A Kempinski is csatlakozott a Stop TB kampányhoz

A Kempinski Hotels csatlakozott a Luis Figo nevével fémjelzett nemzetközi kampányhoz, amelynek célja, hogy a tuberkolózis veszélye megszûnjön a világban. A kampány március 17-én indult el.

„A tbc gyógyítható betegség, ennek ellenére naponta 4400 ember halálát okozza. A gyógyítás ára pedig mindössze 20 dollár lenne, ennyivel meg lehetne menteni egy ember életét.” – mondta Dr. Marcos Espinal, a Stop TB Partnerség fõtitkára. „A Kempinski társadalmi felelõsségvállalásának fontos eleme a „Luis Figo Stop TB“ kampányban való részvétel – mondta Reto Wittwer, a Kempinski elnök-vezérigazgatója -, amely mindannyiunkat szenvedéllyel tölt el. A mi tevékenységünk középpontjában ugyanis az ember áll és olyan országokban is vannak szállodáink, vendégeink és munkatársaink, ahol a tbc még mindig komoly problémát jelent. Most lehetõségünk van arra, hogy egy globális cél érdekében helyi szinten tegyünk valamit. Minden ázsiai, közel-keleti, afrikai és európai szállodánkban népszerûsítjük a kampányt. Reméljük, ha felhívjuk vendégeink és munkatársaink figyelmét a jelenségre, mindenhol elérünk olyanokat, akik felkarolják a nemes kezdeményezést és esélyt kapunk arra, hogy a tbc eltûnjön a világból.“ A Kempinski szállodákban a vendégszobákban megtalálható a „Luis Figo Stop TB” kampány szórólapja, amelyen a tbc-vel kapcsolatos tények és információk szerepelnek, többek között a gyógyítás módjáról és a kampány céljáról. A „Kempinski for Kids” program keretében a szállodák kiskorú vendégeinek képregény-füzetet ajándékozunk, amelyben a fõszereplõ, Figo kalandjain keresztül kapnak információkat a betegségrõl. A Kempinski az alkalmazottait is bevonja a nemes célért folytatott harcba.


Az Accor valóban egyedi élményeket kínáló brandje idén további házakkal bővül

Az Accor valóban egyedi élményeket kínáló brandje idén további házakkal bővül 

Európa-szerte tovább bővül az egyedi szálláshelyeket kínáló Handwritten Collection.
Fontos mérföldkő a hostellánc életében

Fontos mérföldkő a hostellánc életében 

Új szintre lépett az a&o Hostels minőségirányítása.
Újabb TRIBE szálloda ennél a reklámügynökségnél

Újabb TRIBE szálloda ennél a reklámügynökségnél 

A Grayling Hungary nemzetközi kommunikációs ügynökség tovább bővíti ügyfélportfólióját.
Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget

Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget 

Exkluzív hotelélmény Dánszentmiklóson.
A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán 

A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.
Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.