így kötelezte el magát a fenntarthatóság mellett az Év zöld szállodája

Az évek múlásával egyre inkább egyértelművé válik, hogy a fenntarthatóság és a környezeti hatások figyelembe vétele nélkül ma már egy márka sem életképes. Ideje komolyan venni a környezeti és társadalmi felelősségét, és fenntartható üzleti gyakorlatokra törekedni.

A szállodaipari trendek alapján jól tetten érhető, hogy az átlagos szállóvendéget foglalkoztatja a fenntarthatóság ügye. Az ökológiai lábnyom csökkentését eredményező lehetőségek, például a környezetbarát szállodák iránt egyre fokozódik az érdeklődés. Ugyanez a helyzet a szépségiparban is. Bár a kozmetikai ipar – minden évben – 120 milliárd darab műanyag csomagolóanyaggal szennyezi a környezetet, mára már mindenki egyetért abban, hogy azok a módszerek és termékek, amelyek a szépséget szolgálják, nem árthatnak közben a természetnek. A két terület pedig sokszor támogatja egymást ebben a témában.

A több mint 40 hazai és nemzetközi díjjal is elismert Vintage Beauty és „Az év zöld szállodája” kitüntetéssel korábban elismert Thermal Hotel Visegrád**** kapcsolata nagy múltra tekint vissza, hiszen hazánk kiemelkedő szépségmárkája immár 6 éve szállítja a lakosztályok és  prémium szobák ajándékait, a wellness részlegen található lakossági termékeket és természetesen a hotel kozmetikájában található kezelések alapanyagait is.

 

Májustól azonban szintet léptek és az összes helyiségben, 56 szobában és 10 lakosztályban is jelen lesz a márka funkcionális tisztálkodó kozmetikumokkal, nem is akárhogyan! Naturix minősített natúr termékeket fejlesztettek, melyet újratölthető flakonba zártak és az ennek elhelyezésére alkalmas saját falikart is gyártottak. Az eredmény? Kevesebb szemét, kevesebb szállítási költség, kisebb ökológiai lábnyom.

10 000 vendégéjszaka, 30 000 db műanyag flakon

A szállodaipari trendek alapján jól tetten érhető, hogy az átlagos szállóvendéget foglalkoztatja a fenntarthatóság ügye
A szállodaipari trendek alapján jól tetten érhető, hogy az átlagos szállóvendéget foglalkoztatja a fenntarthatóság ügye
Fotó: Thermal Hotel Visegrád

 

„A termékek 99,5%-ban természetes összetételűek és dermatológiailag teszteltek, magyar fejlesztéssel és magyar gyártással készültek. Nem beszélve arról, hogy minimális csomagolásos rendszerrel és elhanyagolható logisztikai költséggel kerülnek szállításra, mely mind a környezeti terhelés minimalizálását szolgálják. Ha azzal számolunk, hogy átlagosan 10 000 vendégéjszaka van egy szállodában, és feltételezzük, hogy mindenhova jut 1 kis flakon tusológél, sampon és folyékony szappan, akkor ezzel az innovatív megoldással 30 000 db kis műanyag flakont tudunk kiváltani. És ez csak 1 szálloda.”

- mondta Szakonyi Eszter, a márka alapítója. „Innentől kezdve a szállodába látogatók a Vintage Beauty Purple Plum Folyékony Szappanjával és Vintage Beauty Purple Plum 2:1 sampon:tusológél termékével is találkozhatnak.” - tette hozzá.

Nemzetközi színvonalú lokális magyar márka

A Thermal Hotel Visegrád****superior számára már a kezdetektől fontos, hogy ne csak a tökéletes kikapcsolódáshoz biztosítsa a legjobb feltételeket, hanem mindenki közös jövőjére is fókuszáljanak, így rendkívül elkötelezettek a fenntarthatóság mellett. Nem véletlenül nyertek díjat is ebben a kategóriában: az Utazó Magazin „Az év zöld szállodája” kitüntetéssel ismerte el fenntarthatósági törekvéseiket.

Thermal Hotel Visegrád
Thermal Hotel Visegrád
Fotó: Thermal Hotel Visegrád

„Saját erőfeszítéseinken túl az is fontos számunkra, hogy olyan partnerekkel dolgozzunk együtt, akik szintén elkötelezettek a környezetbarát megoldások mellett. Erről szerencsére nemcsak mi gondolkodunk így. Azt látjuk, hogy a turizmusban is kiemelten fontos céllá vált a fenntarthatóság, egyre több szálláshely helyezi előtérbe a zöld megoldásokat. A Thermal Hotel Visegrád****superior számára lényeges, hogy ezen a területen is trenddiktáló legyen, és olyan környezetbarát lehetőségekkel járhassunk élen, amelyekre méltán lehetünk büszkék. A Vintage Beauty környezetbarát törekvéseinek, finom termékeinek és a pozitív visszajelzéseknek ismeretében büszkén és örömmel fűzzük szorosabbra az együttműködést a jól ismert kozmetikai márkával.” - nyilatkozta Nagy-Bándli Zsófia a hotel stratégiai igazgatója.


15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe

15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe 

Idén 15 éves a Lady in Red program, amely a Kempinski szállodalánc egyik legjellegzetesebb arculati eleme.
Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról

Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról 

Az idei év ötödik hónapjában Magyarországon 987 szálloda üzemelt.
Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel 

NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.
Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben 

Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.
KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról 

Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel

Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel 

Jó ideje árulták, mostanra megszületett a megállapodás: tulajdonost váltott a Duna-parti ötcsillagos szálloda.
MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.
Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda

Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda 

Elsőként a balatoni házak közül Green Globe-minősítést kapott a Mövenpick BalaLand Resort.
Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás

Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás 

Rövidülnek, de nem maradnak el a nyaralások. Tények és tervek a magyarok belföldi vakációjáról – a szállásfoglaló portál adatai alapján.
„Nyaralj most, fizess később” – Ki áll a Hilaris Hotels mögött?

„Nyaralj most, fizess később” – Ki áll a Hilaris Hotels mögött? 

A milliárdos, akiről ma mindenki beszél, de kevesen ismerik igazán.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.