A Turkish Airlinest választották az év légitársaságának a világ utazási irodái

A világ minden utazási irodája felkérést kapott, hogy vegyen részt az első, egész világra kiterjedő, egy hónapig tartó APG AWARD felmérésen (AWARD = APG Worldwide Airline Reward for Distribution), és szavazatával járuljon hozzá annak eldöntéséhez, melyik légitársaság rendelkezik a legjobb értékesítési stratégiával, és érdemli ki ezzel „Az Év Légitársasága” kitüntető címet.

Az APG, a légitársaságok értékesítési szolgáltatásainak támogatására létrejött nemzetközi hálózat az Egyesült Államok fővárosában, Washingtonban 2013. október 23-25. között megrendezésre kerülő APG World Connect konferencián adja majd át a díjat a győztes légitársaságnak. Az utazási irodák véleményére nem mindig kíváncsi a szakma, így e felmérés és díj lehetőséget kínált nekik arra, hogy kifejezzék véleményüket és maguk - szakmai tapasztalatuk alapján - válasszanak a világ összes légitársasága közül.

A Turkish Airlines lett az első helyezett az értékesítés minden szempontját illetően – azaz az utazási irodák őt tekintik annak a légitársaságnak, amelyikkel a legegyszerűbb együttműködni, őt ajánlják a legszívesebben és a leggyakrabban az ügyfeleiknek, és véleményük szerint ő kommunikál a legjobban mind velük, mind az utasokkal –, s így ő veheti át „Az Év Légitársasága APG AWARD” díjat.

E jelölés mellett, magas szavazatszámaik eredményeképp három további légitársaság, nevezetesen az Air France/KLM, a Cyprus Airways és az Emirates is APG AWARD-nyertes lett mint “nagyra értékelt” légitársaság, amely cím azt hivatott jelezni, hogy az utazási irodák ezen légitársaságok értékesítést segítő szolgáltatásait is sokra tartják és elismerik.

Az utazási irodák körében több nyelven – köztük angolul, franciául, magyarul, olaszul, spanyolul, törökül, valamint indonéz, illetve koreai nyelven – szétküldött APG-kérdőívek három alapvető kérdést tartalmaztak:
a) Utazási irodaként melyik légitársasággal a legegyszerűbb együttműködni?
b) Utazási irodaként – mint az értékesítési hálózat szerves része – ügyfeleid számára melyik légitársaságot ajánlod a leggyakrabban?
c) Melyik légitársaság kommunikál a legjobban az utazási irodákkal és az utasokkal?

A szavazatok a világ minden tájáról érkeztek, Albániától Jemenig, beleértve a következőket: Andorra, Ausztrália, Belgium, Benin, Bolívia, Brunei, Bulgária, Burkina Faso, Kamerun, Kanada, Elefántcsontpart, Ciprus, Dánia, Dominikai Köztársaság, Finnország, Franciaország, Grúzia, Németország, Görögország, Guyana, Hongkong, Magyarország, India, Indonézia, Írország, Izrael, Olaszország, Koszovó, Kuvait, Luxemburg, Malajzia, Mali, Monaco, Montenegró, Marokkó, Nepál, Hollandia, Nigéria, Pakisztán, Románia, Szenegál, Szlovénia, Dél-Korea, Spanyolország, Svédország, Svájc, Tajvan, Thaiföld, Togo, Tunézia, Törökország, Ukrajna, Egyesült Királyság, USA és Üzbegisztán.


Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje

Budapest Airport: az utasforgalomban is tükröződik Magyarország turisztikai vonzereje 

Friss információk a repülőtér adataiból.
A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről

A repülőtéren tájékoztat a minisztérium az utasok jogairól és jogérvényesítésről 

A november 27-i kitelepülésen a tárca munkatársai mind a hazai, mind a külföldi utasok kérdéseire, esetleges panaszaira válaszolnak annak érdekében, hogy a fogyasztók tisztában legyenek az uniós rendelet alapján őket megillető jogi lehetőségekkel.
Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos

Olyan, mint az igazi: itt az életnagyságú LEGO villamos 

Különleges járművel találkozhatunk a főváros szívében, ami azzal csal sokak arcára mosolyt, hogy oda is a játék örömét hozza el, ahol a városlakók nem is számítanak rá.
Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen!

Wizz Air-álláspont: Inkább késsen, mintsem törölni kelljen! 

Többek közt ez a megállapítás hangzott el azon a november 19-ei sajtóbeszélgetésen, amelyen mi is részt vettünk.
Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők

Sorra dőlnek meg a korábbi airBaltic-eredmények – hátra dőlhetnek a vezetők 

A lettek az elmúlt hónapban újabb sikert értek el az utasszám és a járatkihasználtság tekintetében.
Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren

Növekvő utasforgalom, bevétel és nyereség a bécsi reptéren 

Növelte utasforgalmát és javított eredmény mutatóin az év első három negyedévében az egyebek között Bécs schwechati repülőterét is üzemeltető Flughafen Wien Gruppe.
Új járatot indít a Ryanair

Új járatot indít a Ryanair 

2025 tavaszától indulnak a járatok Budapest és Castellón között.
Bejelentették az Aeroplex legújabb partneri megállapodását

Bejelentették az Aeroplex legújabb partneri megállapodását 

A két fél a következő évre szóló, karbantartási projektre kötött keretmegállapodása nemcsak a légiközlekedésben való együttműködést, hanem a magyar-szerb gazdasági és diplomáciai kapcsolatok erősítését is tükrözi.
SIA: járatsűrítés Jakarta és Szingapúr között

SIA: járatsűrítés Jakarta és Szingapúr között 

Szorosabb együttműködési megállapodást kötött a Garuda Indonesia és a Singapore Airlines.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.