Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2023 verseny fővárosi 3-4 csillagos szálláshely kategóriájának győztesét

A B&B HOTELS Csoportot a franciaországi Brest-ben alapították 1989-ben. Az alapötlet az volt, hogy ötvözik a család melegét a nagy és neves szállodaláncok jellemzően széles kínálatával, írták győztes pályázatukban, amelyből most közreadunk néhány részletet.

Mint írják, ma már több, mint 750 szálloda tartozik a B&B lánchoz 15 országban. A budapesti házat 2021. júliusában nyitották meg, ez a brand első tagja a régióban.

Sikerük titka röviden így foglalható össze:

kényelem, dizájn, biztonság és magas színvonalú szolgáltatások - megfizethető áron.

A lánc házainak mottója; „Only for everyone”, azaz „Csak mindenkinek”. 

A budapesti szállodáról

Az is kiderül, hogy a B&B Hotel Budapest City a 9. kerület szívében, a Boráros térhez közel helyezkedik el, a volt Angyal Irodaház épületében. 214 szobával, 2 meeting teremmel, egy önkiszolgáló mosodával és egy saját fitneszteremmel ideális választás kisebb-nagyobb csoportok elszállásolására, legyen szó diákokról, üzleti társaságokról.

A szerencsés lokáció miatt előszeretettel választják egyéni foglalások alkalmával is, hiszen könnyen megközelíthető mind a reptérről, mind a busz-és vonatállomásokról, de autóval érkező vendégek igénybe vehetik a mélygarázst is, ami összesen 28 hellyel rendelkezik.

Mélygarázs
Mélygarázs

A szállóvendégek számára közkedvelt a Duna közelsége is, hiszen hajós és buszos városnéző túrákhoz egyaránt tudnak csatlakozni egy sétatávolságra.

Belsőépítészeti megoldásokról

A pályázatban megemlítik, hogy központi lokációnak egyik, úgymond hátránya a tömegközlekedéssel és egyéb forgalommal járó zaj, illetve mivel az épület nincs takarásban a Duna felőli oldalon, ezért a napsütés is. Mindezekért az átépítéskor különös hangsúlyt fektettek mind a hő-és hangszigetelés alaposságára, hogy biztosíthassák a vendégek számára a maradéktalan pihenést évszaktól, időszaktól és napszaktól függetlenül.

A szobák berendezését az egyszerűség, letisztultság, míg a közös tereket a modern és bohém stílusjegyek jellemzik.

Szoba, kilátással
Szoba, kilátással

Érdemes kiemelni, hogy mind előbbiben, mind utóbbiban, a díszítőelemek Budapestet idézik: az ágyak mögött a város látképének sziluettjét, míg a folyosókon a szőnyeg mintázata magát a térképet tárja a vendég elé. Az étterem egyik „éke” egy 3Dimenziós egyszarvú, amely különlegességéből adódóan rendszeresen ragadja meg az idelátogatók figyelmét, ezen felül közkedvelt helyszín médiaszereplésekhez és tárgyalásokhoz, megbeszélésekhez.

A B&Bar és Rooftop részről

A szállodához tartozik egy bár, amely a vendégek kényelmét szolgálva helyet ad a reggelinek, ezen felül meleg étkezésre is lehetőség van este 10 óráig. 

Az épület tetején kialakításra került egy 38 férőhelyes Rooftop bár, amely páratlan kilátást nyújt a Gellért-hegyre, a budai hegyekre és számos egyéb nevezetességre. 

Az étterem reggeli kínálata
Az étterem reggeli kínálata

Összességében elmondható, hogy átépítéskor a cégcsoport jelmondata tökéletesen megvalósult, hiszen

a praktikusság mellett megjelenik az egyediség, a letisztultság mellett az eklektikusság, a modernitás mellett pedig  a klasszikusság

- így valóban mindenkinek szól, írják.

Pályázatokról, elismerésekről

Személyes találkozónk alkalmával a ház fiatal igazgatója, Takács Sára Anna elmondja, meggyőződése, hogy

egy brand felépítéséhez szorosan hozzátartozik pályázatokon, versenyeken való indulás.

Hiszen ez nagyban segíthet abban, hogy a lánc egyre nagyobb ismertségre tesz szert a szállodai piacon, nem beszélve arról az örömről, amikor nemcsak pályáznak egy díjra, hanem meg is nyerik azt, ahogy a Klasszis TopDesign verseny tavalyi megmérettetésén történt.

B&B Shop, amit imádnak a vendégek, hiszen éjjel-nappal nyitva tart
B&B Shop, amit imádnak a vendégek, hiszen éjjel-nappal nyitva tart

A díjátadón követően indultak egy céges programra, ahol örömmel újságolták el a győzelmet, és természetesen összes közösségi csatornájukon is beszámoltak róla a nagyközönség felé.

Vendégkörről, szobák, vendégterek megoldásairól

A ház vendégkörét különben alapvetően üzleti utazók, diákcsoportok, sportesemények résztvevői adják, az átlagos vendégéjszakaszám a budapesti ház esetén 3-4 nap. Azonban vannak hosszú távra kiadott vendégszobáik is, egy-egy megállapodás értelmében akár 1 hónapra is bérelnek náluk szálláshelyet cégek, üzleti utazók.

A korosztáy vegyes - sokan érkeznek párjukkal, a 30-40-es korosztályból kerül ki a legtöbb hozzájuk érkező. A hotel híresen állatbarát, sok kutyát-macskát láttak már vendégül. 

Kiemeli még az igazgató, hogy

a szobák kialakításakor külön figyelmet fordítottak a megfelelő hangszigetésre az építők, hiszen a ház adottságaiból, lokációjából adódóan kiemelt jelentőségű a megfelelő hő- és hangszigetelés.

Valamint a modern, egyszerű, letisztult megoldások jellemzők a házban mindenfelé: az étterem környéki vendégtér igazi találkozópontja a  fiatal generációnak, az idősebb korosztály tagjainak. Sokan napközben sem hagyják el a szállodát a vendégek közül - itt tartják megbeszéléseiket, innen dolgoznak akár a világ túlsó pontja felé.

 

 


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?