A sikernek saját bevallásuk szerint három pillére volt: az odafigyelés a fogyasztóra, a Disney márka sikeres kiterjesztése, valamint a cég menedzsmentjének támogatása. A Disney agresszív marketingprogrammal lépett a piacra: az első volt, amely országos médiumokban, főműsoridőben, kereskedelmi környezetben próbálta az összes nézőt megszólítani. Time-share boltot nyitottak Schaumburg-ben, Chicago egyik gazdag elővárosában, arra számítva, hogy a jól ismert Disney-logó sok embert vonz majd. Így is lett: látni akarták, mit árulnak. Mindent megtettek, hogy megtartsák a vevőiket – filozófiájuk szerint ez sokkal könnyebb, mint újakat szerezni. Nagyon odafigyeltek például arra, milyen desztinációkat keresnek: a visszajelzéseik alapján kezdtek építeni több mint ezer új szállodát többek között Kaliforniában, Hawaii-ban és Floridában. Fontos annak felmérése is, mi lesz népszerű a jövőben: ezért esett a választásuk például a mexikói Cabo San Lucas-ra. A Disney két érvet ajánlj, amivel rá lehet beszélni a szállodaigazgatókat, hogy belépjenek a time-share-piacra: nagyon jó a beruházás megtérülése, amellett a tipikus time-share vendég 50 fölötti, és ezek aránya várhatóan nőni fog a következő években az USA-ban. (www.hotelsmag.com)
Trükkök a Disney-től
A Disney nemrég az USA time-share piacának egyik legsikeresebb szereplője lett. Most pedig elárulja néhány trükkjét.
Újabb szálláshelyek Németországban a hostelcsoportnál
Európa legnagyobb magántulajdonban lévő hostellánca, az a&o Hostels új szálláshelyet nyit Heidelbergben 2026 végén, ezzel tovább bővítve németországi jelenlétét.
Új beszerzési igazgató a Danubius Hotelsnél
A szállodalánc új központi beszerzési igazgatója Várnai Krisztina.
Rock, divat, egyedi design, önjátszó Steinway zongora – a kortárs művészettel összhangban
Szakmai versenyünk, a Junior Klasszis TopDesign 2024 – Formaruha pályázat ifjú győzteseit invitáltuk egy különleges megjelenésű és koncepciójú budapesti hotelbe január 20-án – és milyen jól tettük, hogy elkísértük nyerteseinket.
MSZÉSZ: indul az „Év Szállodája” pályázat
Az MSZÉSZ útjára indítja az „Év Szállodája 2024” pályázatot.
Tátralomnic ékköve: Grand Hotel Praha
Tátralomnic ma is őrzi eleganciáját, amely Marienbadhoz vagy Karlsbadhoz hasonlítható. Leghíresebb szállodája, a Grand Hotel Praha olyan, mint egy mesebeli kastély.
Egy korszak vége: bezár az ikonikus Körszálló
Október végén robbant a hír, hogy lebontás fenyegeti a Körszállót, hivatalos nevén a Hotel Budapestet, most újabb részletek derültek ki.
Változik az indiai OYO szállásfoglaló portál házirendje – tiltakoznak a vendégek
Az utazás nehéz Indiában azoknak, akik nem házasok, azonban ennek ellenére szeretnének együtt utazni és közös szálláshelyen aludni.
Veganuár és méregtelenítő kúra a sárvári ötcsillagos házban
Évkezdetnek nem is rossz: két olyan csomagajánlatot állítottak össze, amely mindkettő ezt a célt szolgálja.
Újfent nyit egy hostelt az a&o Belgiumban
Az a&o Hostels, Európa vezető hostellánca, 2025. január 1-jén megnyitotta második belga szálláshelyét, az a&o Brussels Centrumot.
Brandváltás az egykori Adria Palotában
Az Al Habtoor Palace megérkezett Budapestre az ikonikus, egykori Adria Palotába, amelyet jóideje Ritz Carlton-ként ismertünk, korábban pedig a Meridien-lánc tagjaként nyílt meg ötcsillagos szállodaként a pesti Belváros szívében.
Interjú
Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.