„A tbc gyógyítható betegség, ennek ellenére naponta 4400 ember halálát okozza. A gyógyítás ára pedig mindössze 20 dollár lenne, ennyivel meg lehetne menteni egy ember életét.” – mondta Dr. Marcos Espinal, a Stop TB Partnerség fõtitkára. „A Kempinski társadalmi felelõsségvállalásának fontos eleme a „Luis Figo Stop TB“ kampányban való részvétel – mondta Reto Wittwer, a Kempinski elnök-vezérigazgatója -, amely mindannyiunkat szenvedéllyel tölt el. A mi tevékenységünk középpontjában ugyanis az ember áll és olyan országokban is vannak szállodáink, vendégeink és munkatársaink, ahol a tbc még mindig komoly problémát jelent. Most lehetõségünk van arra, hogy egy globális cél érdekében helyi szinten tegyünk valamit. Minden ázsiai, közel-keleti, afrikai és európai szállodánkban népszerûsítjük a kampányt. Reméljük, ha felhívjuk vendégeink és munkatársaink figyelmét a jelenségre, mindenhol elérünk olyanokat, akik felkarolják a nemes kezdeményezést és esélyt kapunk arra, hogy a tbc eltûnjön a világból.“ A Kempinski szállodákban a vendégszobákban megtalálható a „Luis Figo Stop TB” kampány szórólapja, amelyen a tbc-vel kapcsolatos tények és információk szerepelnek, többek között a gyógyítás módjáról és a kampány céljáról. A „Kempinski for Kids” program keretében a szállodák kiskorú vendégeinek képregény-füzetet ajándékozunk, amelyben a fõszereplõ, Figo kalandjain keresztül kapnak információkat a betegségrõl. A Kempinski az alkalmazottait is bevonja a nemes célért folytatott harcba.
A Kempinski is csatlakozott a Stop TB kampányhoz
A Kempinski Hotels csatlakozott a Luis Figo nevével fémjelzett nemzetközi kampányhoz, amelynek célja, hogy a tuberkolózis veszélye megszûnjön a világban. A kampány március 17-én indult el.
Egészségnap a hévízi Hotel Európa Fit****superior vendégtereiben
Második alkalommal hirdette meg a szálloda egész napos, ingyenes programját május 11-én, szombaton.
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”
Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Új szállodai brand érkezik Budapestre
Ez lesz a nemzetközi márka első magyarországi tagja.
Beszámoló a hazai szállodások tavaszi (59.) közgyűléséről / 2. rész
Az MSZÉSZ május 14-én, a Grand Hotel Esztergomban tartott szakmai találkozójának három érdekes előadásáról számolunk be.
Újabb lazulós skybar nyílt a BudaParton
Buda legújabb skybarja a Radisson BudaPart tetején várja vendégeit.
Egy híján 60: Esztergomban tartották tavaszi (59.) közgyűlésüket a hazai szállodások
Helyszíni beszámoló a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) tavaszi közgyűléséről.
így kötelezte el magát a fenntarthatóság mellett az Év zöld szállodája
Hazánk vezető márkái közül többen is kiemelkednek ezen a téren, amikor pedig a különböző szektorból érkező magyar márkák összefognak, akkor születnek az igazán jó megoldások.
Egy éves a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton
Az első évben több, mint 50.000 vendég látogatott el Szántódra, az egyedülálló tematikával rendelkező, családbarát hotelbe.
Katolikus kulturális központból szálloda: új üzemeltetőnél a D50
Az Eventrend Group üzemelteti a továbbiakban a D50-et.
Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén
Angela Saliba a Budapest Marriott Hotel és a Millennium Court, Marriott Executive Apartments új vezérigazgatója.
Interjú
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”
Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”
Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal
Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.