A történet még 2008-ban kezdődött, amikor a Mellow Mood Group elsőként a 2010 végén nyíló, ötcsillagos Buddha Bar Hotel Budapest Klotild Palace-ra kötött megállapodást a WORLDHOTELS-szel. A világméretű szervezet Deluxe Brandjéhez csatlakozó luxushotel nemcsak minőségi, de megkülönböztetett szolgáltatást nyújt majd, így szinte automatikus volt, hogy ennek az elsőrendű szállodai egyesületnek a tagjává avanzsáljon. A magyar Buddha Bar Hotel Budapest Klotild Palace lesz a világ második, ehhez a világmárkához tartozó luxus szálláshelye.
A Mellow Mood Groupnak a továbbiakban is célja, hogy olyan szállodákkal lépjen fel az idegenforgalom piacán, melyek valamilyen tekintetben különlegesnek számítanak. Ennek köszönhetően a cégcsoport újabb 4 szállodára írta alá a szerződést a WORLDHOTELS-szel. A 2010-ben nyíló három, Fashion brandet erősítő hotel is bekerült a WORLDHOTELS szerződött partnerei közé. 2010 folyamán csatlakozik az Alta Moda Fashion Hotel, a La Prima Fashion Hotel, és a cégcsoport első külföldi tagja, a bécsi Cosmo Fashion Hotel Vienna a WORLDHOTELS értékesítési- és marketing tevékenységéhez, valamint foglalási rendszeréhez. Ezen felül a már működő, 4-csillagos Expo Congress Hotelre vonatkozóan is megegyezés született. 2010 februárjától a cégcsoport Congress brandjéhez tartozó háza is megtalálható lesz majd a konferencia-szolgáltatásokat nyújtó „WORLDHOTELS Events” tagjai között.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy Magyarországon jelenleg mi vagyunk a vezető és legnagyobb partnere a WORLDHOTELS-nek. Összesen 5 szállodánk része a szervezetnek, ebből 4 magyarországi és egy bécsi egység. Kitüntetett jelentőséget tulajdonítunk a tagságunknak, hiszen ez is azt mutatja, hogy szállodáink különleges színfoltot képviselnek a magyar idegenforgalom piacán. Partnerségünk a világpiaci pozíciónkat erősíti majd.” – állították a Mellow Mood Group ügyvezető igazgatói.
A WORLDHOTELS a világ egyik vezető, független szállodákat tömörítő értékesítési és marketing szervezete, melyhez jelen pillanatban közel 500 hotel tartozik, 70 országban és 300 városban. 40 éve a cégcsoport törekvése, hogy a business és leisure szegmens számára elérhetővé tegyék azon szállodák teljes palettáját, melyek sajátosságot, egyediséget testesítenek meg a szállodai világpiacon. Egységes marketing tevékenységgel támogatják tagjaikat, és saját foglalási rendszerükön keresztül értékesítik a világszínvonalú szálláshelyeket.