hedonista) elnevezést kapta, célja, hogy a főszezonon kívül, hétköznapokon fiatal vagy középkorú párokat csábítson a városba. A kampányra - mely online hirdetéseket, rádiós- és óriásplakát-reklámokat foglal magába - a két szervezet 5-5 millió forintot fordít - közölte az MTI kérdésére Görgényi Ernő.

Boros László Attila, a Gyulai Várfürdő Kft. vezetője elmondta: akkor tekintik sikeresnek az akciót, ha a költségeket legalább 25 százalékkal meghaladó forgalomnövekedést tudnak realizálni.

Forrás: Facebook / Gyulai Várfürdő
Forrás: Facebook / Gyulai Várfürdő


Tóth Henriett, a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. marketing asszisztense ismertette: komplex szolgáltatáscsomagot állítottak össze a kampányra. A szállásadók 3 éjszaka foglalása esetén 1 éjszakát ingyen adnak a vendégeknek, a Kézműves és Százéves cukrászdában fogyasztás esetén egy különleges kézzel készített bonbon a meglepetés. Az Erkel Ferenc Emlékházban vagy a Kohán Képtárban két teljes árú jegy vásárlása esetén a másik kiállítóhelyre ingyenes a belépés. A Gellény Birtok pedig a Kalandparkba egy teljes árú jegy vásárlása esetén egy jegyet ajándékba ad. A Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. 1,6 millió forintos keretösszeg erejéig támogatja a kisebb gyulai szállás- és vendéglátóhelyek marketingkampányát is - mondta Tóth Henriett. Az összegre a TDM szervezet tagjai pályázhatnak. A marketingasszisztens rámutatott: a cél az egységes arculat kialakítása.

Boros László Attila igazgató tájékoztatása szerint a fürdő hétköznap minden belépőjegy mellé ajándék belépést ad a szaunaparkba. Hozzátette: emellett elindítják az 1+1-es kampányukat is, amivel egy teljes árú jegy vásárlása esetén egy belépőt ingyen biztosítanak a vendégeknek. Az akció április 6. és június 12., valamint augusztus 24. és november 27. között tart. A Gyulai Várfürdőbe 2014-ben 556 ezer vendég váltott jegyet, 20 százalékkal többen, mint egy évvel korábban. Az értékesítési árbevétel nettó 1 milliárd 93 millió forint volt, amely a 2013-as összeget 43,3 százalékkal haladta meg. Gyulán 2014-ben 430 ezer vendégéjszakát töltöttek a kereskedelmi és egyéb szálláshelyeken, ez 15 százalékkal volt magasabb a 2013-as számnál.

(forrás: MTI)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Minden, ami Klasszis TopDesign 2022 versenyünkről tudható: pályázati kiírás, kategóriák, a hazai és nemzetközi zsűri tagjai, a verseny menete, díjátadó gála, valamint a győztesek bemutatása.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk