Valójában a Mercure márka exkluzívabb változatáról van szó. Ennél a márkánál is alapvető fontosságú a szálloda elhelyezkedése, és kiemelt szerepük van az emberi kapcsolatoknak, a barátságosságnak és a szolgáltatások magas minőségének. Már-már “hedonisztikus” szolgáltatásaival az MGallery olyan vendégeket vár, akik számára a hotel az utazás szerves része, vagy akik olyan szállodát keresnek, amelynek történelme, identitása, “lelke” van. Épp az egyediség miatt minden szállodának saját neve, egyedi vizuális világa és speciális szolgáltatás- és termékkínálata lesz. 2008-ben nyolc szálloda kerül majd ebbe a kategóriába, 2010-ig a tervek szerint pedig negyven. Vagy az Accor lánc korábbi tagjait alakítják a MGallery márka követelményeinek megfelelően, vagy vásárolnak, vagy építenek szállodákat. Az első nyolc szálloda a következők: a Baltimore Párizsban, a Le Royal Lyonban, a Grand Hotel Beauvau Marseille-ben, aRotary Genfben, a Continental Zürichben, a Hotel am Konzerthaus Bécsben, a Hotel St Moritz az új-zélandi Queenstownban és és a Grand Hotel Melbourne Melbourne-ben. (www.hotelsmag.com)
Új Accor-márka: MGallery
Új, prémium kategóriás márkát vezet be a szállodapiacra az Accor: az MGallery-t. Az ide sorolt szállodák magas színvonalú szolgáltatások és egyedi vonások ötvözetével biztosítanak különleges élményt vendégeiknek.

Az Accor valóban egyedi élményeket kínáló brandje idén további házakkal bővül
Európa-szerte tovább bővül az egyedi szálláshelyeket kínáló Handwritten Collection.

Fontos mérföldkő a hostellánc életében
Új szintre lépett az a&o Hostels minőségirányítása.

Újabb TRIBE szálloda ennél a reklámügynökségnél
A Grayling Hungary nemzetközi kommunikációs ügynökség tovább bővíti ügyfélportfólióját.

Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget
Exkluzív hotelélmény Dánszentmiklóson.

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán
A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok
Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken
A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei
Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben
A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?
A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.