Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2023 verseny fővárosi 3-4 csillagos szálláshely kategóriájának győztesét

A B&B HOTELS Csoportot a franciaországi Brest-ben alapították 1989-ben. Az alapötlet az volt, hogy ötvözik a család melegét a nagy és neves szállodaláncok jellemzően széles kínálatával, írták győztes pályázatukban, amelyből most közreadunk néhány részletet.

Mint írják, ma már több, mint 750 szálloda tartozik a B&B lánchoz 15 országban. A budapesti házat 2021. júliusában nyitották meg, ez a brand első tagja a régióban.

Sikerük titka röviden így foglalható össze:

kényelem, dizájn, biztonság és magas színvonalú szolgáltatások - megfizethető áron.

A lánc házainak mottója; „Only for everyone”, azaz „Csak mindenkinek”. 

A budapesti szállodáról

Az is kiderül, hogy a B&B Hotel Budapest City a 9. kerület szívében, a Boráros térhez közel helyezkedik el, a volt Angyal Irodaház épületében. 214 szobával, 2 meeting teremmel, egy önkiszolgáló mosodával és egy saját fitneszteremmel ideális választás kisebb-nagyobb csoportok elszállásolására, legyen szó diákokról, üzleti társaságokról.

A szerencsés lokáció miatt előszeretettel választják egyéni foglalások alkalmával is, hiszen könnyen megközelíthető mind a reptérről, mind a busz-és vonatállomásokról, de autóval érkező vendégek igénybe vehetik a mélygarázst is, ami összesen 28 hellyel rendelkezik.

Mélygarázs
Mélygarázs

A szállóvendégek számára közkedvelt a Duna közelsége is, hiszen hajós és buszos városnéző túrákhoz egyaránt tudnak csatlakozni egy sétatávolságra.

Belsőépítészeti megoldásokról

A pályázatban megemlítik, hogy központi lokációnak egyik, úgymond hátránya a tömegközlekedéssel és egyéb forgalommal járó zaj, illetve mivel az épület nincs takarásban a Duna felőli oldalon, ezért a napsütés is. Mindezekért az átépítéskor különös hangsúlyt fektettek mind a hő-és hangszigetelés alaposságára, hogy biztosíthassák a vendégek számára a maradéktalan pihenést évszaktól, időszaktól és napszaktól függetlenül.

A szobák berendezését az egyszerűség, letisztultság, míg a közös tereket a modern és bohém stílusjegyek jellemzik.

Szoba, kilátással
Szoba, kilátással

Érdemes kiemelni, hogy mind előbbiben, mind utóbbiban, a díszítőelemek Budapestet idézik: az ágyak mögött a város látképének sziluettjét, míg a folyosókon a szőnyeg mintázata magát a térképet tárja a vendég elé. Az étterem egyik „éke” egy 3Dimenziós egyszarvú, amely különlegességéből adódóan rendszeresen ragadja meg az idelátogatók figyelmét, ezen felül közkedvelt helyszín médiaszereplésekhez és tárgyalásokhoz, megbeszélésekhez.

A B&Bar és Rooftop részről

A szállodához tartozik egy bár, amely a vendégek kényelmét szolgálva helyet ad a reggelinek, ezen felül meleg étkezésre is lehetőség van este 10 óráig. 

Az épület tetején kialakításra került egy 38 férőhelyes Rooftop bár, amely páratlan kilátást nyújt a Gellért-hegyre, a budai hegyekre és számos egyéb nevezetességre. 

Az étterem reggeli kínálata
Az étterem reggeli kínálata

Összességében elmondható, hogy átépítéskor a cégcsoport jelmondata tökéletesen megvalósult, hiszen

a praktikusság mellett megjelenik az egyediség, a letisztultság mellett az eklektikusság, a modernitás mellett pedig  a klasszikusság

- így valóban mindenkinek szól, írják.

Pályázatokról, elismerésekről

Személyes találkozónk alkalmával a ház fiatal igazgatója, Takács Sára Anna elmondja, meggyőződése, hogy

egy brand felépítéséhez szorosan hozzátartozik pályázatokon, versenyeken való indulás.

Hiszen ez nagyban segíthet abban, hogy a lánc egyre nagyobb ismertségre tesz szert a szállodai piacon, nem beszélve arról az örömről, amikor nemcsak pályáznak egy díjra, hanem meg is nyerik azt, ahogy a Klasszis TopDesign verseny tavalyi megmérettetésén történt.

B&B Shop, amit imádnak a vendégek, hiszen éjjel-nappal nyitva tart
B&B Shop, amit imádnak a vendégek, hiszen éjjel-nappal nyitva tart

A díjátadón követően indultak egy céges programra, ahol örömmel újságolták el a győzelmet, és természetesen összes közösségi csatornájukon is beszámoltak róla a nagyközönség felé.

Vendégkörről, szobák, vendégterek megoldásairól

A ház vendégkörét különben alapvetően üzleti utazók, diákcsoportok, sportesemények résztvevői adják, az átlagos vendégéjszakaszám a budapesti ház esetén 3-4 nap. Azonban vannak hosszú távra kiadott vendégszobáik is, egy-egy megállapodás értelmében akár 1 hónapra is bérelnek náluk szálláshelyet cégek, üzleti utazók.

A korosztáy vegyes - sokan érkeznek párjukkal, a 30-40-es korosztályból kerül ki a legtöbb hozzájuk érkező. A hotel híresen állatbarát, sok kutyát-macskát láttak már vendégül. 

Kiemeli még az igazgató, hogy

a szobák kialakításakor külön figyelmet fordítottak a megfelelő hangszigetésre az építők, hiszen a ház adottságaiból, lokációjából adódóan kiemelt jelentőségű a megfelelő hő- és hangszigetelés.

Valamint a modern, egyszerű, letisztult megoldások jellemzők a házban mindenfelé: az étterem környéki vendégtér igazi találkozópontja a  fiatal generációnak, az idősebb korosztály tagjainak. Sokan napközben sem hagyják el a szállodát a vendégek közül - itt tartják megbeszéléseiket, innen dolgoznak akár a világ túlsó pontja felé.

 

 


SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?
Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység 

Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje

Íme, az új hévízi ötcsillagos ház menedzsmentje 

Május 15-én megnyílt a Le Primore Hotel & Spa, Magyarország legnagyobb ötcsillag superior minősítésű spaszállodája.
Bokrétaünnep Budapesten –  Moxy Downtown Budapest

Bokrétaünnep Budapesten – Moxy Downtown Budapest 

A Forestay Group épülő házuk szerkezetkész állapotát ünnepelte, amely egy 283 szobás szállodaprojekt Budapest történelmi negyedében.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.