Természetesen a legtöbb vendég idén is a Széchenyi fürdőt kereste fel. A fürdőkben végzett legutóbbi kutatás alapján a történelmi fürdőkben idén is jelentős a külföldi vendégek aránya. A Széchenyi és Gellért fürdő esetében ez az arány megközelíti a 80%-ot, míg a Rudas fürdőben a vendégek közel fele külföldi. A külföldi vendégek többsége nyugati-európai országokból (Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Olaszország) és az Amerikai Egyesült Államokból érkezik.
A Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. stratégiai célja a szolgáltatások, illetve a vendégek kiszolgálási színvonalának folyamatos növelése, az igények folyamatos figyelemmel követése, azoknak megfelelő módosítása. Az utóbbi időkben számos hazai és nemzetközi díj tükrözi ezen törekvések, fejlesztések elismerését.
Budapesten rendezték meg az EuroCHRIE (The Hospitality Educators) éves konferenciáját, mely minden évben a szálloda és vendéglátás képzőintézményeinek, valamint a kapcsolódó globális cégeknek és a helyi szolgáltatóknak a meghatározó seregszemléje.Az eseményen több mint 250 szakértő vett részt több mint 30 országból. A Budapesti Metropolitan Egyetem Turizmus, Szabadidő és Szálloda Intézete által koordinált rendezvény gálavacsoráján a Budapest Gyógyfürdői Zrt. elnyerte az EuroCHRIE regionális díját. A díjat az adott régióban a vendéglátás, illetve a turizmus iránt, kiemelkedően elkötelezett szervezetek kapják meg.
A Magyar Cement-, Beton és Mészipari Szövetség „Minden építés alapja 2016” című pályázatán a Rudas fürdő homlokzata elnyerte a zsűri különdíját középület kategóriában. A pályázat célja megismerni és megismertetni azon köz- és lakóépületeket, üzemeket és telephelyeket, amelyeknek a tervezése és megvalósítása során az elsődlegesen alkalmazott építőanyag a beton, amely a víz után a második leggyakrabban használt alapanyag a világon. A zsűri a nem szokványos, egyedi, különleges megoldásokat díjazta. A Rudas fürdő új részlegének homlokzatát a Nirmana Építésziroda tervezte.
Ebben az évben sem maradt el a Budapest Gyógyfürdő Zrt. ötletes strandkampánya. Idén nyáron a Keleti Pályaudvar 7-es buszmegállóját alakították át medencévé. Az élmények fokozására építettek be egy vízzel telített, buborékoló látványelemet. A beépített VR-technológiának, illetve a kialakításnak köszönhetően körbe lehetett nézni egy medencében. Ezt a kreatív megoldást az idei Lollipop versenyen bronz minősítéssel jutalmazták.
Forrás: Turizmus Online