Kiemelték, hogy az idén ősztől már magyarországi képviselete is van a több mint hatvan ország többszáz desztinációját összefogó Green Destinations nemzetközi szervezetnek, amelynek célja, hogy a világ minél több térségében alakuljon ki a gazdasági-társadalmi-környezeti fenntarthatóságot egyaránt fókuszban tartó turisztikai kínálat. A közlemény szerint az Innotime Hungary Kft. az elmúlt években folyamatosan monitorozta a keresleti trendek változásait, elemezte a nemzetközi válságmenedzsment stratégiákat, ennek eredményeként olyan fejlesztési alapelveket dolgoztak ki, amelyek középpontjában a fenntarthatóság áll.
Ezt a törekvést ismerte el a Green Destinations nemzetközi tanúsító testület, amikor az Innotime Hungary Kft.-vel együttműködési megállapodást kötött a fenntartható turizmushoz kapcsolódó programjainak magyarországi képviseletére. Az Innotime Hungary Kft. honlapján olvasható tájékoztatás szerint a cég 2018-ban jött létre, missziója a környezeti-gazdasági-társadalmi szempontból is fenntartható turisztikai termékek fejlesztése, a desztinációk és attrakciók fejlesztését segítő programok kidolgozása. A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint az Innotime Hungary Kft. árbevétele 2021-ben 138,468 millió forint volt, míg egy évvel korábban 36,951 millió forintot tett ki. A társaság tavaly 64,77 millió forint nyereséggel zárt, 2020-ban pedig 354 ezer forint volt az adózott eredménye.
Forrás: MTI