Teljes átalakulást tervez a Best Western: a szállodalánc új névvel, új logóval és egy teljesen új brand bevezetésével újulna meg.
A részletekről a cég éves közgyűlésén esett szó, amelyet Hawaii-on rendeztek meg. A javasolt nevek egyike Best Western Hotels & Resorts volt. Az átmárkázással új logókat hoznának létre mind a cégcsoport, mind annak egyes márkái – Best Western, Best Western Plus, Best Western Plus Executive Residency, Best Western Premier, V-«b, BW Premier Collection – részére. A jelenlegi kék-sárga logót 1993-ban vezették be.
„Új márkaként létrehoznánk a GLo-t, egy középkategóriás butikhotemárkát, az ebbe a kategóriába tartozó szállodákban kisebb szobák lennének egyedi berendezéssel és élénk színekkel – nyilatkozta a Best Western vezérigazgatója, David Kong. – Az elmúlt 22 évben drasztikusan megváltoztak a dolgok körülöttünk, és termékeink minősége is jelentős átalakuláson ment keresztül” – tette hozzá Kong.
A szállodatulajdonosok az elkövetkező két hónap folyamán szavazhatnak az új logóról.
A Best Western észak-amerikai portfóliója jelenleg egy kétmilliárd dolláros felújítási programon esik át, melynek befejezése 2017-re várható.
Forrás: Travel Mole