Az Accor világszinten vezető, középkategóriás szállodákat felvonultató brandjének új fejlesztésével könnyebben találhatják meg a turisták a világ 49 országában található 700 ház közül azt, amelyik leginkább megfelel elvárásaiknak. A weboldal a több képnek és szöveges tartalomnak köszönhetően szebb és informatívabb lett. Ennél azonban fontosabb, hogy új struktúra könnyíti a széles és sokféle kínálatban az eligazodást. A nyitólapon öt külön fület alakítottak ki, a sokféle ügyfélkörnek. Itt lehet megadni, hogy milyen céllal keres valaki szállást, ehhez üzleti, szabadidős, meeting és esemény, tematikus út és különleges ajánlatok aloldalak készültek el az oldalon. Ha valaki nem rendelkezik konkrét elképzeléssel, annak különleges keresőmotor segít a választásban. A Mercure.com jelenleg hat nyelven, franciául, angolul, németül, olaszul, hollandul és portugálul érhető el. Májusra pedig a spanyol nyelvű mutációja is elkészül.
Megújult a Mercure weboldala
A megújult dizájnnal és a felhasználóbarátabb keresési funkciókkal találkoznak ezentúl az ügyfelek a Mercure weboldalán.

Az Accor valóban egyedi élményeket kínáló brandje idén további házakkal bővül
Európa-szerte tovább bővül az egyedi szálláshelyeket kínáló Handwritten Collection.

Fontos mérföldkő a hostellánc életében
Új szintre lépett az a&o Hostels minőségirányítása.

Újabb TRIBE szálloda ennél a reklámügynökségnél
A Grayling Hungary nemzetközi kommunikációs ügynökség tovább bővíti ügyfélportfólióját.

Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget
Exkluzív hotelélmény Dánszentmiklóson.

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán
A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok
Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken
A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei
Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben
A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?
A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.