A jelszó mögött az a gondolat áll, hogy a luxust valójában az emberi kapcsolatok jelentik, és a vendégek akkor távoznak maradandó emlékekkel egy szállodából, ha emlékezetes élményt kaptak. „Ahelyett, hogy pusztán luxuskörülményeket nyújtunk a vendégeinknek, azt próbáljuk nyújtani nekik, ami a vágyaikban szerepel. Nem egyedi szenzációkat mutatunk nekik, hanem soha el nem felejthető impressziókat adunk. És hogy miben különbözik a Sofitel a többi hotelmárkától? Azzal nyújtunk páratlan élményt, hogy hamisítatlan francia zamatot adunk a legkiválóbb helyi kultúrának ” – foglalta össze Robert Gaymer-Jones, a Sofitel Worldwide működtetési vezetője. Mindezt a két testvérmárka, a SO by Sofitel és a Sofitel Legend nyújtja a vendégeknek. Utóbbi testesíti meg a krémek krémjét a Sofitel márkán belül azzal, hogy a – alkalomadtán kastélyszállókban - világ minden pontján luxuskörülményeket biztosít az élő hagyományok között azon utazók számára, akik a nagyvárosokban is egyedi élményekre vágynak. A SO by Sofitelt meghitt és divatos butikhotelként pozícionálták. Bárhol is van a szálloda, Párizsban, New Yorkban vagy Mumbai-ban, világosan megkülönböztethető a többi hoteltól. Célcsoportját a fogyasztók új csoportja alkotja, a fiatalok, sikeres városiaké. Január közepén bemutatták a csoport új tagját, a Wanda Ningbo-t. A szálloda 240 kilométerre fekszik Shanghai-tól, Ningbo városának festői Yinzhou negyedében. A tervek szerint áprilisban nyitják meg a Shanghai-tól 30 percnyi autóútra fekvő Sofitel Shanghai Huanghe Shesan Resortot.
Nem „csak” luxust ad a Sofitel
„Élményt a vendégeknek!” – ezzel a mottóval fejleszti tovább prémium márkáit a Sofitel Luxurx Hotels. Az újításokat a SO by Sofitel és a Sofitel Legend tükrözi majd vissza.

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus
350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak
A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts
Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója
A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben
A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?
Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében
A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője
A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.