„A tbc gyógyítható betegség, ennek ellenére naponta 4400 ember halálát okozza. A gyógyítás ára pedig mindössze 20 dollár lenne, ennyivel meg lehetne menteni egy ember életét.” – mondta Dr. Marcos Espinal, a Stop TB Partnerség fõtitkára. „A Kempinski társadalmi felelõsségvállalásának fontos eleme a „Luis Figo Stop TB“ kampányban való részvétel – mondta Reto Wittwer, a Kempinski elnök-vezérigazgatója -, amely mindannyiunkat szenvedéllyel tölt el. A mi tevékenységünk középpontjában ugyanis az ember áll és olyan országokban is vannak szállodáink, vendégeink és munkatársaink, ahol a tbc még mindig komoly problémát jelent. Most lehetõségünk van arra, hogy egy globális cél érdekében helyi szinten tegyünk valamit. Minden ázsiai, közel-keleti, afrikai és európai szállodánkban népszerûsítjük a kampányt. Reméljük, ha felhívjuk vendégeink és munkatársaink figyelmét a jelenségre, mindenhol elérünk olyanokat, akik felkarolják a nemes kezdeményezést és esélyt kapunk arra, hogy a tbc eltûnjön a világból.“ A Kempinski szállodákban a vendégszobákban megtalálható a „Luis Figo Stop TB” kampány szórólapja, amelyen a tbc-vel kapcsolatos tények és információk szerepelnek, többek között a gyógyítás módjáról és a kampány céljáról. A „Kempinski for Kids” program keretében a szállodák kiskorú vendégeinek képregény-füzetet ajándékozunk, amelyben a fõszereplõ, Figo kalandjain keresztül kapnak információkat a betegségrõl. A Kempinski az alkalmazottait is bevonja a nemes célért folytatott harcba.
A Kempinski is csatlakozott a Stop TB kampányhoz
A Kempinski Hotels csatlakozott a Luis Figo nevével fémjelzett nemzetközi kampányhoz, amelynek célja, hogy a tuberkolózis veszélye megszûnjön a világban. A kampány március 17-én indult el.

Vizuális élményteremtés a luxusvendéglátásban
A luxusvendéglátás világában minden apró részlet számít – legyen szó egy exkluzív enteriőrről, tökéletesen megkomponált menüsorról vagy az alkalmazottak megjelenéséről.

Szállodanyitás Tatán, az Öreg-tó partján
Már csak pár napot kell aludni, és nyit a tatai négy csillag superior minősítésű Malom és Kacsa Boutique Hotel.

Nő az online foglalásos vendégéjszakák száma Európában
A vendégéjszakák száma 2025 első negyedévében 2024 azonos időszakához képest 4,8 százalékkal nőtt.

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.

Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels
A cseh anyacéggel rendelkező hotellánc új Mamaison szállodája már várja vendégeit Budapest szívében.

15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe
Idén 15 éves a Lady in Red program, amely a Kempinski szállodalánc egyik legjellegzetesebb arculati eleme.

Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról
Az idei év ötödik hónapjában Magyarországon 987 szálloda üzemelt.

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel
NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben
Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról
Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.