Mint írják, ma már több, mint 750 szálloda tartozik a B&B lánchoz 15 országban. A budapesti házat 2021. júliusában nyitották meg, ez a brand első tagja a régióban.
Sikerük titka röviden így foglalható össze:
kényelem, dizájn, biztonság és magas színvonalú szolgáltatások - megfizethető áron.
A lánc házainak mottója; „Only for everyone”, azaz „Csak mindenkinek”.
A budapesti szállodáról
Az is kiderül, hogy a B&B Hotel Budapest City a 9. kerület szívében, a Boráros térhez közel helyezkedik el, a volt Angyal Irodaház épületében. 214 szobával, 2 meeting teremmel, egy önkiszolgáló mosodával és egy saját fitneszteremmel ideális választás kisebb-nagyobb csoportok elszállásolására, legyen szó diákokról, üzleti társaságokról.
A szerencsés lokáció miatt előszeretettel választják egyéni foglalások alkalmával is, hiszen könnyen megközelíthető mind a reptérről, mind a busz-és vonatállomásokról, de autóval érkező vendégek igénybe vehetik a mélygarázst is, ami összesen 28 hellyel rendelkezik.
A szállóvendégek számára közkedvelt a Duna közelsége is, hiszen hajós és buszos városnéző túrákhoz egyaránt tudnak csatlakozni egy sétatávolságra.
Belsőépítészeti megoldásokról
A pályázatban megemlítik, hogy központi lokációnak egyik, úgymond hátránya a tömegközlekedéssel és egyéb forgalommal járó zaj, illetve mivel az épület nincs takarásban a Duna felőli oldalon, ezért a napsütés is. Mindezekért az átépítéskor különös hangsúlyt fektettek mind a hő-és hangszigetelés alaposságára, hogy biztosíthassák a vendégek számára a maradéktalan pihenést évszaktól, időszaktól és napszaktól függetlenül.
A szobák berendezését az egyszerűség, letisztultság, míg a közös tereket a modern és bohém stílusjegyek jellemzik.
Érdemes kiemelni, hogy mind előbbiben, mind utóbbiban, a díszítőelemek Budapestet idézik: az ágyak mögött a város látképének sziluettjét, míg a folyosókon a szőnyeg mintázata magát a térképet tárja a vendég elé. Az étterem egyik „éke” egy 3Dimenziós egyszarvú, amely különlegességéből adódóan rendszeresen ragadja meg az idelátogatók figyelmét, ezen felül közkedvelt helyszín médiaszereplésekhez és tárgyalásokhoz, megbeszélésekhez.
A B&Bar és Rooftop részről
A szállodához tartozik egy bár, amely a vendégek kényelmét szolgálva helyet ad a reggelinek, ezen felül meleg étkezésre is lehetőség van este 10 óráig.
Az épület tetején kialakításra került egy 38 férőhelyes Rooftop bár, amely páratlan kilátást nyújt a Gellért-hegyre, a budai hegyekre és számos egyéb nevezetességre.
Összességében elmondható, hogy átépítéskor a cégcsoport jelmondata tökéletesen megvalósult, hiszen
a praktikusság mellett megjelenik az egyediség, a letisztultság mellett az eklektikusság, a modernitás mellett pedig a klasszikusság
- így valóban mindenkinek szól, írják.
Pályázatokról, elismerésekről
Személyes találkozónk alkalmával a ház fiatal igazgatója, Takács Sára Anna elmondja, meggyőződése, hogy
egy brand felépítéséhez szorosan hozzátartozik pályázatokon, versenyeken való indulás.
Hiszen ez nagyban segíthet abban, hogy a lánc egyre nagyobb ismertségre tesz szert a szállodai piacon, nem beszélve arról az örömről, amikor nemcsak pályáznak egy díjra, hanem meg is nyerik azt, ahogy a Klasszis TopDesign verseny tavalyi megmérettetésén történt.
A díjátadón követően indultak egy céges programra, ahol örömmel újságolták el a győzelmet, és természetesen összes közösségi csatornájukon is beszámoltak róla a nagyközönség felé.
Vendégkörről, szobák, vendégterek megoldásairól
A ház vendégkörét különben alapvetően üzleti utazók, diákcsoportok, sportesemények résztvevői adják, az átlagos vendégéjszakaszám a budapesti ház esetén 3-4 nap. Azonban vannak hosszú távra kiadott vendégszobáik is, egy-egy megállapodás értelmében akár 1 hónapra is bérelnek náluk szálláshelyet cégek, üzleti utazók.
A korosztáy vegyes - sokan érkeznek párjukkal, a 30-40-es korosztályból kerül ki a legtöbb hozzájuk érkező. A hotel híresen állatbarát, sok kutyát-macskát láttak már vendégül.
Kiemeli még az igazgató, hogy
a szobák kialakításakor külön figyelmet fordítottak a megfelelő hangszigetésre az építők, hiszen a ház adottságaiból, lokációjából adódóan kiemelt jelentőségű a megfelelő hő- és hangszigetelés.
Valamint a modern, egyszerű, letisztult megoldások jellemzők a házban mindenfelé: az étterem környéki vendégtér igazi találkozópontja a fiatal generációnak, az idősebb korosztály tagjainak. Sokan napközben sem hagyják el a szállodát a vendégek közül - itt tartják megbeszéléseiket, innen dolgoznak akár a világ túlsó pontja felé.