Megint nevet vált a NetPincérből lett foodpanda

Újabb jelentős fejezet zárul le a foodpanda evolúciójában: május 1-jétől foodora néven működik tovább - tájékoztatta lapunkat a társaság.

A Delivery Hero régiós konszolidációjának következő lépéseként számos európai piacát egyesíti a foodora márkanév alatt.

„A régióban működő vállalataink az elmúlt két évben jelentősen növekedtek, ezzel párhuzamosan a Delivery Hero európai regionális szervezete is megerősödött. Ez egy evolúciós lépés, ugyanakkor pénzügyileg is megalapozott. Ahhoz, hogy a nyereségesség felé vezető, már kitaposott úton maradjunk, reagálni kellett az elmúlt 12 hónap gazdasági változásaira" - mondta Pedram Assadi, a Delivery Hero Europe ügyvezetője.

A Delivery Hero, a világ vezető gyorskereskedelmi vállalata 8 ország piacát fogja foodora márkanév alatt koordinálni a berlini központ segítségével. Magyarország Ausztriával, Csehországgal és Szlovákiával együtt vált a foodora márkára, míg Svédországban, Norvégiában, Finnországban és Dániában - ahol a foodora már ismert és szeretett - jelentős arculati frissítésen esik majd át a márka, így mindenhol újrapozícionálva indul a cég életének új fejezete. A változás azonban nem érinti a felsoroltakon felül azt a további 17 európai országot, ahol a Delivery Hero különböző márkaneveken jelen van.

„A magyar, osztrák, cseh, szlovák, svéd, norvég, finn és dán márkák egységesítésével a Delivery Hero nagyobb ügyfélkört tud hatékonyabban megszólítani. Célunk, hogy ügyfeleink egységes és egyedi ügyfélélményt kapjanak, határok nélkül. A foodora az északi országokban már erős és kedvelt márkává vált, és ezt szeretnénk kihasználni. Azt szeretnénk, hogy a „foodorázni” olyan kifejezés legyen, amelyet Európa-szerte gyakran hallani fogunk” - tette hozzá Pedram Assadi.

Jön az előfizetői modell

„Az új márkanévvel még gyorsabban fejlődhetünk és új szolgáltatásokat vezethetünk be a jobb ügyfélélményért - ennek érdekében kiemelt fókuszunk azon megrendelések arányának növelése, ahol saját futáraink szállítanak ki” - mondta el Radeczky Zoltán, a foodpanda Magyarország ügyvezetője. „Amikor vásárlóink olyan étteremtől rendelnek, ahol a foodpandás futárpartnerek szállítják ki a megrendeléseket, kiszámíthatóbb és kielégítőbb rendelési élményben van részük - például nyomon követhetik a rendelésüket, és sokkal gyorsabban kapják kézhez azokat, mint ott, ahol a foodpanda csak egy online összekötő szerepet játszik.”

A foodora márka - csupa kisbetűvel írva - mögött megmarad minden, amit a felhasználók már megszerettek, és további újítások is érkeznek. A márkaváltás után hamarosan indul ugyanis előfizetői programjuk, a foodora pro, amely korlátlan ingyenes házhoz szállítást és exkluzív ajánlatokat kínál a programban résztvevő éttermekből, élelmiszerboltokból és üzletekből. A foodora pro-val járó exkluzív ajánlatok és kedvezmények köre a jövőben pedig csak bővülni fog.

„A platformunk lehetővé teszi éttermi partnereink számára, hogy növeljék üzleti eredményeiket, miközben csak arra koncentráljanak, amit a legjobban szeretnek - a finom ételek készítésére. A futárpartnereink számára pedig a futárkodás biztosítja azt a szabadságot és rugalmasságot, ami mellett bármilyen más tevékenység könnyedén végezhető. Ezt az ökoszisztémát kívánjuk tovább erősíteni a gazdasági kihívások közepette is, és erre hosszú távon a márkaváltás a helyes lépést" - folytatta.

