A Kempinski Hotels luxusszálloda-lánc megduplázza a Kínában vezetése alatt üzemelő szállodák számát a következő három év során, hogy hasznára fordítsa az ország gyors gazdasági fellendülését – nyilatkozta a szállodalánc egy vezető beosztású munkatársa.
Információk szerint a német cég útjára indít egy új, külön a kínai piacra szánt ötcsillagos márkát Nuo néven. Meglehet, Kína még mindig az újak közt szerepel a Kempinski nemzetközi üzletei közt, és csupán a forgalom 15 százalékáért felel a szállodák számát tekintve, de illetékesek a piac további gyors növekedésére számítanak. 2012-re Kína a forgalom és a nyereség 20 százalékát adja majd az előzetes várakozások szerint.
Kínában jelenleg 11 szállodát üzemeltet a Kempinski és további 12 megnyitását tervezik a következő három évben – mondta el Reto Wittwer, a Kempinski vezérigazgatója.(Hotels)