A francia szállodavállalat egy ugyancsak francia szállodaipari és turisztikai céggel, a Pierre et Vacances-szal vegyesvállalatot alapított az új szállodakoncepció kialakítására. Az Adagio hotelek a hetekre, vagy akár hónapokra érkező vendégek igényeire rendezkedtek be. Az Accor 12 brandje közül több olyan van, amely egy szűk keresleti szegmenst céloz meg, ilyen a hosszú tartózkodást szolgáló Adagio márka is. A szállodavállalat másik újdonságát, a házanként más-más arculatú, exkluzív élményeket nyújtó MGallery koncepcióját is bevezeti hazánkban. A Blaha Lujza téri Mercure Budapest Nemzeti teljes átalakítás után jövőre művészetpártoló tematikájú MGallery házként nyitja meg újra kapuit. Bruno Coudry, az Accor Közép-Kelet-Európáért és Skandináviáért felelős regionális igazgatója hangsúlyozta, hogy rendkívül elégedett a társaság 2007-es eredményeivel. Tavaly csúcsévet zárt az Accor, az adózás előtti nyeresége 21,6 százalékkal emelkedett.
Újabb brandet alkot az Accor
Bázel után hamarosan Bécsben, azután pedig Budapesten is nyílhat Adagio szálloda, amely nem más, mint az Accor szállodalánc egyik legújabb brandje – derült ki a Budapesti Gazdasági Főiskola és a Magyar Szállodaszövetség hétfőn kezdődött kétnapos konferenciáján.

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus
350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak
A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts
Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója
A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben
A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?
Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében
A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője
A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.