Ibisre gyúr az Accor

Félnapos, maratoni sajtókonferencián ismertette Párizsban a jövőre vonatkozó stratégiai terveit az Accor szállodalánc, amelynek egyik legfőbb eleme, hogy meg kívánja erősíteni "economy" márkáját, az Ibist.

Denis Hennequin, az Accor elnök-vezérigazgatójának bejelentése szerint az Ibis ezt követően egy három márkából álló megabranddé alakul:  az Ibis megmarad Ibis-nek, az All seasons, mely ezentúl az „Ibis styles”, az Etap Hotel pedig ezentúl az „Ibis budget” nevet viseli majd.

Az új stratégia kidolgozását a folyamatosan változó életstílusok és fogyasztási módok megfigyelése előzte meg, mondta el beszédében a vezérigazgató. A fogyasztói igények  jelentős átalakuláson mentek keresztül. A gazdaságos és luxusmárkák vertikális tagozódása a múlté. Napjainkban már minden márkának saját erejéből fejlődő arculatot és stílusos, modern szolgáltatásokat kell nyújtania vendégeinek. Ebből kiindulva gondolta úgy az Accor, hogy economy szállodáinak termék-, és szolgáltatásoldalról is meg kell újulnia. 

Az új szegmensek bevezetésével – a folyamat 2013-ra fejeződik be globálisan – a három gazdaságos márka egyértelműbb, következetesebb és erősebb lesz, ennek köszönhetően pedig az Accor kritikus tömeget érhet el számos piacon, valamint jelentősen megnöveli az egyes márkák ismertségét és növekedési potenciálját.

A márkanevek átalakulását átfogó kommunikációs kampány is kíséri majd 2012-ben. Ennek célja, hogy megabrandként mutassa be az ibis márkanevet és rávilágítson a három eltérő koncepció közös elemeire: a modernitásra, az egyszerűségre és a kényelemre, miközben megkülönbözteti a három különálló márka által kínált szolgáltatásokat.

Az ibis, ibis styles és ibis budget a legmagasabb fokú kényelmet hivatott biztosítani a gazdaságos szállodák szegmensében.

Az átalakulás részeként a szállodák modernizálására és az eddigieknél is kényelmesebb alvást biztosító koncepció kidolgozására is sor kerül. Átalakulnak a közösségi terek, az étel és italválaszték, emellett a fogyasztói igényeket kielégítő technológiák is megjelennek a szállodákban, kiszolgálva a vendégek jövő nemzedékét. A vezérigazgató újságírói kérdésre elmondta, a fejlesztések egy részét, így a szobák kényelmesebbé tételét a franchise partnerek vállalják magukra, a másik oldalt, a közösségi terek dizájnjának megújítását és az egységes megjelenést az Accor finanszírozza.

Négy kontinensen 1500 economy szállodával (nem számítva a Motel 6 lánc tagjait) az Accor számára kulcsfontosságú, hogy megszilárdítsa vezető pozícióját ebben a szegmensben, amely a bevételek és a globális növekedés szempontjából is kiemelt jelentőséggel bir.

A márkatisztítással a szállodacsoport erősíti tudja economy márkáinak ismertségét és növeli az ügyfelek elégedettségét, elősegíti a disztribúció és a hűségprogram hatékonyságát a közös csatornáknak és eszközöknek köszönhetően, biztosítja a három márka globális terjeszkedését.


Megújult a Kempinski Hotel Corvinus

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus  

350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.
Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.