A sikernek saját bevallásuk szerint három pillére volt: az odafigyelés a fogyasztóra, a Disney márka sikeres kiterjesztése, valamint a cég menedzsmentjének támogatása. A Disney agresszív marketingprogrammal lépett a piacra: az első volt, amely országos médiumokban, főműsoridőben, kereskedelmi környezetben próbálta az összes nézőt megszólítani. Time-share boltot nyitottak Schaumburg-ben, Chicago egyik gazdag elővárosában, arra számítva, hogy a jól ismert Disney-logó sok embert vonz majd. Így is lett: látni akarták, mit árulnak. Mindent megtettek, hogy megtartsák a vevőiket – filozófiájuk szerint ez sokkal könnyebb, mint újakat szerezni. Nagyon odafigyeltek például arra, milyen desztinációkat keresnek: a visszajelzéseik alapján kezdtek építeni több mint ezer új szállodát többek között Kaliforniában, Hawaii-ban és Floridában. Fontos annak felmérése is, mi lesz népszerű a jövőben: ezért esett a választásuk például a mexikói Cabo San Lucas-ra. A Disney két érvet ajánlj, amivel rá lehet beszélni a szállodaigazgatókat, hogy belépjenek a time-share-piacra: nagyon jó a beruházás megtérülése, amellett a tipikus time-share vendég 50 fölötti, és ezek aránya várhatóan nőni fog a következő években az USA-ban. (www.hotelsmag.com)
Trükkök a Disney-től
A Disney nemrég az USA time-share piacának egyik legsikeresebb szereplője lett. Most pedig elárulja néhány trükkjét.
Egészségnap a hévízi Hotel Európa Fit****superior vendégtereiben
Második alkalommal hirdette meg a szálloda egész napos, ingyenes programját május 11-én, szombaton.
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”
Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Új szállodai brand érkezik Budapestre
Ez lesz a nemzetközi márka első magyarországi tagja.
Beszámoló a hazai szállodások tavaszi (59.) közgyűléséről / 2. rész
Az MSZÉSZ május 14-én, a Grand Hotel Esztergomban tartott szakmai találkozójának három érdekes előadásáról számolunk be.
Újabb lazulós skybar nyílt a BudaParton
Buda legújabb skybarja a Radisson BudaPart tetején várja vendégeit.
Egy híján 60: Esztergomban tartották tavaszi (59.) közgyűlésüket a hazai szállodások
Helyszíni beszámoló a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) tavaszi közgyűléséről.
így kötelezte el magát a fenntarthatóság mellett az Év zöld szállodája
Hazánk vezető márkái közül többen is kiemelkednek ezen a téren, amikor pedig a különböző szektorból érkező magyar márkák összefognak, akkor születnek az igazán jó megoldások.
Egy éves a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton
Az első évben több, mint 50.000 vendég látogatott el Szántódra, az egyedülálló tematikával rendelkező, családbarát hotelbe.
Katolikus kulturális központból szálloda: új üzemeltetőnél a D50
Az Eventrend Group üzemelteti a továbbiakban a D50-et.
Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén
Angela Saliba a Budapest Marriott Hotel és a Millennium Court, Marriott Executive Apartments új vezérigazgatója.
Interjú
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”
Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”
Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal
Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.