Ibisre gyúr az Accor

Félnapos, maratoni sajtókonferencián ismertette Párizsban a jövőre vonatkozó stratégiai terveit az Accor szállodalánc, amelynek egyik legfőbb eleme, hogy meg kívánja erősíteni "economy" márkáját, az Ibist.

Denis Hennequin, az Accor elnök-vezérigazgatójának bejelentése szerint az Ibis ezt követően egy három márkából álló megabranddé alakul:  az Ibis megmarad Ibis-nek, az All seasons, mely ezentúl az „Ibis styles”, az Etap Hotel pedig ezentúl az „Ibis budget” nevet viseli majd.

Az új stratégia kidolgozását a folyamatosan változó életstílusok és fogyasztási módok megfigyelése előzte meg, mondta el beszédében a vezérigazgató. A fogyasztói igények  jelentős átalakuláson mentek keresztül. A gazdaságos és luxusmárkák vertikális tagozódása a múlté. Napjainkban már minden márkának saját erejéből fejlődő arculatot és stílusos, modern szolgáltatásokat kell nyújtania vendégeinek. Ebből kiindulva gondolta úgy az Accor, hogy economy szállodáinak termék-, és szolgáltatásoldalról is meg kell újulnia. 

Az új szegmensek bevezetésével – a folyamat 2013-ra fejeződik be globálisan – a három gazdaságos márka egyértelműbb, következetesebb és erősebb lesz, ennek köszönhetően pedig az Accor kritikus tömeget érhet el számos piacon, valamint jelentősen megnöveli az egyes márkák ismertségét és növekedési potenciálját.

A márkanevek átalakulását átfogó kommunikációs kampány is kíséri majd 2012-ben. Ennek célja, hogy megabrandként mutassa be az ibis márkanevet és rávilágítson a három eltérő koncepció közös elemeire: a modernitásra, az egyszerűségre és a kényelemre, miközben megkülönbözteti a három különálló márka által kínált szolgáltatásokat.

Az ibis, ibis styles és ibis budget a legmagasabb fokú kényelmet hivatott biztosítani a gazdaságos szállodák szegmensében.

Az átalakulás részeként a szállodák modernizálására és az eddigieknél is kényelmesebb alvást biztosító koncepció kidolgozására is sor kerül. Átalakulnak a közösségi terek, az étel és italválaszték, emellett a fogyasztói igényeket kielégítő technológiák is megjelennek a szállodákban, kiszolgálva a vendégek jövő nemzedékét. A vezérigazgató újságírói kérdésre elmondta, a fejlesztések egy részét, így a szobák kényelmesebbé tételét a franchise partnerek vállalják magukra, a másik oldalt, a közösségi terek dizájnjának megújítását és az egységes megjelenést az Accor finanszírozza.

Négy kontinensen 1500 economy szállodával (nem számítva a Motel 6 lánc tagjait) az Accor számára kulcsfontosságú, hogy megszilárdítsa vezető pozícióját ebben a szegmensben, amely a bevételek és a globális növekedés szempontjából is kiemelt jelentőséggel bir.

A márkatisztítással a szállodacsoport erősíti tudja economy márkáinak ismertségét és növeli az ügyfelek elégedettségét, elősegíti a disztribúció és a hűségprogram hatékonyságát a közös csatornáknak és eszközöknek köszönhetően, biztosítja a három márka globális terjeszkedését.


Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely

Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely 

Szálloda, gasztronómia és wellness terén Európa legjobbjai közé választották a Minaro Hotel Tokaj MGallery-t.
Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén

Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén 

Az Accor prémium nemzetközi szállodamárkája, a Pullman Hotels & Resorts november 1-jétől Szabó Áront nevezte ki a Pullman Budapest szálloda új igazgatójának.
Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel

Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel 

Az egykori négycsillagos hotelben már a felújítási munkálatok is elkezdődtek.
Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón

Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón 

November 16-án tartották a Heritage Hotels of Europe Awards gáláját, amelynek során Európa történelmi szállodáinak legjobbjait ünneplik.
Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival

Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival 

A Hotel Divinus*****Superior az Everguest egyik legösszetettebb projektje.
„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon

„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon 

A „Zöld Szálloda” cím mellett a Mövenpick BalaLand az elmúlt év során további rangos díjakat is elnyert.
Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából

Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából 

Az idén januárban Bécsben megrendezésre kerülő eseményen az iparág vezetői találkoznak, hogy feltárják a vendéglátás jövőjét meghatározó kulcsfontosságú trendeket, kihívásokat és lehetőségeket.
Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten

Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten 

Alapvetően üzleti utazókat és szabadidős vendégeket várnak Best Western (BW) hotelekbe – a lánchoz 19 márka, 4 ezer taghotellel, több mint 100 országban szerepel az ernyőmárka egységeiként
Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora

Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora 

Új korszak kezdetéhez érkezett a Hotel Gellért, Budapest egyik legismertebb és legkedveltebb történelmi épülete, hiszen októberben megkezdődött a szálloda felújítása.
Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál?

Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál? 

A szántódi ötcsillagos szálloda üzemeltetői szerint év végéig kitarthat a nyártól kezdődő, októberben kissé alábbhagyó, de még mindig jelentős utazási kedv.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.