Valójában a Mercure márka exkluzívabb változatáról van szó. Ennél a márkánál is alapvető fontosságú a szálloda elhelyezkedése, és kiemelt szerepük van az emberi kapcsolatoknak, a barátságosságnak és a szolgáltatások magas minőségének. Már-már “hedonisztikus” szolgáltatásaival az MGallery olyan vendégeket vár, akik számára a hotel az utazás szerves része, vagy akik olyan szállodát keresnek, amelynek történelme, identitása, “lelke” van. Épp az egyediség miatt minden szállodának saját neve, egyedi vizuális világa és speciális szolgáltatás- és termékkínálata lesz. 2008-ben nyolc szálloda kerül majd ebbe a kategóriába, 2010-ig a tervek szerint pedig negyven. Vagy az Accor lánc korábbi tagjait alakítják a MGallery márka követelményeinek megfelelően, vagy vásárolnak, vagy építenek szállodákat. Az első nyolc szálloda a következők: a Baltimore Párizsban, a Le Royal Lyonban, a Grand Hotel Beauvau Marseille-ben, aRotary Genfben, a Continental Zürichben, a Hotel am Konzerthaus Bécsben, a Hotel St Moritz az új-zélandi Queenstownban és és a Grand Hotel Melbourne Melbourne-ben. (www.hotelsmag.com)
Új Accor-márka: MGallery
Új, prémium kategóriás márkát vezet be a szállodapiacra az Accor: az MGallery-t. Az ide sorolt szállodák magas színvonalú szolgáltatások és egyedi vonások ötvözetével biztosítanak különleges élményt vendégeiknek.

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts
Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója
A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben
A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?
Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében
A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője
A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről
Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység
Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.