A kampány keretében a leglátogatottabb osztrák hírportálhoz (www.oe24.at) tartozó online felületeken találkozhatnak a turizmusra és az egészségtudatos életmódra nyitott potenciális turisták a központi üzenettel, miszerint „Magyarország az egészség forrása”. A taktikai kampány keretében hazai szolgáltatók konkrét üdülési ajánlatokkal is alátámasztják azt az érvrendszert, miszerint hazánk az egészségturizmus nagyhatalma, ahol ár-érték arányban igen kedvező, ugyanakkor rendkívül magas minőségű szolgáltatásokat lehet igénybe venni. A kampány első hetében a www.wetter.at/wetter/oesterreich/wien honlapon futó hirdetések további három hétig, összesen mintegy félmillió látogatókontaktus erejéig a http://madonna.oe24.at életmód portálon is megtalálhatóak lesznek. A tavaszi hónapokban tanulmányutakkal, sajtótájékoztatókkal további számos sajtómegjelenést generál az MT Zrt. Ausztriában, amelyek üzenete erősíti az egészségturisztikai kampányok hatását. A KSH előzetes adatai alapján 2010-ben minden eddiginél több osztrák vendégéjszakát regisztráltak a hazai kereskedelmi szálláshelyek, ahol 268 ezer osztrák vendég 742 ezer vendégéjszakát töltött el. Hazánk számára a TOP 10 turista-küldőország alkotta piaci tortából Ausztria részesedése mára 12 százalékosra nőtt, s a jól költő osztrák turista megbecsült vendégnek számít Magyarországon. Ausztria hazánk második legnagyobb turisztikai küldőpiaca, ahonnan az éves turisztikai költés az elmúlt évek átlagában 90 milliárd forintra tehető. A turisztikai célú költésük fele az egészségturizmushoz kapcsolódik, éppen ezért az MT Zrt. mostani forgalomélénkítő jellegű kampányának is célja – az egyik legnagyobb potenciállal rendelkező küldőpiacunkról – további pótlólagos vendégéjszakák generálása. Az MT Zrt. ausztriai képviseletének kampányairól, valamint marketing- és üzleti tervéről további információ itt.
Tavaszi kampányt indított az MT Zrt. Ausztriában: fókuszban az egészségturizmus
A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai képviselete a sikeres téli forgalomélénkítő kampányát követően március közepétől újabb, ezúttal on-line taktikai kampányt indított, amelynek célja a hazai egészségturisztikai szolgáltatások és aktuális tavaszi wellness-ajánlatok népszerűsítése a szomszédos Ausztriában.

Vizuális élményteremtés a luxusvendéglátásban
A luxusvendéglátás világában minden apró részlet számít – legyen szó egy exkluzív enteriőrről, tökéletesen megkomponált menüsorról vagy az alkalmazottak megjelenéséről.

Szállodanyitás Tatán, az Öreg-tó partján
Már csak pár napot kell aludni, és nyit a tatai négy csillag superior minősítésű Malom és Kacsa Boutique Hotel.

Nő az online foglalásos vendégéjszakák száma Európában
A vendégéjszakák száma 2025 első negyedévében 2024 azonos időszakához képest 4,8 százalékkal nőtt.

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.

Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels
A cseh anyacéggel rendelkező hotellánc új Mamaison szállodája már várja vendégeit Budapest szívében.

15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe
Idén 15 éves a Lady in Red program, amely a Kempinski szállodalánc egyik legjellegzetesebb arculati eleme.

Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról
Az idei év ötödik hónapjában Magyarországon 987 szálloda üzemelt.

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel
NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben
Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról
Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.