Új beosztás a megújuló Kempinskikben: a piros ruhás hölgy

A Kempinski Hotels európai gyökereivel kapcsolatban megfogalmazott új koncepciójában új pozíció is kialakításra került, a "Piros ruhás hölgy" (Lady in Red), aki a Főporta munkáját segíti.

A "Piros ruhás hölgyet" a vendégek minden Kempinski szállodában könnyen be tudják azonosítani, hiszen jellegzetes kosztümöt visel.

Mint a Kempinski "Első Hölgye" és háziasszonya, a "Piros ruhás hölgy" intézménye megtestesíti az európai karaktert és asszociálja a szolgáltatás egységes magas minőségét, bármelyik Kempinski szállodában szálljon is meg a vendég. A "Piros ruhás hölgy" a szálloda halljában fogadja a vendégeket és miközben segíti tájékozódásukat a szállodában, egyéni igényeikről is tudomást szerez.

Lehet, hogy a vendég először jár a városban? A "Piros ruhás hölgy" segíti őt a megfelelő városnézés, jó éttermek kiválasztásában. Talán házassági évfordulót ünnepelnek a vendégek? A kolléganő megtesz mindent, hogy különleges legyen az alkalom, akár egy romantikus vacsora megszervezésével - klasszikus és pazar kivitelben, a vendégek elképzeléseinek maximális figyelembe vételével.

A piros színt azért választották, mert feltűnő és pozitív szín, azonnali figyelmet kap, és a vendég rögtön érezheti a személyre szóló meleg fogadtatást és törődést. Az egyenruha megtervezésénél figyelembe vették azokat a desztinációkat, ahol Kempinski szállodák működnek, de a részleteknél a helyi kultúra iránti tisztelet is megjelenik. Indiában az egyenruhát hímzett selyem és jellegzetes helyi ékszerek egészítik ki, különleges alkalmakkor a hölgy szárit visel, vagy egy indiai sálat teker ruhája fölé. Kínában, ahol a helyi anyagok és stílus nagyon karakteresek, kínai fazonú kabátka helyettesíti a nyugati stílusú kosztüm felső részét. A Kempinski figyelembe vette, hogy egyes országokban még hagyományosabb öltözetet követel a helyi kultúra, itt egyszerűbb a vonalvezetés és fejen viselt sál is az egyenruha része. Európában a "Piros ruhás hölgy" az évszakhoz és a divatirányzatokhoz igazodva kiegészítőket is kaphat.


Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.