A Turkish Airlinest választották az év légitársaságának a világ utazási irodái

A világ minden utazási irodája felkérést kapott, hogy vegyen részt az első, egész világra kiterjedő, egy hónapig tartó APG AWARD felmérésen (AWARD = APG Worldwide Airline Reward for Distribution), és szavazatával járuljon hozzá annak eldöntéséhez, melyik légitársaság rendelkezik a legjobb értékesítési stratégiával, és érdemli ki ezzel „Az Év Légitársasága” kitüntető címet.

Az APG, a légitársaságok értékesítési szolgáltatásainak támogatására létrejött nemzetközi hálózat az Egyesült Államok fővárosában, Washingtonban 2013. október 23-25. között megrendezésre kerülő APG World Connect konferencián adja majd át a díjat a győztes légitársaságnak. Az utazási irodák véleményére nem mindig kíváncsi a szakma, így e felmérés és díj lehetőséget kínált nekik arra, hogy kifejezzék véleményüket és maguk - szakmai tapasztalatuk alapján - válasszanak a világ összes légitársasága közül.

A Turkish Airlines lett az első helyezett az értékesítés minden szempontját illetően – azaz az utazási irodák őt tekintik annak a légitársaságnak, amelyikkel a legegyszerűbb együttműködni, őt ajánlják a legszívesebben és a leggyakrabban az ügyfeleiknek, és véleményük szerint ő kommunikál a legjobban mind velük, mind az utasokkal –, s így ő veheti át „Az Év Légitársasága APG AWARD” díjat.

E jelölés mellett, magas szavazatszámaik eredményeképp három további légitársaság, nevezetesen az Air France/KLM, a Cyprus Airways és az Emirates is APG AWARD-nyertes lett mint “nagyra értékelt” légitársaság, amely cím azt hivatott jelezni, hogy az utazási irodák ezen légitársaságok értékesítést segítő szolgáltatásait is sokra tartják és elismerik.

Az utazási irodák körében több nyelven – köztük angolul, franciául, magyarul, olaszul, spanyolul, törökül, valamint indonéz, illetve koreai nyelven – szétküldött APG-kérdőívek három alapvető kérdést tartalmaztak:
a) Utazási irodaként melyik légitársasággal a legegyszerűbb együttműködni?
b) Utazási irodaként – mint az értékesítési hálózat szerves része – ügyfeleid számára melyik légitársaságot ajánlod a leggyakrabban?
c) Melyik légitársaság kommunikál a legjobban az utazási irodákkal és az utasokkal?

A szavazatok a világ minden tájáról érkeztek, Albániától Jemenig, beleértve a következőket: Andorra, Ausztrália, Belgium, Benin, Bolívia, Brunei, Bulgária, Burkina Faso, Kamerun, Kanada, Elefántcsontpart, Ciprus, Dánia, Dominikai Köztársaság, Finnország, Franciaország, Grúzia, Németország, Görögország, Guyana, Hongkong, Magyarország, India, Indonézia, Írország, Izrael, Olaszország, Koszovó, Kuvait, Luxemburg, Malajzia, Mali, Monaco, Montenegró, Marokkó, Nepál, Hollandia, Nigéria, Pakisztán, Románia, Szenegál, Szlovénia, Dél-Korea, Spanyolország, Svédország, Svájc, Tajvan, Thaiföld, Togo, Tunézia, Törökország, Ukrajna, Egyesült Királyság, USA és Üzbegisztán.


SIA Csoport: éves összegzés a 2024. évi teljesítményről

SIA Csoport: éves összegzés a 2024. évi teljesítményről 

A Csoport bevétele 527 millió dollárral (+2,8%) nőtt az egy évvel korábbihoz képest, és így 19 540 millió dolláros rekordot ért el.
Új kompjárat Málta és Szicília között

Új kompjárat Málta és Szicília között  

Az út körülbelül két órát vesz igénybe.
Erősen indult a balatoni hajóforgalom a szezonnyitó óta

Erősen indult a balatoni hajóforgalom a szezonnyitó óta 

A tavaszi szünet sikerét követően a májusi hosszú hétvége is minden várakozást felülmúlt a balatoni hajózásban.
Már készül a balatoni főszezonra a MÁV

Már készül a balatoni főszezonra a MÁV 

Pályafelújításokkal készül a balatoni főszezonra a MÁV, ezért erre a hétre időzítették a vágányzárat Székesfehérvár és Lepsény között.
Belépési korlátozások a madridi repülőtéren

Belépési korlátozások a madridi repülőtéren 

A közleményben nem tértek ki arra, hogy a korlátozást pontosan mikortól vezetik be.
Leáll a máltai légitársaság

Leáll a máltai légitársaság 

A leállás magyarországi járatpárokat is érint.
A KLM újraindítja izraeli járatait

A KLM újraindítja izraeli járatait 

A légitársaság szerint a körülmények kellően javultak a szolgáltatások újraindításához.
IATA : új szempontok a biztonságosabb földi kiszolgálás érdekében

IATA : új szempontok a biztonságosabb földi kiszolgálás érdekében 

A hangsúly három fő területen van: a biztonság javítása, a globális szabványok bevezetése és a fenntarthatóság előmozdítása.
Wizz Air: ugrásszerűen megnőtt a Skandináv térségbe utazók száma

Wizz Air: ugrásszerűen megnőtt a Skandináv térségbe utazók száma 

Egyre többen választják nyaralásuk célpontjának a hűvösebb Skandináv térséget.
Beköszöntött a Nagy Vonatozás korszaka

Beköszöntött a Nagy Vonatozás korszaka 

A vonatozás virágkorát éli, és egy friss kutatás szerint az európai utazók közül a következőkben még többen veszik majd igénybe ezt a szolgáltatási formát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.