2010 során 25 házat szeretne tudni a Marriott új márkája sorai között. Egyelőre arról még nem adott tájékoztatást a társaság, mely házak lesznek ezek, annyi azonban már biztos, hogy egyedi, markáns arculattal és kínálattal bíró ikonikus hotelek lesznek, amelyek a világ nagyvárosaiban és legkedveltebb úti céljaiban helyezkednek el. Jellegüket tekintve széles a spektrum, hiszen szóba jöhet üdülőszálloda, butikhotel, városi létesítmény és történelmi patinával bíró ház is. Az elképzelés emlékeztet a Hilton ötletére, amely portfolióját a Waldorf Astoria Collection-zel színesítette, amely 20 független luxusszállodát foglal magában, köztük a római The Rome Cavalierit és a The Bentley Hotelt Londonban. A Marriott azt reméli, hogy az új brand segítségével azokat a vendégeket is megnyerheti maga számára, akik máskülönben nem rajonganak a szállodai márkakoncepcióért, és nem ragaszkodnak egy-egy brandhez. Az Autograph Collection házai foglalhatók lesznek a Marriott globális foglalási rendszerében, a társaság számos értékesítési és marketing eszközzel is támogatja a házakat és a Marriott Rewards hűségprogramjában is megtalálhatók lesznek, amely több mint 68 ország 3000 hotelére kínál pontgyűjtő akciót. A kollekcióba tartozó házak továbbra is független szállodák maradnak, de eleget kell tenniük mindazoknak a kritériumoknak, amelyeket a Marriott minősítési rendszere megkövetel, emellett pedig folyamatosan magas vendégelégedettségi szintet kell produkálniuk és fontos, hogy minőségbiztosítási rendszereket is alkalmazzanak.
Új márkát vezet be a Marriott
A Marriott hotellánc jövőre bevezeti Autograph Collection brand-jét, amely csúcsszínvonalú, exkluzív, független luxushoteleket tömörít majd.

Verdi Budapest Hotel: befejeződött a márkaváltás, jöhet a felújítás
Új név, új arculat, új lehetőségek.

Tojásfestés, locsolkodás, wellness a húsvéti befutók
A tavalyi évhez hasonlóan népszerű a húsvét a belföldi utazók körében – derült ki az egyik szállásfoglaló portál adataiból.
MSZÉSZ Dél-dunántúli régióülés: hosszabb foglalási ablakok, növekvő számú nyári foglalások
Április 15-én, kedden zajlott a szakmai program Pécsett.

Pihenés és konferenciaélet újratöltve: nyitva Hajdúszoboszló ikonikus szállodája
A ház az elmúlt években teljesen megújult: a teljes felújtásnak köszönhetően modern külsővel és elegáns belső tereivel várja ismét vendégeit.

Az Emírségben nyitotta meg új egységét a Rove-lánc
A Rove Al Marjan Island szálloda az Al Marjan-sziget tengerpartján nyílt meg Rász el-Haimában.

Belföldi szállásfoglalások alakulása Q1 alatt
Főként rövid, 1-2 éjszakás belföldi utazásokat választottak a hazai vendégek az év első három hónapjában.

Luxusszállodát nyitott az Orient Express Rómában
Az Orient Express La Minerva a legújabb ötcsillagos szálloda, amely Rómában nyílt meg.

Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus
Bár hivatalosan csak kedden nyitott újra a visegrádi Hotel Silvanus, már sok szoba volt foglalt, és a szerdai ünnepélyes megnyitó alatt is egyre érkeztek vendégek a házba.

Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában
A tűzesetet „kis tűzként” írták le, azonban lángokat is lehetett látni az épületen belül, ami aggodalmat keltett a vendégek és a személyzet körében.

Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében
Hetedik Art Corner kiállítás – a Leo Bistro és a Hotel Clark közösségi tereiben.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.