Az RTL Klubon ebben az évben nevetés napja néven fut április elseje. A csatorna és a tulajdonában lévő média-kereskedőház, az R-time a Mars-sal és reklámügynökségeivel, a 2Republic Event+Digitallal és a BBDO-val, valamint médiaügynökségével az Universal McCann-nel közösen dolgozta ki az egész napot átölelő programtervet, amely illeszkedik az M&M’s brand kommunikációs stratégiájába.
A rendhagyó napot két héten át teaser promókkal harangozta be a csatorna, március 27. óta pedig egy, a nevetés napjának részletes programját bemutató beharangozó is fut az RTL Klubon.
Április első napján az RTL Klub több saját készítésű műsorában is könnyedebb, szórakoztatóbb tematikával jelentkezik, este pedig a Gálvölgyi Show és a Kész Átverés lesz műsoron.
Mindezzel párhuzamosan egy microsite is elindult, rajta az M&M’s figurák videóival. A látogatók szavazhatnak, hogy melyik videó a legjobb.