Kelemen Attila, a szolgáltatásról elmondta, hogy az Akomo nem egy új szállásközvetítő, hanem egy olyan kereső oldal, amely saját blogok és vendégblog cikkek, saját készítésű videók segítségével, valamint a social media által inspirálja látogatóit.
„Igyekszünk az ajánlatokat a V4 országokban minél szélesebb körben bemutatni, ám mindig a partnerünkkel egyeztetett célcsoport számára készülnek a tartalmaink, hiszen fontosnak gondoljuk, hogy minél magasabb legyen a foglalás konverziója. Víziónk, hogy az emberek 2020-ban „akomózzanak” amikor szállást keresnek, így az ajánlatoknak nem kell a szállásközvetítők ajánlataival versenyezni, mint például jelenleg a legnépszerűbb keresőoldalon”- mondta el a szakember,
Néhány hónapon belül már az akomo.cz és az akomo.sk is elindul, ahol a magyar ajánlatok mellett a két ország szálláshelyeinek kínálata is elérhető lesz.
Csatlakozni ezen a linken lehet.
Forrás: Turizmus Online