„A 2 évvel korábbi márkaváltásunk tapasztalatait bedobva a közösbe minden márkaváltó ország magabiztos, hogy egy ilyen nagyszabású változást is hatékonyan és, ami szintén fontos, környezetbarát módon vigyünk végbe" - összegezte Radeczky Zoltán.

Nincs tulajdonoscsere, ismerős alkalmazás

A foodora a nemzetközi háttérnek és nyolc országot átfogó méretének köszönhetően az eddigieknél is gyorsabb innovációra készül, a cég azonban ugyanaz marad. Szó sincs tulajdonoscseréről, hiszen a foodora mögött továbbra is ugyanaz a logisztika-fókuszú tech cég áll, amely több mint ezer településen szállít ki ételt és élelmiszert hazánkban, akár 30 perc alatt. Természetesen megmarad a cég több mint 5000 éttermi és üzleti partnere, és továbbra is együtt dolgoznak majd közel 4000 szerződött futárpartnerükkel, hogy kiszolgálják a több mint 2 milliós megrendelői bázisukat.

„A megújult mobilalkalmazás április 11-től érkezik a telefonokra, a felhasználóknak azonban nincs oka aggodalomra, hiszen bár a felületek megjelenése átalakul az új márkának megfelelően, a weboldal és a mobilalkalmazás is a megszokott módon működik majd tovább. A felhasználói adatok, elmentett éttermek, értékelések vagy éppen a hűségpontok mind-mind változatlanok maradnak” - tette hozzá Radeczky Zoltán.

Az átváltozást május 1-től egy 8 országon átívelő, közös kampány támogatja, amelynek keretében az új márka mellett nagyszerű kedvezményekkel is találkozhatnak a fogyasztók.

A partnerekkel változatlanul folytatódik az együttműködés

A foodora arculata 8 európai országban lesz azonos, így az éttermi és üzleti partnereik mostantól egy nemzetközileg is jelentős és ismert márkához csatlakozhatnak. A velük kötött szerződéseket nem befolyásolja a márkaváltás, és ugyanez igaz a futárpartnerekkel kötött szerződésekre is.

Az új márka indulása május 1-jétől esedékes, addig még foodpandaként vehető igénybe a szolgáltatás. A foodora márkaernyő alatt a vállalat saját, 13 bolthelyiségből szállító élelmiszerüzlet-hálózata, az év elején egymilliomodik rendelését kiszállító panda market is új nevet kap, és a továbbiakban foodora market néven működik tovább.

 


Falstaff: egri bor Közép-Európa legjobbjai között

Falstaff: egri bor Közép-Európa legjobbjai között 

Most került be először, és rögtön 96 ponttal értékelte a St. Andrea Szőlőbirtok egyik csúcsborát az osztrák Falstaff magazin.
Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől

Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől 

Évtizedes hagyományokkal rendelkezik a Kisfaludy-ház a balatoni vendéglátás területén, most mégis bezárt.
Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra

Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra 

A rangos elismerést a vendéglátó szakma legjobbjai kaphatják, évente legfeljebb hárman.
Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten

Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten 

A budapesti Récsei Centerben lévő felújított élelmiszerbolt több mint 100 négyzetméteren kínál termékeket.
Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban

Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban 

A Rovinjban található Agli Amici megtartotta két Michelin-csillagát, az egycsillagos éttermek száma pedig tízről tizenkettőre emelkedett Horvátországban.
Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség

Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség 

A villányi borvidék szőlőfajtáinak nagy része fogékony a kórokozóra, a terjedés csak hatékony megelőző intézkedésekkel akadályozható meg.
Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen

Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen  

Egy igazán egyedülálló, országos jelentőségű boros eseményre készül a Badacsonyi borvidék.
Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon

Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon  

Magyarországon is egyre többen keresik a könnyed, mégis gazdag ízélményeket nyáron – és ebben a sashimi kultúrája kulcsszerepet játszik.
Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban

Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban 

Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése, de a klímaváltozás jelentős károkat okozhat az ültetvényekben.
Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány 

Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.