Kiemelt promóciót biztosít a szállodáknak a BTH

A gazdasági recesszió okozta visszaesés és az alacsony forgalom ellensúlyozására a BTH Budapesti turisztikai Nonprofit Kft. számos ingyenes megjelenési lehetőséget dolgozott ki idén a szállodai szakma részére.

Fekete László, a BTH ügyvezetője a Magyar Szállodaszövetség legutóbbi találkozóján kifejtette, hogy nincs desztinációs marketing szállodai ajánlatok nélkül, hiszen a turisták konkrét ajánlatokat és szolgáltatásokat keresnek. Ezért csak a desztinációs kínálati elemek összekapcsolásával, versenyképes ajánlatokkal és a szállodai, a főváros turizmusirányítási és a városüzemeltetési szektor összefogásával lehet idén Budapesten az eddigieknél lényegesen jobb eredményeket elérni. A szállodai szakma örömmel üdvözölte a BTH azon törekvését, miszerint a marketingcég a szállodák részére ingyenes promóciót biztosít a nagyszabású nyári online Budapest Adventure kampányában, mindemellett egész évben ingyenesen szerepelteti az ünnepekhez és a nagyobb eseményekhez, programsorozatokhoz kapcsolódó szállodai akciós ajánlatokat online felületein, többek között a BTH által üzemeltetett legnépszerűbb budapesti turisztikai weblapon (www.budapestinfo.hu) valamint szakmai és a fogyasztóknak szóló hírleveiben egyaránt.

A BTH nemrégiben összegyűjtötte a budapesti szállodák húsvéti ajánlatait, és jelenleg a 'Szimplán egy duplát' akcióhoz kínált csatlakozási lehetőséget a Budapesti Nyári Fesztivál programjaihoz, a Magyar Turizmus. Zrt. Budapest-Közép-Dunavidék régiójával együttműködve.

A 2010-es nyári Budapest Adventure online kampány részleteinek kidolgozása jelenleg folyamatban van, melyben a BTH szintén ingyenes lehetőséget kínál a szállodáknak a promóciós kampányban való részvételre. Erre a szállodák az új élményalapú Budapest koncepcióba illeszkedő ajánlattal jelentkezhetnek, melyhez a BTH kollegái is segítséget nyújtanak. Ahhoz, hogy Budapest versenyképes legyen elsősorban a desztinációs érték növelésére van szükség. Ez azonban csak sok szereplő együttes munkájának eredményeképpen érhető el, melyhez a turisztikai és szállodai szakma széleskörű összefogására, valamint a bevételeket és Budapest desztinációs értékét is megcsonkító szállodai árverseny megállítására van szükség. Budapest Adventure package ajánlatokkal kapcsolatban a BTH várja a szálláshelyek jelentkezését, Kluka Gábor on-line marketing menedzsernél a [email protected] e-mail címen és a 328-4088-as telefonszámon.


Tojásfestés, locsolkodás, wellness a húsvéti befutók

Tojásfestés, locsolkodás, wellness a húsvéti befutók 

A tavalyi évhez hasonlóan népszerű a húsvét a belföldi utazók körében – derült ki az egyik szállásfoglaló portál adataiból.
MSZÉSZ Dél-dunántúli régióülés: hosszabb foglalási ablakok, növekvő számú nyári foglalások

MSZÉSZ Dél-dunántúli régióülés: hosszabb foglalási ablakok, növekvő számú nyári foglalások 

Április 15-én, kedden zajlott a szakmai program Pécsett.
Pihenés és konferenciaélet újratöltve:  nyitva Hajdúszoboszló ikonikus szállodája

Pihenés és konferenciaélet újratöltve: nyitva Hajdúszoboszló ikonikus szállodája 

A ház az elmúlt években teljesen megújult: a teljes felújtásnak köszönhetően modern külsővel és elegáns belső tereivel várja ismét vendégeit.
Az Emírségben nyitotta meg új egységét a Rove-lánc

Az Emírségben nyitotta meg új egységét a Rove-lánc 

A Rove Al Marjan Island szálloda az Al Marjan-sziget tengerpartján nyílt meg Rász el-Haimában.
Belföldi szállásfoglalások alakulása Q1 alatt

Belföldi szállásfoglalások alakulása Q1 alatt  

Főként rövid, 1-2 éjszakás belföldi utazásokat választottak a hazai vendégek az év első három hónapjában.
Luxusszállodát nyitott az Orient Express Rómában

Luxusszállodát nyitott az Orient Express Rómában 

Az Orient Express La Minerva a legújabb ötcsillagos szálloda, amely Rómában nyílt meg.
Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus

Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus 

Bár hivatalosan csak kedden nyitott újra a visegrádi Hotel Silvanus, már sok szoba volt foglalt, és a szerdai ünnepélyes megnyitó alatt is egyre érkeztek vendégek a házba.
Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában

Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában 

A tűzesetet „kis tűzként” írták le, azonban lángokat is lehetett látni az épületen belül, ami aggodalmat keltett a vendégek és a személyzet körében.
Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében

Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében 

Hetedik Art Corner kiállítás – a Leo Bistro és a Hotel Clark közösségi tereiben.
MSZÉSZ-elnök: erős évet zárt a hazai szállodaipar 2024-ben

MSZÉSZ-elnök: erős évet zárt a hazai szállodaipar 2024-ben 

Somlyai Zoltán ismertette a legfrissebb adatokat, információkat a budapesti régióülésen.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.