A SPArty megbízásából készült három és fél perces angol nyelvű reklámfilm egyértelmű célja, hogy népszerűsítse a nagy részben külföldieket célzó, majd' minden szombaton megrendezett eseménysorozatot, és arra ösztönözzön embereket, hogy egy fapados járattal Budapestre utazzanak ezért hétvégére - viszont egyértelmű viselkedési útmutatóként is szolgáljon a bulizni ide látogató turistáknak, akik esetleg először látnak életükben termálfürdőt.
Bár nem feltétlenül csak nekik szól, de azért feltehetően segíti a brit turisták számára is a megértést a vicces hangvétel, illetve a nyelv, amellyel a két remek főszereplő az antropógus professzor alázatával és a fürdőmester határozottságával szemlélteti a dolgok állását, valamint lefolyásának szükséges menetét. A reklámfilmet Árpa Attila rendezte.
{youtube|id=ILBNkIogM1E}
Forrás: Kreatív Online