Kiemelt promóciót biztosít a szállodáknak a BTH

A gazdasági recesszió okozta visszaesés és az alacsony forgalom ellensúlyozására a BTH Budapesti turisztikai Nonprofit Kft. számos ingyenes megjelenési lehetőséget dolgozott ki idén a szállodai szakma részére.

Fekete László, a BTH ügyvezetője a Magyar Szállodaszövetség legutóbbi találkozóján kifejtette, hogy nincs desztinációs marketing szállodai ajánlatok nélkül, hiszen a turisták konkrét ajánlatokat és szolgáltatásokat keresnek. Ezért csak a desztinációs kínálati elemek összekapcsolásával, versenyképes ajánlatokkal és a szállodai, a főváros turizmusirányítási és a városüzemeltetési szektor összefogásával lehet idén Budapesten az eddigieknél lényegesen jobb eredményeket elérni. A szállodai szakma örömmel üdvözölte a BTH azon törekvését, miszerint a marketingcég a szállodák részére ingyenes promóciót biztosít a nagyszabású nyári online Budapest Adventure kampányában, mindemellett egész évben ingyenesen szerepelteti az ünnepekhez és a nagyobb eseményekhez, programsorozatokhoz kapcsolódó szállodai akciós ajánlatokat online felületein, többek között a BTH által üzemeltetett legnépszerűbb budapesti turisztikai weblapon (www.budapestinfo.hu) valamint szakmai és a fogyasztóknak szóló hírleveiben egyaránt.

A BTH nemrégiben összegyűjtötte a budapesti szállodák húsvéti ajánlatait, és jelenleg a 'Szimplán egy duplát' akcióhoz kínált csatlakozási lehetőséget a Budapesti Nyári Fesztivál programjaihoz, a Magyar Turizmus. Zrt. Budapest-Közép-Dunavidék régiójával együttműködve.

A 2010-es nyári Budapest Adventure online kampány részleteinek kidolgozása jelenleg folyamatban van, melyben a BTH szintén ingyenes lehetőséget kínál a szállodáknak a promóciós kampányban való részvételre. Erre a szállodák az új élményalapú Budapest koncepcióba illeszkedő ajánlattal jelentkezhetnek, melyhez a BTH kollegái is segítséget nyújtanak. Ahhoz, hogy Budapest versenyképes legyen elsősorban a desztinációs érték növelésére van szükség. Ez azonban csak sok szereplő együttes munkájának eredményeképpen érhető el, melyhez a turisztikai és szállodai szakma széleskörű összefogására, valamint a bevételeket és Budapest desztinációs értékét is megcsonkító szállodai árverseny megállítására van szükség. Budapest Adventure package ajánlatokkal kapcsolatban a BTH várja a szálláshelyek jelentkezését, Kluka Gábor on-line marketing menedzsernél a [email protected] e-mail címen és a 328-4088-as telefonszámon.


Budapesti házban dolgozik az Év Fiatal Szállodása 2024 pályázat győztese

Budapesti házban dolgozik az Év Fiatal Szállodása 2024 pályázat győztese 

A pályázat legfőbb célkitűzése, hogy példaképet állítson a pályakezdő és junior kollégák elé.
Új értékesítési és marketingigazgató a pesti ötcsillagos házban

Új értékesítési és marketingigazgató a pesti ötcsillagos házban 

Az InterContinental Budapesthez új értékesítési és marketingigazgató érkezett.
Igazgatóváltás a Mellow Mood Hotels élén

Igazgatóváltás a Mellow Mood Hotels élén 

Veégh Máté lett a szállodai cégcsoport új általános igazgatója.
Budapesti egységek ennél a szállodacsoportnál

Budapesti egységek ennél a szállodacsoportnál 

Az East City Hotel és a Thomas Hotel is csatlakozik a brandhez.
Stílusos, kifinomult és újszerű együttműködés a Lánchíd lábánál

Stílusos, kifinomult és újszerű együttműködés a Lánchíd lábánál 

Feledésbe merült technikával készült ékszerek a budapesti hotelben.
A teljes körű felújítást követően ismét nyitva a hajdúszoboszlói hotel

A teljes körű felújítást követően ismét nyitva a hajdúszoboszlói hotel 

A Hunguest Béke több évig tartó felújítás után december 17-től ismét megnyitotta kapuit a vendégek előtt.
Újabb szálláshelyek Németországban a hostelcsoportnál

Újabb szálláshelyek Németországban a hostelcsoportnál 

Európa legnagyobb magántulajdonban lévő hostellánca, az a&o Hostels új szálláshelyet nyit Heidelbergben 2026 végén, ezzel tovább bővítve németországi jelenlétét.
Új beszerzési igazgató a Danubius Hotelsnél

Új beszerzési igazgató a Danubius Hotelsnél 

A szállodalánc új központi beszerzési igazgatója Várnai Krisztina.
Rock, divat, egyedi design, önjátszó Steinway zongora – a kortárs művészettel összhangban

Rock, divat, egyedi design, önjátszó Steinway zongora – a kortárs művészettel összhangban 

Szakmai versenyünk, a Junior Klasszis TopDesign 2024 – Formaruha pályázat ifjú győzteseit invitáltuk egy különleges megjelenésű és koncepciójú budapesti hotelbe január 20-án – és milyen jól tettük, hogy elkísértük nyerteseinket.
MSZÉSZ: indul az „Év Szállodája” pályázat

MSZÉSZ: indul az „Év Szállodája” pályázat 

Az MSZÉSZ útjára indítja az „Év Szállodája 2024” pályázatot.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.