A Turkish Airlinest választották az év légitársaságának a világ utazási irodái

A világ minden utazási irodája felkérést kapott, hogy vegyen részt az első, egész világra kiterjedő, egy hónapig tartó APG AWARD felmérésen (AWARD = APG Worldwide Airline Reward for Distribution), és szavazatával járuljon hozzá annak eldöntéséhez, melyik légitársaság rendelkezik a legjobb értékesítési stratégiával, és érdemli ki ezzel „Az Év Légitársasága” kitüntető címet.

Az APG, a légitársaságok értékesítési szolgáltatásainak támogatására létrejött nemzetközi hálózat az Egyesült Államok fővárosában, Washingtonban 2013. október 23-25. között megrendezésre kerülő APG World Connect konferencián adja majd át a díjat a győztes légitársaságnak. Az utazási irodák véleményére nem mindig kíváncsi a szakma, így e felmérés és díj lehetőséget kínált nekik arra, hogy kifejezzék véleményüket és maguk - szakmai tapasztalatuk alapján - válasszanak a világ összes légitársasága közül.

A Turkish Airlines lett az első helyezett az értékesítés minden szempontját illetően – azaz az utazási irodák őt tekintik annak a légitársaságnak, amelyikkel a legegyszerűbb együttműködni, őt ajánlják a legszívesebben és a leggyakrabban az ügyfeleiknek, és véleményük szerint ő kommunikál a legjobban mind velük, mind az utasokkal –, s így ő veheti át „Az Év Légitársasága APG AWARD” díjat.

E jelölés mellett, magas szavazatszámaik eredményeképp három további légitársaság, nevezetesen az Air France/KLM, a Cyprus Airways és az Emirates is APG AWARD-nyertes lett mint “nagyra értékelt” légitársaság, amely cím azt hivatott jelezni, hogy az utazási irodák ezen légitársaságok értékesítést segítő szolgáltatásait is sokra tartják és elismerik.

Az utazási irodák körében több nyelven – köztük angolul, franciául, magyarul, olaszul, spanyolul, törökül, valamint indonéz, illetve koreai nyelven – szétküldött APG-kérdőívek három alapvető kérdést tartalmaztak:
a) Utazási irodaként melyik légitársasággal a legegyszerűbb együttműködni?
b) Utazási irodaként – mint az értékesítési hálózat szerves része – ügyfeleid számára melyik légitársaságot ajánlod a leggyakrabban?
c) Melyik légitársaság kommunikál a legjobban az utazási irodákkal és az utasokkal?

A szavazatok a világ minden tájáról érkeztek, Albániától Jemenig, beleértve a következőket: Andorra, Ausztrália, Belgium, Benin, Bolívia, Brunei, Bulgária, Burkina Faso, Kamerun, Kanada, Elefántcsontpart, Ciprus, Dánia, Dominikai Köztársaság, Finnország, Franciaország, Grúzia, Németország, Görögország, Guyana, Hongkong, Magyarország, India, Indonézia, Írország, Izrael, Olaszország, Koszovó, Kuvait, Luxemburg, Malajzia, Mali, Monaco, Montenegró, Marokkó, Nepál, Hollandia, Nigéria, Pakisztán, Románia, Szenegál, Szlovénia, Dél-Korea, Spanyolország, Svédország, Svájc, Tajvan, Thaiföld, Togo, Tunézia, Törökország, Ukrajna, Egyesült Királyság, USA és Üzbegisztán.


Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét

Villámcsapás kényszerítette földre a Wizz Air Budapest és Stockholm közötti gépét 

A péntek hajnali járat kényszerleszállást hajtott végre Varsóban.
Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket

Így tervezik meg a magyar fiatalok a repüléseiket 

A magyar fiatalok nemcsak álmodoznak, hanem tudatosan készülnek arra is, ha valami nem a tervek szerint alakul.
Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól

Útipoggyásszal kapcsolatos tudnivalók a NAV-tól 

A NAV felhívja a figyelmet a készpénzre is.
Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein

Újabb hiányosságokat tártak fel az Air India gépein  

Még vizsgálják a katasztrófa okait.
Végre egy értelmes ötlet a balatoni utazóközönségnek

Végre egy értelmes ötlet a balatoni utazóközönségnek  

Tizenegy balatoni állomáson a peronokat szektorokra osztják az utasok segítése érdekében.
Fenntarthatósági díj a diszkont légitársaságnak

Fenntarthatósági díj a diszkont légitársaságnak 

A Wizz Air ismét elnyerte a World Finance Sustainability Awards 2025-ös „Legfenntarthatóbb diszkont légitársaság” címét.
A Wizz Air saját költségén gondoskodik a Dubajban rekedt utasokról

A Wizz Air saját költségén gondoskodik a Dubajban rekedt utasokról 

A légitársasággal szemben azt követően indítottak vizsgálatot, hogy a hétfői Dubaj-Budapest járat törlése miatt több tucat magyar utas maradt ellátás nélkül a Közel-Keleten.
Jó hír: két díjmentes kézipoggyász lehet hamarosan a fedélzeten

Jó hír: két díjmentes kézipoggyász lehet hamarosan a fedélzeten 

Az Európai Unió törvényhozói kedden szavaztak arról a javaslatról, amely betiltaná a légitársaságok számára, hogy díjat számítsanak fel az utasok kis kézipoggyászáért.
Szerdán fennakadások a Budapest-Miskolc vasútvonalon

Szerdán fennakadások a Budapest-Miskolc vasútvonalon 

A MÁV-csoport közleménye alapján.
A Wizz Air Dubajban hagyott utasokat, a kormányhivatal már vizsgálja az esetet

A Wizz Air Dubajban hagyott utasokat, a kormányhivatal már vizsgálja az esetet 

Budapest Főváros Kormányhivatala vizsgálatot indított a légitársasággal szemben, jelentették be kedden.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.