Március 26-27-én rendezte meg a Wolf Gábor fémjelezte Marketing Commando a III. Marketing Szuperkonferenciát nagyjából 150 kisvállalkozó részvételével. Mint megtudtuk, ez a konferencia „haladóbbaknak” szól, ennek tudható be a kisebb létszám, a cég tudniillik ezer-ezerötszáz fős konferenciákat is szokott szervezni, kezdőknek.
A Marketing Commando munkatársai mellett többek között előadást tartott Tóth Ágnes, a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola marketing- és kommunikációs igazgatója és Papp-Váry Árpád, a BKF marketing tanszékének vezetője, a blokkok között pedig az Év Marketingese díjért induló versenyzők prezentáltak. A győztesről a közönség szavazatai döntöttek. Régóta érdeklődve figyeljük Wolf Gábor tevékenységét, úgyhogy most kamerával indultunk neki feltérképezni a terepet.