Közösségi oldalakon a helyük a hoteleknek!

Az online marketing szállodaiparra gyakorolt jótékony hatásairól tartottak előadást a VIMOSZ szerdai konferenciáján.

Az előadásra a VIMOSZ szervezésében a Turizmus-Vendéglátás Ágazati Párbeszéd Bizottság által rendezett „Válasz a válságra - A szállodai értékesítési tevékenység hatékonyabbá tétele” címmel rendezett konferencián került sor.

Vajda Éva, az keresőmarketing fejlesztéssel foglalkozó iWebMa Kft. ügyvezetője előadásában elmondta: egy honlap elkészültét megelőzően a saját helyzet reális felmérése szükséges, kutatás és elemzés során fel kell térképezni a célcsoportot. Ezt követően jöhet az optimalizált weboldal elkészítése, mely önmagában nem cél, hanem eszköz a célcsoport megfelelő és költséghatékony eléréséhez.

Szintén az online megjelenésről szólt Maráczi Gábor, a Magyar Szállodaszövetség (MSZSZ) alelnökének előadása. Maráczi úgy véli: kitörési lehetőség az internetes megjelenés, mivel 2009-re szóló becslések szerint is az utazásra világszerte költött 253 milliárd euró harmada a világhálón cserélt gazdát.

Kialakult egy új fajta utazó, aki - ismertette Maráczi - gyors információra vágyik, valós idejű árra és azonnali, visszaigazolt fogalalásra van szüksége. Az új igényekre válaszképpen az idegenforgalom ontja magából a honlapokat. A hagyományos foglalási és egyéb releváns honlapokon túl egyre növekvő szerepe van a közösségi oldalaknak illetve az ún. review site-oknak. Utóbbiakon az utasok mondják el személyes véleményüket, osztják meg tapasztalataikat. Ezekre az oldalakra egyre inkább oda kell figyelni - hívja fel a figyelmet Maráczi Gábor hozzátéve, hogy az ezeken szereplő bejegyzések nem lehetnek kezeletlenek, azok moderálására meg kell adni a hozzászólásokban tárgyalt szolgáltatónak is a lehetőséget.


Budapesti házban dolgozik az Év Fiatal Szállodása 2024 pályázat győztese

Budapesti házban dolgozik az Év Fiatal Szállodása 2024 pályázat győztese 

A pályázat legfőbb célkitűzése, hogy példaképet állítson a pályakezdő és junior kollégák elé.
Új értékesítési és marketingigazgató a pesti ötcsillagos házban

Új értékesítési és marketingigazgató a pesti ötcsillagos házban 

Az InterContinental Budapesthez új értékesítési és marketingigazgató érkezett.
Igazgatóváltás a Mellow Mood Hotels élén

Igazgatóváltás a Mellow Mood Hotels élén 

Veégh Máté lett a szállodai cégcsoport új általános igazgatója.
Budapesti egységek ennél a szállodacsoportnál

Budapesti egységek ennél a szállodacsoportnál 

Az East City Hotel és a Thomas Hotel is csatlakozik a brandhez.
Stílusos, kifinomult és újszerű együttműködés a Lánchíd lábánál

Stílusos, kifinomult és újszerű együttműködés a Lánchíd lábánál 

Feledésbe merült technikával készült ékszerek a budapesti hotelben.
A teljes körű felújítást követően ismét nyitva a hajdúszoboszlói hotel

A teljes körű felújítást követően ismét nyitva a hajdúszoboszlói hotel 

A Hunguest Béke több évig tartó felújítás után december 17-től ismét megnyitotta kapuit a vendégek előtt.
Újabb szálláshelyek Németországban a hostelcsoportnál

Újabb szálláshelyek Németországban a hostelcsoportnál 

Európa legnagyobb magántulajdonban lévő hostellánca, az a&o Hostels új szálláshelyet nyit Heidelbergben 2026 végén, ezzel tovább bővítve németországi jelenlétét.
Új beszerzési igazgató a Danubius Hotelsnél

Új beszerzési igazgató a Danubius Hotelsnél 

A szállodalánc új központi beszerzési igazgatója Várnai Krisztina.
Rock, divat, egyedi design, önjátszó Steinway zongora – a kortárs művészettel összhangban

Rock, divat, egyedi design, önjátszó Steinway zongora – a kortárs művészettel összhangban 

Szakmai versenyünk, a Junior Klasszis TopDesign 2024 – Formaruha pályázat ifjú győzteseit invitáltuk egy különleges megjelenésű és koncepciójú budapesti hotelbe január 20-án – és milyen jól tettük, hogy elkísértük nyerteseinket.
MSZÉSZ: indul az „Év Szállodája” pályázat

MSZÉSZ: indul az „Év Szállodája” pályázat 

Az MSZÉSZ útjára indítja az „Év Szállodája 2024” pályázatot.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.