Hátrányos helyzetű gyermekeket támogat a Marriott

(Tudósítónktól) - Február hónapban személyenként egy euróval növeli az erre a célra létrehozott alap összegét a Budapest Hotel Marriott és a Courtyard by Marriott Budapest City Center az éttermében elfogyasztott ebédek, illetve vacsorák után.

A "World of Opportunities" névre keresztelt program során gyűjtött összeg Magyarországon - akárcsak Európa többi országában - az S.O.S. Gyermekfalvak számlájára kerül (a támogatás kedvezményezettje Nagy-Britanniában a The Prince's Trust Fairbridge jótékonysági alapítvány).

A "You Eat, We Give" (Ön fogyaszt, mi adakozunk) jótékonysági akció célja világszerte a fiatalok munkanélküliségének visszaszorítását segítő alap támogatása. Ennek keretében az európai Marriott szállodák hátrányos helyzetű fiatatloknak nyújtanak segítséget, hogy azok befuthassák a tehetségüknek megfelelő pályát.

"A Marriott elkötelezett a fiatalok, különösen a hátrányos helyzetű fiatalok támogatása mellett - mondta Robert Grader, a Budapest Marriott Hotel vezérigazgatója - Örülünk, ha vendégeink egy nagyszerű ebédet vagy vacsorát fogyasztanak el szállodáink éttermében, mert eközben támogatják a közösségünkben élő fiatalokat."

Kocsis Mária, a Budapest Marriott Értékesítési és Marketing Igazgatója elmondta, hogy az akció a februári hónapban kerül lebonyolításra, amely ugyan a budapesti szállodák esetében nem a legerősebb időszak, de a "You Eat, We Give" kampány Európa 256 Marriott szállodájában egyidejűleg zajlik, és több európai nagyvárosban ebben az időszakban is 70-80 százalékos kihasználtsággal üzemelnek a lánc hoteljei. Büszkén tette hozzá, hogy a budapesti szállodák éttermeiben a "külsős" vendégek száma igen magas, a Sunday Brunchok alkalmával szinte rendszeres a telt ház, nem egy esetben ilyenkor a rendezvénytermeket berendezik az ebédre érkezők számára.

A sajtótájékoztatón jelen lévő Jávorszky Iván, az SOS Gyermekfalu Magyarország nemzeti igazgatója kiemelte, hogy a támogatás nem merül ki a közvetlen anyagi segítséggel, de tavalyi évben az S.O.S. Gyermekfalvak egyik kis lakója, aki szakácsként végzi tanulmányait, a Marriott Budapest konyháján tölthette el szakmai gyakorlatát.

A Vendég&Hotel kérdésére Rainer Sachau, a Marriott európai alelnöke elmondta, hogy a személyenkénti egy eurós hozzájárulás összege nem adódik hozzá a vendégek számlájához, az akció nem jár áremeléssel, ez kizárólag a szállodalánc árrésének terhére történik.

A tapasztalatok szerint a szállodák vendégei örömmel vesznek részt a kezdeményezésben, míg a több napra a hotelekbe érkező vendégek általában csak egy-két alkalommal keresik fel a szálloda éttermét, a többi alkalommal külső helyszínen étkeznek, az akció időszakában szívesebben maradnak a házon belül, és költik el ott ebédjüket, vacsorájukat.

A "World of Opportunities" program nem ér véget február utolsó napjával (de ahogy Robert Grader hozzátette, a szökőnap miatt egy nappal meghosszabbodik a "You Eat, We Give" akció), a Marriott szállodalánc folyamatosan biztosítja a támogatott alapítványokat, az év további időszakaiban is megszervezik az ezt célzó programjaikat.

Kolbe Gábor / Vendég&Hotel Online


Verdi Budapest Hotel: befejeződött a márkaváltás, jöhet a felújítás

Verdi Budapest Hotel: befejeződött a márkaváltás, jöhet a felújítás 

Új név, új arculat, új lehetőségek.
Tojásfestés, locsolkodás, wellness a húsvéti befutók

Tojásfestés, locsolkodás, wellness a húsvéti befutók 

A tavalyi évhez hasonlóan népszerű a húsvét a belföldi utazók körében – derült ki az egyik szállásfoglaló portál adataiból.
MSZÉSZ Dél-dunántúli régióülés: hosszabb foglalási ablakok, növekvő számú nyári foglalások

MSZÉSZ Dél-dunántúli régióülés: hosszabb foglalási ablakok, növekvő számú nyári foglalások 

Április 15-én, kedden zajlott a szakmai program Pécsett.
Pihenés és konferenciaélet újratöltve:  nyitva Hajdúszoboszló ikonikus szállodája

Pihenés és konferenciaélet újratöltve: nyitva Hajdúszoboszló ikonikus szállodája 

A ház az elmúlt években teljesen megújult: a teljes felújtásnak köszönhetően modern külsővel és elegáns belső tereivel várja ismét vendégeit.
Az Emírségben nyitotta meg új egységét a Rove-lánc

Az Emírségben nyitotta meg új egységét a Rove-lánc 

A Rove Al Marjan Island szálloda az Al Marjan-sziget tengerpartján nyílt meg Rász el-Haimában.
Belföldi szállásfoglalások alakulása Q1 alatt

Belföldi szállásfoglalások alakulása Q1 alatt  

Főként rövid, 1-2 éjszakás belföldi utazásokat választottak a hazai vendégek az év első három hónapjában.
Luxusszállodát nyitott az Orient Express Rómában

Luxusszállodát nyitott az Orient Express Rómában 

Az Orient Express La Minerva a legújabb ötcsillagos szálloda, amely Rómában nyílt meg.
Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus

Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus 

Bár hivatalosan csak kedden nyitott újra a visegrádi Hotel Silvanus, már sok szoba volt foglalt, és a szerdai ünnepélyes megnyitó alatt is egyre érkeztek vendégek a házba.
Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában

Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában 

A tűzesetet „kis tűzként” írták le, azonban lángokat is lehetett látni az épületen belül, ami aggodalmat keltett a vendégek és a személyzet körében.
Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében

Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében 

Hetedik Art Corner kiállítás – a Leo Bistro és a Hotel Clark közösségi tereiben.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.