Az időszakban az utasok száma 37,2 millióra nőtt, ami 13 százalékkal haladja meg a korábbi év forgalmát, folyamatosan magas, átlagosan 84 százalékos ülőhely-kihasználtsággal. Az üzleti évben 1797,2 millió font teljes bevételt ért el a társaság, ami 11 százalékos növekedés az előző évhez képest. Az easyJet járulékos bevételei 30 százalékkal 171,2 millió fontra nőttek az előző évhez képest. Az egységnyi működési költség, ami az üzemanyag-költséget nem tartalmazza, ülésenként 26,55 font, ami 6,4 százalékkal vagy ülésenként 1,81 fonttal alacsonyabb az előző évhez képest. A társaság sajáttőke-arányos megtérülése 13,6 százalékra nőtt, ami 3,5 százalékponttal jobb a 2006-os 10,1 százalékos értéknél. A most zárult üzleti évben 46 új útvonallal és 8 új célállomással bővítette az útvonalhálózatát az easyJet, amely így 21 ország 77 repülőtere között 289 útvonalat foglal magában. Az európai terjeszkedési stratégia részeként megnyitotta a 17. bázisát Madridban, és a milánói Melpensa bázisa is sikeres első évet könyvelhetett el. 2007 áprilisában a századik Airbus A319-es repülőgép leszállításával, a teljes flotta 137 darab, 2,7 átlag életkorú repülőgépből áll. A légitársaság októberben bejelentette, hogy megállapodtak a GB Airways felvásárlásáról, amellyel tovább növelik jelenlétüket a London Gatwick repülőtéren.
56 százalékos növekedés az easyJet adózás előtti nyereségében
Az easyJet diszkont-légitársaság tegnap bejelentette, hogy 56%-os növekedéssel, 202 millió fontos rekordnyereséget ért el az előzetes eredmények alapján a 2007. szeptember 30-ával záródó pénzügyi évben.
Repülőtéren eltűnő poggyászok nyomában: melyik szín a legrosszabb választás?
A légiközlekedés egyik gyakori problémája – az elveszett vagy eltűnt poggyászok – régóta megoldatlan, és világszerte rengeteg utas számára okoz kellemetlenséget.
Ha Ryanairrel utazik, erről a változásról mindenképp tudnia kell!
Az ír fapados légitársaságnál a beszállókártyák esetén a közeljövőben új szabályokat vezetnek be.
Veganuár a felhők felett
Világszerte folyamatosan növekszik a vegán konyhát kedvelő utasok száma.
A SIA továbbra is állja a Szingapúri Nagydíj főszponzori költségeit
Megszületett a döntés: a Singapore Airlines (SIA) további 4 évig a Forma1 Szingapúri nagydíj főszponzora.
Jól alakulnak az utasszámok Ferihegyen
A Budapest Airport 2024-es éve a várakozásokat meghaladó eredményekkel erősíti meg a repülőtér pozitív lendületét.
Durván emelkedő kompárak Görögországban
Várhatóan nagymértékben emelkednek 2025-ben a görögországi kompjegyárak – akár 12 százalékkal is emelkedhetnek idén májustól.
Váratlan fordulat a MÁV-nál: ezzel segítik az utazni vágyókat
Alaposan felgyorsították a jegykiadó automaták telepítését.
Egyenruhák az elit csapat részére
Az Emirates bemutatta új egyenruháját.
A Lufthansa belépett az ITA tulajdonosi körébe
A Lufthansa 41 százalékos részesedést szerez az ITA Airwaysben.
Kiderültek a leginkább turbulens európai repülési útvonalak
A tíz legviharosabb útvonal közül nyolc ugyanabban az országban kezdődik vagy végződik.
Interjú
Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.