Kamu hotel 18 ezerért

300 embert vert át egy nem létező szálloda. 18 ezerért foglaltak két éjszakát egy lerobbant hotelbe, ahol csak a szőnyegen lehet aludni. Az ügyben a fogyasztóvédők is nyomoznak - írja a Kapospont.

300 embert vert át egy nem létező szálloda. 18 ezerért foglaltak két éjszakát egy lerobbant hotelbe, ahol csak a szőnyegen lehet aludni. Az ügyben a fogyasztóvédők is nyomoznak.
kupon

Kitört ablak, leszakadt függőny és gaztenger. Ez a látvány fogadja a Hotel Ibizába érkező vendégeket.

- Voltak itt a fogyasztóvédők is, két hölgy kérdezte mit tudok az ügyről. Mondtam ennyit, hogy szegények fel voltak háborodva mutatták a szerződést, befizették a pénzt és nagy koppanás volt az egész - mondta Nagy István.

A Hotel Ibiza névben sem létezik. A cégtáblán Hotel Pelso áll. Nyáron itt éjszakánként ezer forintért a szőnyegen lehetett aludni. A kert is elhanyagolt, wellness részlegnek semmi nyoma. A kuponos cég oldalán azonban 18 ezer forintért csodás siófoki nyaralást ígértek két éjszakára teljes ellátással és fürdőbelépővel.

- Nem egy olyan helyrajzi számon üzemeltet egy szállodát, ami létezik, ez a szállodakuponos oldalom meghirdetett ajánlat sem releváns, hiszen azok a fotók más szolgáltatóktól beszerzett fotók, így a Galérius fürdő képei és imázsfotók Siófokról - válaszolta kérdésünkre Hávris Klaudia, a siófoki tourinform iroda vezetője.

A felháborodott nyaralni vágyók különböző portálokon panaszkodnak a befuccsolt nyaralásukról. Többen arról írnak, hogy a mai napig nem kapták vissza pénzüket. Az ügyben a fogyasztóvédelmi hatóság is nyomoz.

- A fogyasztóvédelmi felügyelőségnek nincsen arra lehetősége, hogy a már befizetett összegeket visszautaltassa, visszafizettesse. Ilyenkor fogyasztóként amit lehet tenni, vagy polgári peres úton bírósághoz fordulnak, vagy a lakóhelyükön illetékes békéltető testület kérnek segítséget a probléma megoldása érdekében - mondta Farkas Nóra, a megyei fogyasztóvédelmi felügyelőség vezető tanácsosa.

Azt egyelőre nem tudni, hogy a szállodát, a kuponos céget, vagy esetleg mindkettőt vonják-e felelősségre. A szallodakuponok.com mindenesetre közleményében azt írja, nem tartják magukat felelősnek, ők csak közvetítők a szálloda és az ügyfél között, és jogi eljárást kezdeményeztek a szálloda tulajdonosa ellen.

Forrás: Kapospont


15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe

15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe 

Idén 15 éves a Lady in Red program, amely a Kempinski szállodalánc egyik legjellegzetesebb arculati eleme.
Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról

Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról 

Az idei év ötödik hónapjában Magyarországon 987 szálloda üzemelt.
Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel 

NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.
Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben 

Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.
KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról 

Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel

Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel 

Jó ideje árulták, mostanra megszületett a megállapodás: tulajdonost váltott a Duna-parti ötcsillagos szálloda.
MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.
Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda

Rangos nemzetközi minősítést zsebelt be a dél-balatoni szálloda 

Elsőként a balatoni házak közül Green Globe-minősítést kapott a Mövenpick BalaLand Resort.
Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás

Szallas.hu: Siófokra érkezett a legtöbb foglalás 

Rövidülnek, de nem maradnak el a nyaralások. Tények és tervek a magyarok belföldi vakációjáról – a szállásfoglaló portál adatai alapján.
„Nyaralj most, fizess később” – Ki áll a Hilaris Hotels mögött?

„Nyaralj most, fizess később” – Ki áll a Hilaris Hotels mögött? 

A milliárdos, akiről ma mindenki beszél, de kevesen ismerik igazán.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.