A megkérdezett 354 európai, észak-amerikai és ázsiai vezető 47 százaléka a tavalyinál kevesebbet utazik a következő 12 hónapban, 28 százalék pedig nem négy vagy ötcsillagos, hanem alacsonyabb kategóriájú hotelt választ. Emellett 63 százalékuk úgy gondolja, hogy a cégük a gazdasági válság miatt kedvezőbb árat tud majd kicsikarni a szállodáktól. A többség azt mondja, az erős márka meghatározó szempont, amikor eldöntik, melyik szállodát válasszák. Amikor azokat a dolgokat kellett megemlíteni, amelyek nélkül nem tudnak meglenni, a következők jöttek szóba: internet-kapcsolat (76 százalék), csendes szoba (56 százalék), jó közlekedés (54 százalék) vagy központi fekvés (52 százalék). Akkor tartják egy szálloda szolgáltatásait jónak, ha rugalmasan reagálnak a vendégek kéréseire (68 százalék), hatékony a be- és a kijelentkezés (64 százalék), és gyorsan megoldják a problémákat (59 százalék). Csaknem 30 százalék tartotta fontosnak, hogy a személyzet emlékezzen arra, mit szeretnek. „A megszorítások korába léptünk. A cégek olyan hatékonyan akarják lebonyolítani az üzleti útjaikat, ahogyan csak lehetséges” – mondta Antoine Medawar, az Amadeus Hospitality Business Group ügyvezető igazgatója, és hozzátette: „el kell felejteni a konditermet és a jó éttermeket. A szállodáknak arra kell odafigyelniük, hogy gyors legyen a be-és a kijelentkezés, és jó legyen az internet-elérés. A jó Wi-Fi és az erős márka fontosabb, mint valaha.”
Felejtsék el a konditermet és a jó éttermeket!
Az üzleti utazók a tavalyinál kevesebb, rövidebb és olcsóbb utakat tesznek majd, ráadásul az eddigitől eltérő szempontok alapján választanak szállodát – derül ki az Amadeus Hospitality Business Group egyik új tanulmányból.
Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely
Szálloda, gasztronómia és wellness terén Európa legjobbjai közé választották a Minaro Hotel Tokaj MGallery-t.
Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén
Az Accor prémium nemzetközi szállodamárkája, a Pullman Hotels & Resorts november 1-jétől Szabó Áront nevezte ki a Pullman Budapest szálloda új igazgatójának.
Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel
Az egykori négycsillagos hotelben már a felújítási munkálatok is elkezdődtek.
Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón
November 16-án tartották a Heritage Hotels of Europe Awards gáláját, amelynek során Európa történelmi szállodáinak legjobbjait ünneplik.
Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival
A Hotel Divinus*****Superior az Everguest egyik legösszetettebb projektje.
„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon
A „Zöld Szálloda” cím mellett a Mövenpick BalaLand az elmúlt év során további rangos díjakat is elnyert.
Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából
Az idén januárban Bécsben megrendezésre kerülő eseményen az iparág vezetői találkoznak, hogy feltárják a vendéglátás jövőjét meghatározó kulcsfontosságú trendeket, kihívásokat és lehetőségeket.
Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten
Alapvetően üzleti utazókat és szabadidős vendégeket várnak Best Western (BW) hotelekbe – a lánchoz 19 márka, 4 ezer taghotellel, több mint 100 országban szerepel az ernyőmárka egységeiként
Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora
Új korszak kezdetéhez érkezett a Hotel Gellért, Budapest egyik legismertebb és legkedveltebb történelmi épülete, hiszen októberben megkezdődött a szálloda felújítása.
Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál?
A szántódi ötcsillagos szálloda üzemeltetői szerint év végéig kitarthat a nyártól kezdődő, októberben kissé alábbhagyó, de még mindig jelentős utazási kedv.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.