Elindult a fiatalokat megcélzó nyári boros kampány

Június 1-jén a Magyar Bormarketing Ügynökség (MBÜ) elindította a fiatalokat célzó országos Buborékok nyara kampányát. Mutatjuk, hogy terveik szerint mi minden szerepel benne.

Mint közleményükben írják, a tavalyi évhez hasonlóan, 2024-ben is a hazai zenei élet népszerű alakjaival és a legnagyobb zenei fesztiválokon népszerűsítik a minőségi magyar borokon és pezsgőkön alapuló koktélokat.

Forrás: MBÜ
Forrás: MBÜ

Lesz Magyar Bor stand a Balaton Soundon és a STRAND Fesztiválon is, és idén a Budapest Parkkal együttműködve egész nyáron egy különleges, Buborékok Nyara Terasszal is várják a budapesti zenei élet szívében a borkedvelő fiatalokat. Koktélpromóció keretében a Sziget Fesztiválon, illetve a BOLDOGkisfalud Fesztiválon is részt vesznek a nyár borkoktéljai.

Az MBÜ három koktéllal is készül a nyárra. A koktélokat Nagy Zoltán, a Boutiq’Bar tulajdonosa, a hazai koktélvilág megkerülhetetlen alakja álmodta meg 

A rozéalapú Pink Vibe kékfrankossal, bodzaszörppel és egy csepp sóoldattal megbolondítva hoz frissességet a baráti iszogatásokba, míg a vörösbor és tonic egyesüléséből született Ruby Tonic a kesernyésebb ízek szerelmeseit szólítja meg; a stílusos tóparti felfrissülést pedig a fehérbor alapú Balaton Rizz garantálja, pezsgővel és levendulaszörppel kiegészülve.

Kiemelten fontosnak tartottuk, hogy a tavalyi sikeres együttműködés fényében idén is aktívan bevonjuk a hazai borásztársadalmat a kampányunk megvalósításába, így a "Buborékok nyarához" digitális csatornáikon és országszerte megtalálható, kóstolóhelyi aktivitásaikkal is csatlakozhatnak borászok

-  mondta Rókusfalvy Pál, nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos

A kampány főszereplői a buborékos borok, a pezsgők, a habzóborok és a fröccsök, valamint a bor- és pezsgőkoktélok, amelyek (újra)felfedezésére és felelősségteljes fogyasztására hívja fel a figyelmet a Magyar Bormarketing Ügynökség.

 


Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől

Szezonrajt helyett záróra – búcsú egy ikonikus balatoni étteremtől 

Évtizedes hagyományokkal rendelkezik a Kisfaludy-ház a balatoni vendéglátás területén, most mégis bezárt.
Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra

Nyitva a jelölési lehetőség az idei Gundel Károly-díjra 

A rangos elismerést a vendéglátó szakma legjobbjai kaphatják, évente legfeljebb hárman.
Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten

Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten 

A budapesti Récsei Centerben lévő felújított élelmiszerbolt több mint 100 négyzetméteren kínál termékeket.
Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban

Újabb Michelin-csillagos éttermek Horvátországban 

A Rovinjban található Agli Amici megtartotta két Michelin-csillagát, az egycsillagos éttermek száma pedig tízről tizenkettőre emelkedett Horvátországban.
Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség

Villány térségében is megjelent a veszélyes szőlőbetegség 

A villányi borvidék szőlőfajtáinak nagy része fogékony a kórokozóra, a terjedés csak hatékony megelőző intézkedésekkel akadályozható meg.
Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen

Szürkebarát Párbaj Badacsonytördemicen  

Egy igazán egyedülálló, országos jelentőségű boros eseményre készül a Badacsonyi borvidék.
Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon

Tiszta ízek, japán precizitás – a sashimi kultúrája Magyarországon  

Magyarországon is egyre többen keresik a könnyed, mégis gazdag ízélményeket nyáron – és ebben a sashimi kultúrája kulcsszerepet játszik.
Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban

Jó hír a hazai szőlőtermesztéssel kapcsolatban 

Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése, de a klímaváltozás jelentős károkat okozhat az ültetvényekben.
Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány 

Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.
Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program

Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program 

Mert fontosnak tartják, hogy áruházaik térségében lévő termelők, a kis- és középvállalkozások termékei felkerülhessenek az áruházaik polcaira.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.