Hugo Lecanda jól ismert szakember, aki kiváló vezetői képességéről és üzleti érzékéről széles körben ismert. Pályafutása során számos helyszínen dolgozott, többek között Spanyolországban, Ecuador és Mexikóban is. 28 éves szakmai tapasztalata alatt 10 évet dolgozott a különböző luxus márkákkal, és hatalmas szakmai tudással vezette eddigi csapatait is a világ különböző részein.
Mielőtt csatlakozott a budapesti The Ritz - Carlton-hoz olyan piacvezető szállodában látott el szállodaigazgatói tevékenységet 2015 óta, mint az ikonikus The Ritz - Carlton Abama, Tenerife, Spanyolország. Az egyetlen olyan szállodában töltött be vezető szerepet Spanyolországban, ahol a tíz meglévő éttermek egyike 2 Michelin csillaggal is büszkélkedhet, 428 szobával, golf tanulási lehetőséggel, spa - val, és tenisz pályával várja a pihenni vágyó vendégeket, és amelyet a régió egyik piacvezető hoteljévé emelt igazgatása alatt, amiért több elismerésben is részesült.
Mr. Hugo Lecanda szállodák és üdülőparadicsomok megnyitásában játszott elengedhetetlen szerepet. A különböző helyszíneken, és eltérő pozíciókban eltöltött 28 éves szakmai tapasztalatot mi sem bizonyítja jobban, mint a számos elismerés, amelyekkel jutalmazták. Eddigi pályafutása során olyan díjakkal ismerték el munkáját, mint a “ Marriott Luxury Europe Év Vezérigazgatója’ díj 2015 - ben, 2013 - ban a ‘Five Diamond ‘ díját is elnyerte a karibi és lat in - amerikai térségben, mint a The Ritz - Carlton, Cancun vezérigazgatója, valamint a “Luxury Institute Legjobb Vezérigazgatója” díj nyertese is volt Spanyolországban 2016 - ban.
“Igazi megtiszteltetés, hogy a The Al Habtoor Group ezen fantasztikus szállodájának részese lehetek. Izgatottan váron, hogy a budapesti The Ritz - Carlton-nál dolgozó hölgyekkel és urakkal együtt felejthetetlen pillanatokkal szolgáljunk nap mint nap a vendégeink számára.” – mondta a szakember. Mr. Lecanda szállodaiparban szerzett széleskörű tudása és tapasztalata tovább fogja erősíteni a The Ritz - Carlton márkát, amely továbbra is a megismételhetetlen pillanatokkal várja vendégeit, megtartva a szálloda nevéhez méltó hagyományokat és törekedve arra, hogy tovább növelje a szolgáltatás minőségét és a márka értékét a jövőben is.
Forrás: Turizmus Online