Tavaszi kampányt indított az MT Zrt. Ausztriában: fókuszban az egészségturizmus

A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai képviselete a sikeres téli forgalomélénkítő kampányát követően március közepétől újabb, ezúttal on-line taktikai kampányt indított, amelynek célja a hazai egészségturisztikai szolgáltatások és aktuális tavaszi wellness-ajánlatok népszerűsítése a szomszédos Ausztriában.

A kampány keretében a leglátogatottabb osztrák hírportálhoz (www.oe24.at) tartozó online felületeken találkozhatnak a turizmusra és az egészségtudatos életmódra nyitott potenciális turisták a központi üzenettel, miszerint „Magyarország az egészség forrása”. A taktikai kampány keretében hazai szolgáltatók konkrét üdülési ajánlatokkal is alátámasztják azt az érvrendszert, miszerint hazánk az egészségturizmus nagyhatalma, ahol ár-érték arányban igen kedvező, ugyanakkor rendkívül magas minőségű szolgáltatásokat lehet igénybe venni. A kampány első hetében a www.wetter.at/wetter/oesterreich/wien honlapon futó hirdetések további három hétig, összesen mintegy félmillió látogatókontaktus erejéig a http://madonna.oe24.at életmód portálon is megtalálhatóak lesznek. A tavaszi hónapokban tanulmányutakkal, sajtótájékoztatókkal további számos sajtómegjelenést generál az MT Zrt. Ausztriában, amelyek üzenete erősíti az egészségturisztikai kampányok hatását. A KSH előzetes adatai alapján 2010-ben minden eddiginél több osztrák vendégéjszakát regisztráltak a hazai kereskedelmi szálláshelyek, ahol 268 ezer osztrák vendég 742 ezer vendégéjszakát töltött el. Hazánk számára a TOP 10 turista-küldőország alkotta piaci tortából Ausztria részesedése mára 12 százalékosra nőtt, s a jól költő osztrák turista megbecsült vendégnek számít Magyarországon. Ausztria hazánk második legnagyobb turisztikai küldőpiaca, ahonnan az éves turisztikai költés az elmúlt évek átlagában 90 milliárd forintra tehető. A turisztikai célú költésük fele az egészségturizmushoz kapcsolódik, éppen ezért az MT Zrt. mostani forgalomélénkítő jellegű kampányának is célja – az egyik legnagyobb potenciállal rendelkező küldőpiacunkról – további pótlólagos vendégéjszakák generálása. Az MT Zrt. ausztriai képviseletének kampányairól, valamint marketing- és üzleti tervéről további információ itt.


Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.