A Klasszis Csoporton belül működő szakmai portálunk idén is meghirdette a hazai teljes Horeca-ágazatot felölelő, a hazai szállodásokat, kisebb és nagyobb vendéglátóhelyeket, külső- és belsőépítészeti tervezőket megszólító Klasszis TopDesign 2024 szakmai versenyét, amely a hazai vendégváró szakma legátfogóbb, legszélesebb spektrumú, rangos nemzetközi zsűrit felvonultató versenye.
A hazai vendéglátósokat, szállodásokat, tervezőket megszólító idei designversenyünk, a Klasszis TopDesign 2024, az egyetlen olyan nemzetközi szinten is értékelt és elismert megmérettetés idehaza, amelynek során kizárólag a szépség, a megjelenés és az ehhez kapcsolódó vendégélmény számít. A bírák idén is ezt pontozták.
Az idei megmérettetésre
közel negyven pályázótól egy híján hatvan nevezés érkezett, akik közül 2024. december 3-án, exkluzív külsőségek között, 25 kategóriában kerültek kihirdetésre az idei győztesek.
A díjátadó ceremónia kezdetén az idei év újdonságára, és a formaruha pályázat legjobbjainak kihirdetésére került sor.
Ötcsillagos szálloda kategóriában Véh Lili nyerte az első díjat, míg étterem kategóriában Kovács Gréta és Nagy Laura.
A zsűri 14 hotel, 7 gasztro, 2 közönség és 2 különdíjat osztott ki az idei designverseny alkalmával.
Íme, az idei győztesek:
Az Év Klasszis TopDesign fenntartható szálláshelye 2024
StagLand Cabins
Az év Klasszis TopDesign bárja/pubja, kávézója cukrászdája 2024
Dobay Cukrászda BudaPart
Az év Klasszis TopDesign szállodai kertje/terasza 2024
Károlyi Kastély Hotel & Restaurant
Az év Klasszis TopDesign étterme – nyitott vendégtér, kerthelyiség 2024
Robinson Étterem Budapest
Az év Klasszis TopDesign éttermi arculata 2024
Aria Hotel – Music Garden
Az év Klasszis TopDesign vidéki 3-4 csillagos szálláshelye 2024
Kenese Bay Garden Resort &Conference
Az év Klasszis TopDesign borászata/pincészete 2024
Sauska Tokaj Borászat
Az év Klasszis TopDesign vendégszobája, lakosztálya 2024
Donautica Hotel & Restaurant
Az év Klasszis TopDesign étterme – zárt vendégtér 2024
Zazie Bistro&Bar, Budapest
Az év Klasszis TopDesign vidéki 5 csillagos szálláshelye 2024
Melea – The Health Concept
Az év Klasszis TopDesign hotel lobbija 2024
Melea – The Health Concept
Az év Klasszis TopDesign céges rendezvény helyszíne 2024
Prónay-kastély
Az év Klasszis TopDesign történelmi épülete (szállodája) 2024
Bordűr Wellness Hotel & Szőnyegmúzeum
Az év Klasszis TopDesign legjobb vendégélményt kínáló gasztro helye 2024
Gundel Étterem Kávéház
Az év Klasszis TopDesign legjobb vendégélményt kínáló szálláshelye 2024
Mimosa Vendégház
Az év Klasszis TopDesign fővárosi 5 csillagos szálláshelye 2024
Dorothea Hotel, Budapest Autograph Collection
A zsűri különdíja: Az év Klasszis TopDesign legjobb családbarát szálláshelye 2024
Danubius Hotels
A zsűri különdíja: Az év Klasszis TopDesign legjobb családi vállalkozású szálláshelye 2024
Villa Chez les Amis
Kiemelt kategória 2024-ben: Az év Klasszis cool-tour vidéki és városi helyszíne 2024
mesterbike & coffee
Kiemelt kategória 2024-ben: Az év Klasszis TopDesign „storytelling” hotele 2024
Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection
A közönségdíjat gasztro kategóriában a
debreceni Hilton Garden Inn City Center,
Hotel kategóriában a
tatai Kristály Imperial Hotel nyerte el.
Részletes tudósításunk, képgalériával, később érkezik.
A fejlesztés a 2021-ben befejezett szigligeti várfelújításra épül, amelynek következtében immáron éves szinten több mint 200.000 látogató érkezik a szigligeti várba, így magára a településre is.
Egyrészt a közvetlen légi járatok, másrészt az a tény, hogy 2024-ben Budapest és Alicante holtversenyben az első helyet szerezte meg a világon a városok közötti versenyben – vendégszám tekintetében.
A park az elmúlt fél évszázad során a természeti értékek védelmének, az ökoturizmus fejlesztésének és a környezeti nevelésnek a szimbólumává vált, egyedülálló természeti kincseket és kulturális örökséget őrizve az utókornak.
A webáruházak világában a lead fogalma egy olyan kifejezés, amiről talán már hallottál, de miért is annyira fontos a digitális kereskedelemben? Adott esetben egy lead az a személy, aki valamilyen szinten érdeklődést mutat a termékeid iránt. Ő lesz az az érdeklődő, aki talán még csak vacillál, de már az első lépéseket megtette feléd – például megadta az e-mail címét vagy telefonszámát.